• Anonym (Korkad)

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (X) skrev 2019-06-24 15:08:46 följande:

    Nej du är inte för mesig för det. Du vill inte förlora din enda godtagbara ursäkt till att få träffa hennes man.


    Har massor av ursäkter och anledningar till att träffa honom trots att hon inte är med! Den största och främsta är väl att vi är vänner...
  • Anonym (Korkad)
    Wolfie13 skrev 2019-06-24 15:37:15 följande:

    Jag menade att det är du som blir utnyttjad. Han vet precis vart han har dig och hans ego mår bra av det. Han bryr sig inte om frun och inte dig heller, ni är brickor i spelet han kommer spela så länge du tillåter

    Och ja du har ju svaret själv. Utan sex tvivlar du på att han skulle stanna för din "personlighets" skull.

    Exakt så lite värdesätter han "er".


    Jag förstod det, men jag känner mig inte utnyttjad! Vill ju knulla honom lika mycket som han vill vara med mig...

    Menar mer att sexet är en del av "oss". Det är ju därför vi hamnat där vi är... Han saknar en del i sitt förhållande som jag ger honom, han vet också att jag kan ge mer av mig och att jag alltid vill behålla sexdelen oavsett hur många år som går.
  • Anonym (Korkad)
    Wolfie13 skrev 2019-06-24 16:03:56 följande:

    Otroligt att den här tråden blivit så lång när det eg bara handlar om en man som vill ha lite kul på sidan om. Och tänker inte lämna frun

    Och säger så fina ord till ts att hon lurar sig själv att tro att det är mer..

    Ts, läs på om hur otrogna gifta män agerar så kommer du kanske komma till insikt om att "din" karl inte är det minsta speciell (el tycker du är det). Han är bara en classic slusk.


    Might be så, men likväl är han grym i sängen! Nöjer mig med det i dagsläget...
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (X) skrev 2019-06-24 15:41:48 följande:

    Haha! Hon blir inte utnyttjad, du däremot som får agera sädestömmare är det en annan historia för.


    Är med på villkoren så inte fasen är jag utnyttjad inte! Jag kanske däremot utnyttjar honom för att just nu få den delen i mitt liv...
  • molly50
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-24 18:00:56 följande:
    Ingen utav våra relationer går att avsluta! Jo, den sexuella med honom förstås... Men jag kan inte undgå att se dem båda dagligen. Kommer nog aldrig berätta för någon och jag tror inte hon misstänker något!
    Jo,du kan avsluta relationen med honom. Det går bara du vill.
    Jag tycker du ska fundera på vad som är viktigast för dig. Dina vänner eller en pojkvän?

    Mitt ex och min väninna trodde säkert inte heller att jag misstänkte något.
    Det gjorde jag kanske inte heller till en början. Men efter ett tag så insåg jag ju att något pågick bakom min rygg.
    Så var inte för säker på att hon inte misstänker något. Förr eller senare så lär hon göra det,även om hon kanske inte gör det just nu.
    Och frågar hon dig så tycker jag du ska säga som det är,om du är en riktig vän.
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-24 18:02:22 följande:
    Känner mig inte utnyttjad! Visst, jag råkade bli kär men njuter lika mycket av sexet som han gör ändå! Vi är båda med på villkoren!!! Visst, jag önskar mer men är också införstådd med att det inte kommer bli det...
    Det är bara dina känslor som talar. Därför vill du gärna tro att det är något annat än det är.
    Ju förr du inser det desto bättre.
  • molly50
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-24 18:06:11 följande:
    Jag förstod det, men jag känner mig inte utnyttjad! Vill ju knulla honom lika mycket som han vill vara med mig...

