• Anonym (Lovli­e)
    Wed 15 May 2019 15:33
    6463 visningar
    64 svar
    -3
    64
    6463

    Stor kuk får snygga tjejer?

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?

  • Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?
  • Anonym (Manne­n)
    Wed 15 May 2019 21:35
    #21
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    Jag tror inte de har med storleken utan hur självsäker killen är. Själv ser jag faktiskt bra ut och har medellång tänker inte på detta när jag går fram till tjejer. Jag är väldigt självsäker och är charmig som person. Så vad gäller mig med medellång så går jag fram till 10 poängare om jag är intresserad. Nu har jag visserligen flickvän men har varit en sk player dejtat en hel del snygga tjejer. Jag tror om du är snygg i kombination med en självsäker personlighet är viktigare när de gäller att flörta med tjejer/kvinnor.
  • Anonym (exet)
    Wed 15 May 2019 21:51
    #22
    Anonym (H) skrev 2019-05-15 15:55:43 följande:

    Vad menar du med större kukar? Hur stora har de varit?

    Hur liten är den minsta du haft?

    Kan möjligen stämma om det är så att sk välhängda killar i allmänhet har bättre självförtroende vad gället tjejer och sex än vad mer klent utrustade har och därför faller du för dem. Men det är inget likhetstecken mellan kukstorlek och självförtroende, jag har en ganska stor kuk, betydligt över medel, men har aldrig legat för att jag är så blyg och osäker inför tjejer.


    hihi tror inte damen ifråga har mätt 40 kukar
  • Anonym (H)
    Wed 15 May 2019 22:26
    #23
    Anonym (Hmm..) skrev 2019-05-15 17:26:05 följande:

    Låter knappast troligt att killar med stora kukar har svårt att få ligga.


    Att jag är blyg och osäker kan jag inte dölja men storleken vet ju ingen tjej om som inte sett den i erigerat tillstånd och ska jag lyckas med det behöver jag lyckas i steg 1, få dem intresserade. Tvivlar att det funkar att tatuera in storleken i pannan men vad vet jag.
  • Wed 15 May 2019 23:48
    #24
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    Tur att man inte är så snygg då, hade ju kanske gått miste om en hel del ):-
  • Wed 15 May 2019 23:49
    #25
    Anonym (Greven) skrev 2019-05-15 15:42:43 följande:

    Hur mycket är klockan?


    Det ska bli växlande molnighet men lite risk för skurar på kvällen
  • Anonym (incog­nito)
    Thu 16 May 2019 01:53
    #26
    Anonym (40 stycken?) skrev 2019-05-15 20:44:14 följande:

    Stämmer det verkligen det som ni skriver?

    200 sexpartner känns inte rimligt.


    sex missbrukare lr pundar pack me player personlighet...
  • Anonym (Ha ha ha)
    Thu 16 May 2019 02:24
    #27
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    Möjligt att killar med små kukar har sämre självförtroende!

    Men allt handlar om självförtroende!

    Jag har inga problem med att skaffa tjejer för att jag har självförtroende och är socialt begåvad.. Kuken har inget med det att göra! De tjejer jag har velat lega med har jag legat med!
  • Anonym (incog­nito)
    Thu 16 May 2019 02:34
    #28
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    finns väl en anledning till att din "killkompis" säger så..
  • Anonym (incog­nito)
    Thu 16 May 2019 02:36
    #29
    Anonym (Lovlie) skrev 2019-05-15 15:33:47 följande:

    En killkompis sa till mig att det bara är killar med stora kukar som vågar ha sex med mig. Jag insåg att jag nog har en sned bild av hur stora killars kukar är - de flesta jag har haft sex med (ca 40 st) har haft större än vad som anses normalt. Tror aldrig jag haft sex med någon under medel. Inget urval jag själv gjort, men kan det stämma? Vågar inte män med mindre kukar stöta på tjejer som är snygga?


    dessutom har inte kukstorleken me en kvinnas snygghet att göra, du får va du utstrålar helt enkelt...
  • Anonym (Lovli­e) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 07:51
    #30
    Anonym (incognito) skrev 2019-05-16 02:36:39 följande:

    dessutom har inte kukstorleken me en kvinnas snygghet att göra, du får va du utstrålar helt enkelt...


    Intressant... så jag utstrålar att jag vill ha stora kukar? Men det är ju inte sant?

    Jag har däremot fått höra att jag utstrålar sex, något jag funderat på länge vad det innebär och hur man slutar med det...
Svar på tråden Stor kuk får snygga tjejer?