• Anonym (Finns kärlek­?)
    Sat 11 May 2019 22:12
    905 visningar
    21 svar
    21
    905

    Kan man träffa nån utan detingappar!

    Hej!

    Jag är singel igen. Har sedan ett tag sen brutit upp från en relation. Den relationen gick alldeles för fort och jag upptäckte han hade flera problem som drack mycket, hade skulder, mycket problem med sig själv m.m. Ville inte detta skulle påverka främst mina barn så jag tog mig ur den relationen. Känner att jag trivs bra med mitt liv nu. Ibland kan jag sakna den där närheten till någon. Men har svårt tro att man kan träffa nån seriöst. Orkar inte med alla dejtingappar. Där alla först och främst bara vill ligga. Töm och glöm liksom..,Finns det någon som har tips? Vart har ni träffat någon? :)

  • Svar på tråden Kan man träffa nån utan detingappar!
  • Smed75
    Sat 11 May 2019 22:28
    #1
    Anonym (Finns kärlek?) skrev 2019-05-11 22:12:47 följande:

    Hej!

    Jag är singel igen. Har sedan ett tag sen brutit upp från en relation. Den relationen gick alldeles för fort och jag upptäckte han hade flera problem som drack mycket, hade skulder, mycket problem med sig själv m.m. Ville inte detta skulle påverka främst mina barn så jag tog mig ur den relationen. Känner att jag trivs bra med mitt liv nu. Ibland kan jag sakna den där närheten till någon. Men har svårt tro att man kan träffa nån seriöst. Orkar inte med alla dejtingappar. Där alla först och främst bara vill ligga. Töm och glöm liksom..,Finns det någon som har tips? Vart har ni träffat någon? :)


    Kommer du på ett bra sätt som inte innefattar krogen.. Så säg gärna till! Är åxå sjukt trött på appar och allt vad det är, och krogen går jag inte till i onödan!

    Du kan pm:a om du vill
  • Anonym (I)
    Sat 11 May 2019 22:31
    #2

    Finns hur många ställen som helst att träffa killar på, majoriteten av mina vänner inklusive mig har pojkvän och ingen av oss har hittat dom på dejtingappar. Jag träffade min kille genom en vän. Några av mina kompisar har träffat sina killar på liknade sett, genom bekanta och vänner. Två träffade sina killar på fest/utekväll. Det här är förhållanden som hållit i flera år också så det har inte varit några oseriösa förhållanden. Men det bästa skulle jag tro enligt mina erfarenheter och mina vänners är väl att träffa nån genom nån du redan känner. Annars om du är modig nog kan du alltid flörta med killar lite var som där du ser nån som är snygg. Bry dig inte för mycket om du blir dissad utan ta nya tag och försök med nån annan. Sen tror jag att du kommer hitta nån när du minst anar det, när du inte letar efter nån och bara tar det som det kommer.

  • Anonym (Rebec­ka)
    Sat 11 May 2019 22:44
    #3

    Bra tråd! Jag är också nybliven singel efter ett långt förhållande, när jag gick in i relationen fanns inte tinder tex. Jag undrar också hur man dejtar utan swajpande och appar!

  • Smed75
    Sat 11 May 2019 22:48
    #4

    Jag börjar bli sjukt trött på att va singel.. Men vill inte hålla på att jaga på tinder och allt vad de heter!

    Hur ska man gå till väga.. Man kan ju inte dyka på en tjej på stan hur som helst ha ha

  • Anonym (Rebec­ka)
    Sat 11 May 2019 22:50
    #5
    +1
    Smed75 skrev 2019-05-11 22:48:15 följande:

    Jag börjar bli sjukt trött på att va singel.. Men vill inte hålla på att jaga på tinder och allt vad de heter!

    Hur ska man gå till väga.. Man kan ju inte dyka på en tjej på stan hur som helst ha ha


    Jo, det kan man faktiskt! :) varför kan man inte börja prata med folk i verkliga livet?
  • Smed75
    Sat 11 May 2019 22:58
    #6
    Anonym (Rebecka) skrev 2019-05-11 22:50:47 följande:

    Jo, det kan man faktiskt! :) varför kan man inte börja prata med folk i verkliga livet?


    Ja jag håller med dig.. Det är ju så man alltid har träffats förr typ.. Nu ska man sitta och svajpa.

    Jag är social och har inga problem med att prata med tjejer.. Problemet att som smed träffar man ju inte tjejer direkt i yrket och är sällan ute.. Det är typ när man tränar eller handlar liksom.. Ha ha nej jag är inte så tråkig som jag låter
  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sat 11 May 2019 23:10
    #7
    Smed75 skrev 2019-05-11 22:28:11 följande:

    Kommer du på ett bra sätt som inte innefattar krogen.. Så säg gärna till! Är åxå sjukt trött på appar och allt vad det är, och krogen går jag inte till i onödan!

    Du kan pm:a om du vill


    Det ska jag göra :) Vi får inte ge upp plötsligt händer det ;)
  • Smed75
    Sat 11 May 2019 23:12
    #8
    Anonym (Finns kärlek?) skrev 2019-05-11 23:10:54 följande:

    Det ska jag göra :) Vi får inte ge upp plötsligt händer det ;)


    Nej verkligen inte.. Och i värsta fall så bor jag i mälardalenoch är 43 ha ha ;)
  • Sat 11 May 2019 23:13
    #9

    Kan säga att mina 2 senaste har varit personer som jag bara träffat random, en på ett museum och den andra på en delikatess deli.

    Småprat om Eugene Jansson och vildssvinskorv ledde till säng äventyr.

  • Smed75
    Sat 11 May 2019 23:16
    #10
    Liberté skrev 2019-05-11 23:13:35 följande:

    Kan säga att mina 2 senaste har varit personer som jag bara träffat random, en på ett museum och den andra på en delikatess deli.

    Småprat om Eugene Jansson och vildssvinskorv ledde till säng äventyr.


    Härligt.. Så hoppet finns.. Måste nog ta mig ut och röra mig mer.. Tänker att sommaren kommer och man kommer ur sitt vinteride
Svar på tråden Kan man träffa nån utan detingappar!