• Anonym (Annan­e)
    Wed 15 May 2019 14:54
    6374 visningar
    73 svar
    73
    6374

    Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?

    Sexuellt? Vad drömmer du om och vill uppleva eller testa?

    Du som är vuxen och hunnit leva lite..

  • Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?
  • Anonym (Snusk­isen)
    Thu 16 May 2019 18:09
    #58
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 17:22:23 följande:

    Gangbang eller trekant jag som en ensam tjej, men inte med några perversa gangbangtyper eller swingers eller sådana äckliga människor. Utan med vanliga killar som egentligen inte sysslar med sånt eller fantiserar om sånt utan det skall hända bara för att de vill ha mig.


    Hmmm, så alla swingers är äckliga människor? Skön inställning GB! Du lär nog få fortsätta att bara drömma om ett riktigt gangbang med den människosynen!
  • Anonym (K.)
    Thu 16 May 2019 19:31
    #60

    Fantiserar om att ha sex med den 15 årige extrajobbaren.

    Han tittar alltid så girigtpå mina bröst.

    När han kommer in på mitt kontor så brukar jag korsa benen

    och dra upp kjolen något....Haha...han vet inte vart ha ska titta.

  • Anonym (Ung)
    Thu 16 May 2019 20:40
    #61
    Anonym (K.) skrev 2019-05-16 19:31:40 följande:

    Fantiserar om att ha sex med den 15 årige extrajobbaren.

    Han tittar alltid så girigtpå mina bröst.

    När han kommer in på mitt kontor så brukar jag korsa benen

    och dra upp kjolen något....Haha...han vet inte vart ha ska titta.


    En 17-åring här, hade gärna knullar en kvinna som du<3
  • Anonym (GB)
    Thu 16 May 2019 20:42
    #62
    Anonym (Snuskisen) skrev 2019-05-16 18:09:57 följande:
    Hmmm, så alla swingers är äckliga människor? Skön inställning GB! Du lär nog få fortsätta att bara drömma om ett riktigt gangbang med den människosynen!
    Ja. Jag har haft GB med sådana människor tidigare, vilket var en fruktansvärd erfarenhet. Män som söker sig till sådana saker är inte en typ av män jag är intresserad av. Alls. Det är därför jag vill ha GB med vanliga killar. Gärna unga, oerfarna och framförallt snälla killar. Ingen som behandlar en som om man var lägre stående som skall "knullas sönder", inga som bara kastar runt mig vrider och vänder och bara trycker in den djupt i halsen så att jag håller på att kräkas. Inget sånt. Jag vill känna att jag har full kontroll, inte att jag är utlämnad. Att de njuter av mig för att jag låter dem göra det men det är jag som bestämmer och allt är på mina villkor.

    Kanske en grupp killkompisar i 18-20 års åldern som aldrig har haft sex förut. Så får de ha sex med mig allihop. Vanliga killar som gillar vanliga saker, inga perversa snubbar som sitter och tittar på tyska gruppsexfilmer och vill låna ut sin fru.
  • Anonym (K.)
    Thu 16 May 2019 20:53
    #63
    Anonym (Ung) skrev 2019-05-16 20:40:16 följande:

    En 17-åring här, hade gärna knullar en kvinna som du<3


    Hmmm....Synd att vi är anonyma...haha
  • Anonym (K.)
    Thu 16 May 2019 20:53
    #64
    Anonym (Ung) skrev 2019-05-16 20:40:16 följande:

    En 17-åring här, hade gärna knullar en kvinna som du<3


    Hmmm....Synd att vi är anonyma...haha
  • Thu 16 May 2019 21:26
    #65
    Anonym (K.) skrev 2019-05-16 20:53:24 följande:

    Hmmm....Synd att vi är anonyma...haha


    Väntar på pm :)
  • Anonym (eller­)
    Thu 16 May 2019 21:30
    #66
    Anonym (Q45) skrev 2019-05-16 18:05:48 följande:

    Fantiserar alltid om andra män.
    Om att bli tagen av en annan man (eller två andra män, eller flera) medan min man tittar på.
    Gärna en mörkhyad man, eller två...
    Fantiserar om dubbelmacka. Har testat en gång men vill prova mera.
    Drömmer om att få ha en älskare, inte enbart för sex utan även att få ha ytterligare en man i mitt liv, inklusive kärlek, alltså utöver min egen man.


    ...eller leva polyamoröst...
  • Thu 16 May 2019 21:34
    #67
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 20:42:38 följande:
    Ja. Jag har haft GB med sådana människor tidigare, vilket var en fruktansvärd erfarenhet. Män som söker sig till sådana saker är inte en typ av män jag är intresserad av. Alls. Det är därför jag vill ha GB med vanliga killar. Gärna unga, oerfarna och framförallt snälla killar. Ingen som behandlar en som om man var lägre stående som skall "knullas sönder", inga som bara kastar runt mig vrider och vänder och bara trycker in den djupt i halsen så att jag håller på att kräkas. Inget sånt. Jag vill känna att jag har full kontroll, inte att jag är utlämnad. Att de njuter av mig för att jag låter dem göra det men det är jag som bestämmer och allt är på mina villkor.

    Kanske en grupp killkompisar i 18-20 års åldern som aldrig har haft sex förut. Så får de ha sex med mig allihop. Vanliga killar som gillar vanliga saker, inga perversa snubbar som sitter och tittar på tyska gruppsexfilmer och vill låna ut sin fru.
    Statistiskt bevisat alltså, att sådana män är av ett alldeles särskilt slag, som bara kan ha sex på ett sätt...Drömmer

    Har du genom din närvaro på ett sådant GB bevisat något om vilken typ av kvinnor som söker sig till sådant?
  • Anonym (Snusk­isen)
    Thu 16 May 2019 21:36
    #68
    Anonym (GB) skrev 2019-05-16 20:42:38 följande:

    Ja. Jag har haft GB med sådana människor tidigare, vilket var en fruktansvärd erfarenhet. Män som söker sig till sådana saker är inte en typ av män jag är intresserad av. Alls. Det är därför jag vill ha GB med vanliga killar. Gärna unga, oerfarna och framförallt snälla killar. Ingen som behandlar en som om man var lägre stående som skall "knullas sönder", inga som bara kastar runt mig vrider och vänder och bara trycker in den djupt i halsen så att jag håller på att kräkas. Inget sånt. Jag vill känna att jag har full kontroll, inte att jag är utlämnad. Att de njuter av mig för att jag låter dem göra det men det är jag som bestämmer och allt är på mina villkor.

    Kanske en grupp killkompisar i 18-20 års åldern som aldrig har haft sex förut. Så får de ha sex med mig allihop. Vanliga killar som gillar vanliga saker, inga perversa snubbar som sitter och tittar på tyska gruppsexfilmer och vill låna ut sin fru.


    Men tjenare!

    Jag har varit aktiv i olika swingerssammanhang i över 20 år och aldrig mött nåt sånt som du beskriver. Tvärtom är min erfarenhet att det är helt vanliga, respektfulla och lyhörda människor som lyssnar på, och respekterar andras sexuella önskemål oavsett kön, ålder och social status. Ett nej är alltid ett nej, och jag har aldrig sett eller hört talas om att någon har upplevt nåt de inte vill.

    De "perversa snubbar som tittar på tyska gruppsexfilmer och vill låna ut sin fru" gör det för att frun vill uopleva just det - bli utlånad och/eller gangbangad!

    Men lycka till med att få till ett GB med ett gäng oskulder som bara "gillar vanliga saker"... som ett helt vanligt gruppknull
Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?