• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • soltroll
    Sofiiakarin skrev 2019-07-03 07:38:37 följande:

    Alltså min temp sjönk så idag. Någon som vet varför? Hade ägglossningsflytning nu på morgonen. Genomskinlig äggvita ni vet... Men är det inte konstigt att tempen sjönk så? Kan ju ha ägglossning om ett par dagar men ändå? Någon som är påläst? :)


    Den sjunker så vid ägglossning:) Allt är helt i sin ordning. Efteråt nu ska den öka igen för att påvisa att ägglossning har skett. Så fortsätt bara att tempa;)
  • Sofiiakarin
    soltroll skrev 2019-07-03 07:45:36 följande:

    Den sjunker så vid ägglossning:) Allt är helt i sin ordning. Efteråt nu ska den öka igen för att påvisa att ägglossning har skett. Så fortsätt bara att tempa;)


    Tack snälla fina du att du svarade! Blev lite nojig... <3
  • soltroll
    Sofiiakarin skrev 2019-07-03 08:07:26 följande:

    Tack snälla fina du att du svarade! Blev lite nojig... <3


    Så lite så, jag förstår allt gör en nojig att allt inte är som det ska vara;)

    Lycka till nu <3
  • Sofiiakarin
    soltroll skrev 2019-07-03 08:21:39 följande:

    Så lite så, jag förstår allt gör en nojig att allt inte är som det ska vara;)

    Lycka till nu <3


    Jaaa..haha man blir ju det. <3
  • Anonym (Testa nu?)

    Jag frågade ju igår om jag skulle ta test före BIM eller på BIM (söndag äl+16)

    Tog digitalt test imorse äl+12 och fick ett "Inte gravid". Måste säga att jag är väldigt förvånad för jag var helt säker på att det skulle visa positivt.

    Har haft två väldigt tidiga missfall som båda tog sig på första försöket. Detta var andra försöket efter missfall nr 2 och inget plus ännu. Får hålla tummarna till nästa månad!

  • Myrkrypet
    Anonym (Testa nu?) skrev 2019-07-03 08:45:17 följande:

    Jag frågade ju igår om jag skulle ta test före BIM eller på BIM (söndag äl+16)

    Tog digitalt test imorse äl+12 och fick ett "Inte gravid". Måste säga att jag är väldigt förvånad för jag var helt säker på att det skulle visa positivt.

    Har haft två väldigt tidiga missfall som båda tog sig på första försöket. Detta var andra försöket efter missfall nr 2 och inget plus ännu. Får hålla tummarna till nästa månad!


    Förstår din besvikelse men du, det betyder ju inte att du inte är gravid. Kan ju va så att du ännu inte har tillräckligt med hcg för att ge utslag, så länge du inte fått mens finns hoppet! Kram!!
  • Espresso
    Anonym (Testa nu?) skrev 2019-07-03 08:45:17 följande:

    Jag frågade ju igår om jag skulle ta test före BIM eller på BIM (söndag äl+16)

    Tog digitalt test imorse äl+12 och fick ett "Inte gravid". Måste säga att jag är väldigt förvånad för jag var helt säker på att det skulle visa positivt.

    Har haft två väldigt tidiga missfall som båda tog sig på första försöket. Detta var andra försöket efter missfall nr 2 och inget plus ännu. Får hålla tummarna till nästa månad!


    Jag hade nog inte använt ett digitalt utan snarare ett vanligt eller ännu hellre ett testa tidigt då du fortfarande är ganska tidigt ute
  • Anonym (Testa nu?)

    Tidigare graviditeter har jag fått ett + på clearblue diigital på äl+12.

    Mensen ska komma på söndag, om den inte dyker upp så tar jag ett till test nästa vecka.

Svar på tråden BIM juli 2019