    Menar mer att sexet är en del av "oss". Det är ju därför vi hamnat där vi är... Han saknar en del i sitt förhållande som jag ger honom, han vet också att jag kan ge mer av mig och att jag alltid vill behålla sexdelen oavsett hur många år som går.
    Här skriver du ju det själv. Han får något av dig som han saknar i sitt förhållande.
    Då måste du ju inse att han utnyttjar dig för att få det.
    Han har inte samma känslor för dig som du har för honom. I så fall hade det varit ni nu.
    Fortsätter du ha sex med honom så är det du som kommer att stå där och vara sårad i slutänden. Pga dina känslor och de förhoppningar och luftslott som du byggt upp.
    Din väninna också när hon inser vad ni håller på med bakom hennes rygg.
  • Solarn
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-24 18:07:45 följande:

    Might be så, men likväl är han grym i sängen! Nöjer mig med det i dagsläget...


    Fast gör du det? Du tror ju fortfarande att han älskar dig och att en dag blir det nog ni två. Och, mesiga människor har nog svårt att upprätthålla en vänskap och se någon i ögonen om de knullar vännens partner. Du är snarare motsatsen till mesig. Men men, ännu en ursäkt.
  • Wolfie13
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-24 18:06:11 följande:

    Jag förstod det, men jag känner mig inte utnyttjad! Vill ju knulla honom lika mycket som han vill vara med mig...

    Menar mer att sexet är en del av "oss". Det är ju därför vi hamnat där vi är... Han saknar en del i sitt förhållande som jag ger honom, han vet också att jag kan ge mer av mig och att jag alltid vill behålla sexdelen oavsett hur många år som går.


    Men om det vore som du säger då skulle du ju inte gå runt och LIDA och skapa trådar på familjeliv???

    Tror ju knappast han gör detsamma eller hur!

    Han har övertaget men du vill inte inse det
  • Wolfie13

    [quote=79712823][quote-nick]molly50 skrev 2019-06-24 18:33:03 följande:[/quote-nick]Jo,du kan avsluta relationen med honom. Det går bara du vill.

    Jag tycker du ska fundera på vad som är viktigast för dig. Dina vänner eller en pojkvän?

    Mitt ex och min väninna trodde säkert inte heller att jag misstänkte något.

    Det gjorde jag kanske inte heller till en början. Men efter ett tag så insåg jag ju att något pågick bakom min rygg.

    Så var inte för säker på att hon inte misstänker något. Förr eller senare så lär hon göra det,även om hon kanske inte gör det just nu.

    Och frågar hon dig så tycker jag du ska säga som det är,om du är en riktig vän.

    Fattar faktiskt inte varför du tror att ts skulle bry sig så mycket om denna sk vän?? Hon är ju likgiltig inför att hänga med henne eller ej.

    De flesta väljer helt klart kärlek och sex framför en polare, om vi nu ska vara ärliga. Sen resten är ju som sagt rätt sjukt men fattar inte varför du tror hon är så rädd om "vänskapen"

  • Anonym (Korkad)
    molly50 skrev 2019-06-24 18:33:03 följande:

    Jo,du kan avsluta relationen med honom. Det går bara du vill.

    Jag tycker du ska fundera på vad som är viktigast för dig. Dina vänner eller en pojkvän?

    Mitt ex och min väninna trodde säkert inte heller att jag misstänkte något.

    Det gjorde jag kanske inte heller till en början. Men efter ett tag så insåg jag ju att något pågick bakom min rygg.

    Så var inte för säker på att hon inte misstänker något. Förr eller senare så lär hon göra det,även om hon kanske inte gör det just nu.

    Och frågar hon dig så tycker jag du ska säga som det är,om du är en riktig vän.Det är bara dina känslor som talar. Därför vill du gärna tro att det är något annat än det är.

    Ju förr du inser det desto bättre.


    Ja den sexuella relationen, men inte vår vänskap... Skulle jag veta att han är min pojkvän i framtiden är han viktigast. Hon beter sig väldigt lustigt om hon misstänker minsta lilla... Är helt säker på att hon inte gör det! Jag är väl ingen riktig vän då, skulle aldrig berätta!
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.