• Tue 7 May 2019 20:06
    679 visningar
    2 svar
    2
    679

    Osäker kille??

    Tja , Har ett "problem" med en kille. Han har varit väldigt framåt, nästan verkat lite svartsjuk när vi skrivit på sms men han har alltid döljt det med humor (han skämtar väldigt mycket). Vi har träffats och sovit över två nätter i rad och det har varit jättemysigt, vi har bra konversationer osv. Idag skrev jag i alla fall "det var mysigt igår, gillar att hänga med dig", jag får då till svar "mmmh myspys". Tyckte att svaret var lite konstigt och skriver det, efter många om och men skriver han "oj vill du gifta dig eller?", jag svarar då "haha nej verkligen inte, i'm not in love with you buddy". Vi fortsätter snacka och jag skriver sedan att allt jag ville var att veta om han tycker om att hänga med mig också, han svarade att han tycker om det men att vi inte känner varandra. Under tiden vi skrev kom det även fram att han typ trodde att jag var kär i honom?? bara för jag tycker om att hänga med honom..

    I alla fall, är den killen bara omogen och osäker men intresserad eller är han inte intresserad? Kan tillägga att han vill kramas och mysa mycket när vi ses och är oftast den som är mest framåt när vi ses. 
  • Svar på tråden Osäker kille??
  • Anonym (G)
    Tue 7 May 2019 20:31
    #1

    Du kanske är hans första? Då kan han vara hur osäker som helst.

  • Tue 7 May 2019 20:59
    #2
    Anonym (G) skrev 2019-05-07 20:31:32 följande:

    Du kanske är hans första? Då kan han vara hur osäker som helst.


    Kanske är så. Tror dock inte att jag är det då jag har hört från vänner att han blev sårad av en tjej för ett tag sedan då han trodde att de var mer än vad hon tänkte. Rädd för öppna sig igen kanske?
Svar på tråden Osäker kille??