• Anonym (Undra­r)
    Thu 16 May 2019 16:56
    3172 visningar
    14 svar
    14
    3172

    Tjejer, kysser ni en man efter han har gått ner på er?

    Om en kille går ner på er, och han sedan vill pussas/kyssas är det ok att göra eller tycker du att det är äckligt?

    Anledningen att jag frågar är att den jag träffar annars gillar att hångla mycket, men det blir inget kyssande efter att jag gått ner på henne "det är äckligt" utan jag får borsta tänderna och skölja isåfall.

    Men hon vill att jag gör det, går ner på henne alltså, hon vill även att jag slickar henne i baken men absolut inte kyssas efter det. Så det är lite konstigt, hon gillar det, frågar efter det, men tycker det är äckligt samtidigt. Hon går även ner på mig (inte i analen utan suger penis) men kysser mig gärna efter det. Det är hennes eget kön (och anal) som verkar vara det äckliga.

    Är det en vanlig inställning? Att har killen gått ner så blir resten av sexakten utan kyssar och pussar på munnen? Alternativt avbrott för tandborstning och munskölj?

  • Svar på tråden Tjejer, kysser ni en man efter han har gått ner på er?
  • Thu 16 May 2019 16:57
    #1

    Ptja du kan ju kontra att hon inte får pussa dig efter att hon slickat dig i baken och sugit av dig deepthroat?

  • Anonym (.)
    Thu 16 May 2019 17:11
    #2

    Tjejen min har lite mixade känslor för hångel efter oralsex. Hon gillar inte smaken av fitta.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 17:18
    #3
    Kramklubba skrev 2019-05-16 16:57:14 följande:

    Ptja du kan ju kontra att hon inte får pussa dig efter att hon slickat dig i baken och sugit av dig deepthroat?


    Hon slickar inte mig i baken, jag vill heller inte det. Det är lite, ja, i brist på bättre ord: Äckligtt. Men jag vill och hon vill att jag slickar henne i baken, det är en annan sak.

    Hon är inte ofräsch heller, men ändå så tycker hon att det skulle vara äckligt att kyssas efter detta.
  • Anonym (okido­ki)
    Thu 16 May 2019 17:34
    #4

    Jag kysser min sambo efter att han har gått ner på mig, har absolut inga problem med det.
    Dock vill jag helst inte kyssa honom direkt efter att han har slickat mig där bak. Det känns lite äckligt.. Skillnaden där är att han slickar mig där bak för hans egen skull, jag ber inte om det som din flickvän och tycker inte att det är särskilt skönt och jag vill inte slicka honom där heller. 


    Personligen förstår jag mig inte på hur man kan tycka att (rena) vaginor är äckliga.. Att man inte gillar smaken av sig själv är rimligt dock, även om jag inte har problem med smaken :p

    Jag förstår att det blir osmidigt att gå och borsta tänderna och skölja munnen mitt i sexet för att kunna kyssas. Men det blir ju inte heller bra om hon känner sig äcklad under sexet.. Ni kanske inte måste kyssas på munnen efter? Du kanske kan kyssa hennes hals och andra kroppsdelar istället?

  • Anonym (Kysse­r)
    Thu 16 May 2019 20:00
    #5

    Vi kysser varann efter oralsex , jag suger även som avslut på samlag

  • Anonym (Nej)
    Thu 16 May 2019 20:07
    #6

    About inga kyssar efter att han gått ner. Men det är sällan han gör det. Jag gillar det inte så värst. Och absolut inte i rumpan. Äckligt ju.

  • Thu 16 May 2019 20:51
    #7

    Japp har inga problem alls med fittsmak. Är snarare upphetsande. Speciellt om den man är med vill se en smaka på sig själv..

