• Anonym (Ja vad?)
    Thu 16 May 2019 15:48
    1102 visningar
    100 svar
    100
    1102

    Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex

    Jag är en sån här tjej/kvinna som aldrig kommer vid sex. Har precis träffat en ny partner, varit ihop ett par månader. Jag är rädd att han ska tröttna på mig för att jag aldrig kommer. Killar, skulle ni tröttna på en tjej som aldrig får orgasm?

  • Svar på tråden Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex
  • Anonym (Samma proble­m (fast jag är man))
    Thu 16 May 2019 16:02
    #1

    Det är jättejobbigt!!
    Det är lite lättare att komma undan med det om man är kvinna kanske.

    Att träffa en ny partner är väldigt spänt, till att börja med. Efter lite tid och några gånger i sänghalmen borde kommunikationen bli så pass bra att ni kan diskutera hur du vill ha det för att du ska kunna njuta fullt ut. Men stressa inte för den sakens skull, då minskar du chansen att faktiskt kunna komma spontant.

    För egen del är jag i samma situation, men jag är man.
    Kvinnan jag har träffat är på alla sätt perfekt och njuter fullt ut och kommer som om det vore det mest naturliga i världen, men det är som någon form av mental blockering som gör att jag inte kan komma. 
    För egen del tror jag att det handlar om att jag fokuserar FÖR mycket på min partner och glömmer bort mig själv.

    Kanske är det samma för dig som för mig att du måste släppa tanken av att han ska njuta och fokusera på din egen njutning istället?

  • Anonym (Samma proble­m (fast jag är man))
    Thu 16 May 2019 16:05
    #2
    Anonym (Samma problem (fast jag är man)) skrev 2019-05-16 16:02:07 följande:

    Det är jättejobbigt!!
    Det är lite lättare att komma undan med det om man är kvinna kanske.

    Att träffa en ny partner är väldigt spänt, till att börja med. Efter lite tid och några gånger i sänghalmen borde kommunikationen bli så pass bra att ni kan diskutera hur du vill ha det för att du ska kunna njuta fullt ut. Men stressa inte för den sakens skull, då minskar du chansen att faktiskt kunna komma spontant.

    För egen del är jag i samma situation, men jag är man.
    Kvinnan jag har träffat är på alla sätt perfekt och njuter fullt ut och kommer som om det vore det mest naturliga i världen, men det är som någon form av mental blockering som gör att jag inte kan komma. 
    För egen del tror jag att det handlar om att jag fokuserar FÖR mycket på min partner och glömmer bort mig själv.

    Kanske är det samma för dig som för mig att du måste släppa tanken av att han ska njuta och fokusera på din egen njutning istället?


    Missade huvudfrågan...
    Nej, jag skulle inte tröttna utan snarare fråga hur jag kunde förbättra sexet för att få min partner mer avslappnad..
  • Anonym (Ja vad?) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 16:15
    #3
    Anonym (Samma problem (fast jag är man)) skrev 2019-05-16 16:05:10 följande:

    Missade huvudfrågan...

    Nej, jag skulle inte tröttna utan snarare fråga hur jag kunde förbättra sexet för att få min partner mer avslappnad..


    Tack för svar! Jag är avslappnad nu när vi har sex, men kan ändå inte få orgasm tyvärr.
  • Anonym (Ja vad?) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 16:16
    #4
    Anonym (Samma problem (fast jag är man)) skrev 2019-05-16 16:05:10 följande:

    Missade huvudfrågan...

    Nej, jag skulle inte tröttna utan snarare fråga hur jag kunde förbättra sexet för att få min partner mer avslappnad..


    Tack för svar! Jag är avslappnad nu när vi har sex, men kan ändå inte få orgasm tyvärr.
  • Xzx
    Thu 16 May 2019 16:29
    #5

    Kan du få orgasm på egen hand, eller har du aldrig fått en?

  • Anonym (Ja vad?) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 16:32
    #6
    Xzx skrev 2019-05-16 16:29:22 följande:

    Kan du få orgasm på egen hand, eller har du aldrig fått en?


    Ja vid onani kan jag få orgasm ja.
  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Thu 16 May 2019 16:58
    #7

    Hustrun har på 35 år aldrig fått orgasm under sex, vi avslutar alltid med att jag fingrar henne till orgasm.
    Ja 35 år och jag har inte tröttnat på henne än.

  • Xzx
    Thu 16 May 2019 17:00
    #8
    +1
    Anonym (Ja vad?) skrev 2019-05-16 16:32:55 följande:
    Ja vid onani kan jag få orgasm ja.

    Onanera medans ni knullar då, skulle det funka för dig?


    Bara in-ut sex är det Väldigt få tjejer som kommer av, utan klittan brukar behöva få en del uppmärksamhet och kärlek Glad

  • Thu 16 May 2019 17:33
    #9
    +1

    Åh... Jag blir så frustrerad av sådana här inlägg...!

    Problem nr ett borde vara att du inte njuter tillräckligt av sex, och kommer av onani, men inte av sex med någon annan.

    Problem nr två, anser jag, är att sex verkar så extremt bundet och centrerat runt samlag. Det behöver det inte vara... Om man inte ska göra barn vill säga.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Rak)
    Thu 16 May 2019 17:35
    #10
    Anonym (Ja vad?) skrev 2019-05-16 15:48:36 följande:

    Jag är en sån här tjej/kvinna som aldrig kommer vid sex. Har precis träffat en ny partner, varit ihop ett par månader. Jag är rädd att han ska tröttna på mig för att jag aldrig kommer. Killar, skulle ni tröttna på en tjej som aldrig får orgasm?


    Har vart tillsammans med flera tjejer som inte kommer och visst i början undrade jag om jag gjorde fel.. Men är du tydlig och rak med det så borde det inte vara nått problem. Det är ju dom det är och vi alla är ju olika!
Svar på tråden Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex