• Anonym (Friko­rt)
    Thu 16 May 2019 18:08
    727 visningar
    35 svar
    35
    727

    Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?

    Om din partner berättade att hen går igång och brukar fantisera om att du har sexmord andra. Du blir uppmuntrad att ha sex och din partner kommer inte vilja ligga med någon annan efter detta. Skulle du göra det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?
  • Anonym (A)
    Thu 16 May 2019 18:09
    #1

    Aldrig

  • Anonym (Japp)
    Thu 16 May 2019 18:11
    #2

    Ja men finns bara en annan jag vill ligga med. Så hade jag fått frikort hade jag legat med den mannen. Dock skulle jag aldrig vara otrogen om inte sambon som sagt gick med på det. Och i vårt förhållande kommer detta aldrig hända. Så får nöja mig med fantasier.

  • Anonym (K)
    Thu 16 May 2019 18:11
    #3
    -1 +1

    Nej , och jag skulle bli både arg och sårad eftersom det skulle innebära att mitt partner varken brytt sig om mig eller lyssnat på mig under tiden vi har varit tillsammans.

  • Thu 16 May 2019 19:37
    #4

    Fast det är ju lite konstiga svarsalternativ. Jag skulle aldrig ha sex med någon för att HAN ville det. Däremot, är min partner ok med det så hade jag haft sex med någon annan om JAG ville det (och har gjort det också).

  • Anonym (Friko­rt) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 20:53
    #5
    Aliona skrev 2019-05-16 19:37:14 följande:

    Fast det är ju lite konstiga svarsalternativ. Jag skulle aldrig ha sex med någon för att HAN ville det. Däremot, är min partner ok med det så hade jag haft sex med någon annan om JAG ville det (och har gjort det också).


    Tolkningen är ens egen. Du får välja svara utifrån hur du vill. Om du vill ha sex och han är okej med det, då kör du? Om du inte vill ha sex finns ingen anledning att ha sex för att göra honom glad, varken med någon annan eller honom.
  • Anonym (B)
    Thu 16 May 2019 21:10
    #6

    Yes - har haft frikort men hann inte använda det. För andra kvinnor alltså. Varför skulle jag inte göra det? För mig är det likvärdigt med att ligga med en man men eftersom inte han förstod det så var det bra för mig.

  • Anonym (Fru med stort F)
    Thu 16 May 2019 21:16
    #7
    -1

    Aldrig! Jag skulle också tro att han fått en hjärntumör eller något eftersom att hans moral är som bortblåst.

  • Anonym (B)
    Thu 16 May 2019 21:43
    #8
    Anonym (Fru med stort F) skrev 2019-05-16 21:16:51 följande:

    Aldrig! Jag skulle också tro att han fått en hjärntumör eller något eftersom att hans moral är som bortblåst.


    Vad är kopplingen till moral i det här fallet?
  • Anonym (Fru med stort F)
    Fri 17 May 2019 00:48
    #9
    +2
    Anonym (B) skrev 2019-05-16 21:43:05 följande:

    Vad är kopplingen till moral i det här fallet?


    Eftersom att du ens behöver fråga kommer du aldrig att förstå det.
  • Fri 17 May 2019 00:59
    #10

    Jag är tveksam...

    Däremot gärna att vi båda träffar andra, tillsammans. Alltså sex på tre eller fyra.

Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?