  • Anonym (Puss)
    Thu 16 May 2019 20:52
    #8

    Jag kysser efteråt och han kysser mig efteråt. Om väldigt kladdigt torkas det av lite före.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 20:57
    #9
    Anonym (okidoki) skrev 2019-05-16 17:34:49 följande:

    Jag kysser min sambo efter att han har gått ner på mig, har absolut inga problem med det.
    Dock vill jag helst inte kyssa honom direkt efter att han har slickat mig där bak. Det känns lite äckligt.. Skillnaden där är att han slickar mig där bak för hans egen skull, jag ber inte om det som din flickvän och tycker inte att det är särskilt skönt och jag vill inte slicka honom där heller. 


    Personligen förstår jag mig inte på hur man kan tycka att (rena) vaginor är äckliga.. Att man inte gillar smaken av sig själv är rimligt dock, även om jag inte har problem med smaken :p

    Jag förstår att det blir osmidigt att gå och borsta tänderna och skölja munnen mitt i sexet för att kunna kyssas. Men det blir ju inte heller bra om hon känner sig äcklad under sexet.. Ni kanske inte måste kyssas på munnen efter? Du kanske kan kyssa hennes hals och andra kroppsdelar istället?


    Nu säger inte hon rent ut att hon vill bli slickad i baken, hon är pryd och säger  "Oh snälla gör sådär som jag tycker om". Av det samt hur hon låter när jag gör det så verkar hon gilla det mer än den vanliga varianten. Men absolut inte kyssas efter det, och jag får inte först slicka i baken och sedan framtill, det är inte heller "fräscht" tydligen, man skall inte ha "såna bakterier" i vaginan tydligen, så jag måste alltid börja framtill eller gå direkt på baken.

    Vi kysser aldrig varandra under sex pga. detta. Några gånger har jag borstat och sköljt för att kunna göra det.


  • Anonym (Kysse­r)
    Thu 16 May 2019 21:02
    #10
    Anonym (Undrar) skrev 2019-05-16 20:57:05 följande:

    Nu säger inte hon rent ut att hon vill bli slickad i baken, hon är pryd och säger  "Oh snälla gör sådär som jag tycker om". Av det samt hur hon låter när jag gör det så verkar hon gilla det mer än den vanliga varianten. Men absolut inte kyssas efter det, och jag får inte först slicka i baken och sedan framtill, det är inte heller "fräscht" tydligen, man skall inte ha "såna bakterier" i vaginan tydligen, så jag måste alltid börja framtill eller gå direkt på baken.

    Vi kysser aldrig varandra under sex pga. detta. Några gånger har jag borstat och sköljt för att kunna göra det.


    Tja är det ett problem för dig att inte kyssas så får du helt enkelt låta bli att slicka
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 22:29
    #11
    Anonym (Kysser) skrev 2019-05-16 21:02:50 följande:
    Tja är det ett problem för dig att inte kyssas så får du helt enkelt låta bli att slicka
    Jag hade helst gjort bägge, men jag får väl helt enkelt välja bort kyssandet då. Jag tycker det är romantiskt och fint att kyssas under sex, men jag får väl få utlopp för det romantiska tungkyssandet med hennes rumpa istället :)


  • Anonym (Kysse­r)
    Fri 17 May 2019 06:03
    #12
    Anonym (Undrar) skrev 2019-05-16 22:29:49 följande:

    Jag hade helst gjort bägge, men jag får väl helt enkelt välja bort kyssandet då. Jag tycker det är romantiskt och fint att kyssas under sex, men jag får väl få utlopp för det romantiska tungkyssandet med hennes rumpa istället :)


    Haha ja. Lycka till
  • Fri 17 May 2019 09:30
    #13

    Min partner har inget emot det utan brukar vilja kyssas även efter att jag slickat henne. Dock inte där bak så det kanske hade varit en annan femma.

  • Anonym (Nope)
    Fri 17 May 2019 15:45
    #14

    Nej, jag gillar det inte så vi fortsätter inte att kyssas efteråt. Min man har nog inga problem med det egentligen men vill inte eftersom jag finner det obehagligt.

Svar på tråden Tjejer, kysser ni en man efter han har gått ner på er?