• Anonym (Hur rättfä­rdiga?­)
    Sun 26 May 2019 04:12
    664 visningar
    13 svar
    13
    664

    Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..

    Varför finns det män, som är i förhållanden, som inte tycker att köpa en kvinna för att få sexuell tillfredsställelse är lika med otrohet? Som åker på ex en weekendresa med kompisar, just för att besöka strippklubbar och massageställen, men naturligtvis, ändå, ljuger för sin partner om vad som verkligen hänt på resan?

    Och när kvinnan ifrågasätter, förstår vad som hänt, ändå har mage att undra varför kvinnan inte vill ha sex längre?

  • Svar på tråden Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Mon 24 Jun 2019 05:58
    #1

    Puff

  • Anonym (Asful­)
    Mon 24 Jun 2019 07:23
    #2
    -1

    Det är väl helt enkelt lätt att komma undan med. Jag reser en del i jobbet och strippklubbar är ett givet inslag varje gång. Ibland även lapdance och horor.

    Många av resorna är med kunder eller potentiella kunder och bjuder vi på en bra utekväll blir det ofta ett samarbete när vi kommer hem. Det är bara så det ser ut.

    En kund som blir medtagen på en helkväll eller weekend med champagne, kokain och tjejer är en glad kund, hur klyschigt det än låter. 

  • Anonym (Norrl­änning­)
    Tue 25 Jun 2019 07:09
    #3
    -1

    Men lämna honom....

    Åker han på sådana resor bara för att få möjligheten till stripklubbar och tjejer så är inte du tillräcklig för honom.

    Alternativet är att ni har ett öppet förhållande. Du är ju kvar hos honom ännu så hans tolkning av att det inte är otrohet verkar ju du köpa. Du kanske ska göra motsvarande själv, eller skaffa en älskare och om din man säger nåt så säger du att du betalar.... Då är det ju inte otrohet i hans värld.

    Men min poäng är att det finns bättre män där ute. Män som är trogna och tar hellre dig på en weekendresa för lite sex på nya ställen och hotell.

  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Thu 27 Jun 2019 03:44
    #4
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-24 07:23:14 följande:

    Det är väl helt enkelt lätt att komma undan med. Jag reser en del i jobbet och strippklubbar är ett givet inslag varje gång. Ibland även lapdance och horor.

    Många av resorna är med kunder eller potentiella kunder och bjuder vi på en bra utekväll blir det ofta ett samarbete när vi kommer hem. Det är bara så det ser ut.

    En kund som blir medtagen på en helkväll eller weekend med champagne, kokain och tjejer är en glad kund, hur klyschigt det än låter. 


    Är du själv i ett förhållande, där din partner inte vet något om detta?
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Thu 27 Jun 2019 03:52
    #5
    Anonym (Norrlänning) skrev 2019-06-25 07:09:55 följande:

    Men lämna honom....

    Åker han på sådana resor bara för att få möjligheten till stripklubbar och tjejer så är inte du tillräcklig för honom.

    Alternativet är att ni har ett öppet förhållande. Du är ju kvar hos honom ännu så hans tolkning av att det inte är otrohet verkar ju du köpa. Du kanske ska göra motsvarande själv, eller skaffa en älskare och om din man säger nåt så säger du att du betalar.... Då är det ju inte otrohet i hans värld.

    Men min poäng är att det finns bättre män där ute. Män som är trogna och tar hellre dig på en weekendresa för lite sex på nya ställen och hotell.


    En del i TS är sådant jag läst i otaliga trådar och forum, att det inte är otrohet med strippklubbar och betala för lapdance, därav en del undrande.. Det andra är att en egen erfarenhet av att inte få veta vad som hänt, fast magkänslan ihop med rena lögner, från mannen, gör mig osäker och vet inte hur jag ska agera..
  • Anonym (Asful­)
    Thu 27 Jun 2019 07:42
    #6
    +1
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-06-27 03:44:34 följande:
    Är du själv i ett förhållande, där din partner inte vet något om detta?
    Ja. Det är en sån där öppen hemlighet som ingen pratar om, men alla är med på.

    Vad som händer på affärsresor stannar där. Jag skulle kunna sätta en hel del kollegor och kunder i skiten om jag berättade för deras fruar vad de sysslat med. 
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Thu 27 Jun 2019 15:10
    #7
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-27 07:42:24 följande:

    Ja. Det är en sån där öppen hemlighet som ingen pratar om, men alla är med på.

    Vad som händer på affärsresor stannar där. Jag skulle kunna sätta en hel del kollegor och kunder i skiten om jag berättade för deras fruar vad de sysslat med. 


    Men du förnekar iaf inte att det är otrohet?

    En del män verkar inte tycka att det är det...
  • Anonym (Asful­)
    Fri 28 Jun 2019 02:42
    #8
    -1
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-06-27 15:10:43 följande:
    Men du förnekar iaf inte att det är otrohet?

    En del män verkar inte tycka att det är det...
    Nej det är klart det är otrohet. Men det är åtminstone inget känslomässigt svek inblandad. Tror att många män precis som jag tycker att om det "bara" är sex, speciellt om man betalar, är det inte lika illa som en regelrätt affär.
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Fri 28 Jun 2019 03:03
    #9
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-28 02:42:50 följande:

    Nej det är klart det är otrohet. Men det är åtminstone inget känslomässigt svek inblandad. Tror att många män precis som jag tycker att om det "bara" är sex, speciellt om man betalar, är det inte lika illa som en regelrätt affär.


    Kan på tycka att det är värre än en "vanlig" affär i vissa delar. Att mannen vill/har sex med en 20 årig strippa, med allt hur en sådan ser ut, får iaf mig att känna mig totalt oattraktiv, tjock, ful och gammal. Hur kan han ens vilja ha sex med mig överhuvudtaget?
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Fri 28 Jun 2019 03:05
    #10

    Så jo, det är ett stort jävla känslomässigt svek.

  • Anonym (Asful­)
    Fri 28 Jun 2019 06:57
    #11
    -1
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-06-28 03:03:14 följande:
    Kan på tycka att det är värre än en "vanlig" affär i vissa delar. Att mannen vill/har sex med en 20 årig strippa, med allt hur en sådan ser ut, får iaf mig att känna mig totalt oattraktiv, tjock, ful och gammal. Hur kan han ens vilja ha sex med mig överhuvudtaget?
    Det är olika saker. Sex med min fru är en helt annan sak. Något intimt och betydelsefullt. Att sätta på en 20-åring i Berlin utan att veta hennes namn är nåt man gör för att tömma bara. 
  • Anonym (Asful­)
    Fri 28 Jun 2019 06:58
    #12
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-06-28 03:05:04 följande:

    Så jo, det är ett stort jävla känslomässigt svek.


    Jag menar att mannen i fråga inte har några känslor för strippan. Dina känslor kan naturligtvis såras, men bara om du får reda på det. Det får du i regel inte. 
  • Anonym (Hur rättfä­rdiga?­) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 03:43
    #13
    Anonym (Asful) skrev 2019-06-28 06:58:33 följande:

    Jag menar att mannen i fråga inte har några känslor för strippan. Dina känslor kan naturligtvis såras, men bara om du får reda på det. Det får du i regel inte. 


    Menar inte att hoppa på just dig, jag är glad att du svarade ärligt. Jag försöker förstå hur män tänker.
Svar på tråden Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..