• Sun 5 May 2019 10:28
    10569 visningar
    878 svar
    878
    10569

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Sun 5 May 2019 10:29
    #1

    BIM-lista:

    4/6 Grossess

  • Sun 5 May 2019 12:14
    #2

    Fick min mens igår så blev jätteledsen. Men nya försök.

    Två barn sen tidigare, nu ny relation med en man utan egna barn. Drömmer om ett gemensamt barn.

    Fyller 40 i år och min sambo är 35 år så vet att oddsen inte är på vår sida.

    Det här blir tredje försöket.

    BIM 1/6

  • Sun 5 May 2019 12:15
    #3

    Hej


     


    Vi för massa år sen körde sådan ( tror de heter ) ägglossnings tester osv. Så man kunde se exakt när man skulle "köra" effektivt för att försöka få barn...


     


    Men antar ni testat de redan?

  • Sun 5 May 2019 12:43
    #4

    Jo, förra gången körde vi med ägglossningstester men då prickade jag in glad gubbe på en gång, det bästa hade varit om vi börjat testa några dagar tidigare.

    Min ägglossning brukar ske 10-14 dagar efter mensens första dag.

    Jag hoppas på den här gången, ÄL nånstans 14-18 maj.

    Hur går det för dig?

  • Sun 5 May 2019 12:58
    #5
    Babycakes79 skrev 2019-05-05 12:43:51 följande:

    Jo, förra gången körde vi med ägglossningstester men då prickade jag in glad gubbe på en gång, det bästa hade varit om vi börjat testa några dagar tidigare.

    Min ägglossning brukar ske 10-14 dagar efter mensens första dag.

    Jag hoppas på den här gången, ÄL nånstans 14-18 maj.

    Hur går det för dig?


    Hej


    Kul om ni får till det. Men kan start rekommendera det där med ägglossningstest.


    Jadu, hur det går för mig, ny separerad sen 1,5 år sen med 2 små barn.


    Vore trevligt och träffa någon ny men det är väldigt svårt att hitta en bra och härlig kvinna som är intresserad av en man med 2 små barn...

  • Sun 5 May 2019 14:02
    #6

    BIM-lista:

    1/6 Babycakes79

    4/6 Grossess

  • Victor­iaBerg­gren
    Sun 5 May 2019 19:42
    #7

    Vi ska göra vårt första försök till syskon i juni och har även BIM 29 juni. Väntar in denna månadens mens nu sen kör vi. Känns som en evighet!! Kul och följas åt!

  • Sun 5 May 2019 20:06
    #8
    VictoriaBerggren skrev 2019-05-05 19:42:07 följande:

    Vi ska göra vårt första försök till syskon i juni och har även BIM 29 juni. Väntar in denna månadens mens nu sen kör vi. Känns som en evighet!! Kul och följas åt!


    Välkommen och hoppas på ett plus för er i juni! Själv har jag BIM 1 juni och det blir tredje försöket. Sambon fyller år 28 maj så det hade varit den bästa födelsedagspresent jag kan ge honom, en liten bebbe. Åh, vad man hoppas. Så rädd att åldern förstör chanserna.
  • Mon 6 May 2019 10:16
    #9

    Då dök mensen upp som ett brev på posten idag 3!! dagar för tidigt, har aldrig hänt. Har värsta mensvärken någonsin och fått ta dubbla tabletter för att dämpa. Vet inte vad som händer?!

    Aja, gissar väl på att nästa bim är runt den 1/6.

    BIM-lista:

    1/6 Babycakes79, Cheneyney

    4/6 Grossess

  • Mon 6 May 2019 12:34
    #10

    Följer med. Inväntar mensen vilken dag som helst och borde ha nästa bim runt 6-9 juni. Det blir andra försöket med andra barnet. Första barnet tog 12 månader att få till så är beredd på att det kan ta tid. Tempar och använder Flo och Fertility Friend.

    Här någon här använt äl-testerna från billiga-tester (babyplan?) som är stavar. Är lite trött på stickorna och behöva samla upp urin.

Svar på tråden BIM Juni