• Mon 29 Apr 2019 13:16
    679 visningar
    6 svar
    +1
    6
    679

    Är det någon som vill skapa ett partnerskap med en programmerare?

    Jag är en fullstack systemutvecklare, som vill skapa och driva ett eget, men det känns att jag har brist i dessa ekonomiska grejer, som skatt, moms, osv.. också jag vet inte exakt vad svensk marknaden behöver. Så jag undrar om det finns någon som har kunskaper och erfarenheter i marknadsföring och har idear gällande vad marknaden behöver, och vill skappa ett partnerskap med mig?

    Jag tänker om att bygga automatiserade program och jag kan nästan allt som har samband med webbapplikationer. Finns det någon som har erfernheter till marknadsföring och känner bra vad marknaden behöver, och vill skappa ett partnerskap med mig? eller vad tänker ni?

    Jag skulle så gärna vilja höra era råd.


    Webbutveckling
  • Svar på tråden Är det någon som vill skapa ett partnerskap med en programmerare?
  • Sat 4 May 2019 12:47
    #1

    Tror du får mer svar om du postar detta på några utvecklarforum.

  • Sun 5 May 2019 14:37
    #2

    @Noname­00 Vilka forum menar du? Jag tänker om att göra ett partnerskap med ett företagre, inte med utvecklare. Jag är själv utvecklare men saknar företagsledning och marknadsföring erfernheter.

  • Sun 5 May 2019 14:44
    #3

    Tips är att söka efter en säljare. Det är den svåra biten

    Det ekonomiska etc i att ha företag kan ni lära er eller leja ut.

  • Sun 5 May 2019 18:19
    #4
    Meriall skrev 2019-05-05 14:44:38 följande:

    Tips är att söka efter en säljare. Det är den svåra biten

    Det ekonomiska etc i att ha företag kan ni lära er eller leja ut.


    Tack Meriall! Du är inte en säljare?
  • Tue 11 Jun 2019 11:09
    #5

    Skickat meddelande

  • Wed 17 Jul 2019 09:31
    #6

    Tack för de som skickar meddelande. Jag kollar på alla möjligheter för att starta olika partnerskap.

Svar på tråden Är det någon som vill skapa ett partnerskap med en programmerare?