• Anonym (Friko­rt)
    Thu 16 May 2019 18:08
    728 visningar
    35 svar
    35
    728

    Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?

    Om din partner berättade att hen går igång och brukar fantisera om att du har sexmord andra. Du blir uppmuntrad att ha sex och din partner kommer inte vilja ligga med någon annan efter detta. Skulle du göra det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?
  • aeg
    Fri 17 May 2019 07:20
    #11

    Glädjande utfall  . . . .vi ställer upp på vår partners önskningar varannan gång.


    Alltmedan tjejerna benägenhet att bekräfta och ge erkänsla är nästan uppe på max på Motviljans Richterskala.


    Och så påstår alla att vår maskulinitet är giftig!Tungan ute


     

  • Anonym (H)
    Fri 17 May 2019 07:43
    #12
    +1

    Skulle inte göra det, nej.. Jag skulle bli arg och sårad!

  • Anonym (B)
    Fri 17 May 2019 08:22
    #13
    Anonym (Fru med stort F) skrev 2019-05-17 00:48:43 följande:
    Eftersom att du ens behöver fråga kommer du aldrig att förstå det.
    Antagligen :) Ingen går bakom ryggen på någon, allt sker öppet...

    Att bli sårad att ens partner kan tänka sig att nån annan kan få tillgång till det mest privata kan jag förstå helt. Dock inte hur moral kommer in i bilden, det är något annat.
  • Anonym (!)
    Fri 17 May 2019 09:03
    #14
    -1

    Jag hade gjort slut. Vi hade isf haft helt olika syn på vad det innebär att vara tillsammans.

  • Fri 17 May 2019 09:45
    #15

    Jag älskar min fru så mycket att jag förnekar inte henne att vara lycklig och njuta av det hon vill.

    Skulle hon vilja ha ett "frikort" så skulle hon få det.

    Helst skulle jag föredra typ partnerbyte, dvs själv få "göra nått kul" medans frun roar sig.

    Det är oftast bra att ta in intryck utifrån. Lever man i en tät bubbla så kan man missa mycket bra som man annars skulle uppskatta.

    Visst så är känslor en begränsning för att kunna låta partnern göra det hen är nyfiken på.

    Men gissar dessa känslor går att överkomma om båda får möjlighet att "roa" sig samtidigt.

  • Anonym (Kvinn­a.)
    Fri 17 May 2019 12:25
    #16

    Lätt!

  • Fri 17 May 2019 12:58
    #17

    Aldrig

  • aeg
    Fri 21 Jun 2019 01:13
    #18

    Ja, om hon verkligen vill det.

  • Fri 21 Jun 2019 04:46
    #19
    Anonym (Frikort) skrev 2019-05-16 18:08:23 följande:

    Om din partner berättade att hen går igång och brukar fantisera om att du har sexmord andra. Du blir uppmuntrad att ha sex och din partner kommer inte vilja ligga med någon annan efter detta. Skulle du göra det?


    Frågeställningen passar inte riktigt. Min man gillar inte direkt att jag har sex med andra, men han är helt ok med det, och naturligtvis ligger han med vem han vill också.
  • Anonym (Man 48)
    Fri 21 Jun 2019 06:08
    #20
    Anonym (Japp) skrev 2019-05-16 18:11:32 följande:

    Ja men finns bara en annan jag vill ligga med. Så hade jag fått frikort hade jag legat med den mannen. Dock skulle jag aldrig vara otrogen om inte sambon som sagt gick med på det. Och i vårt förhållande kommer detta aldrig hända. Så får nöja mig med fantasier.


    Säger exakt samma som dig, men med en kvinna för min del som ja fantiserar om i 25 år.
Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?