• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • Espresso
    Sofiiakarin skrev 2019-07-03 09:13:45 följande:

    Positivt ägglossningstest!


    Tjoho! Väldigt positivt. Ha det så skönt ; )
  • soltroll

    [quote=79731973][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-07-03 09:14:15 följande:[/quote-nick][/quote]

    Perfekt! Nu har du ju tre bevis på ägglossning:))

  • lindaochdaniel

    Plussade aldeles nyss på BIM -4

    Vi ska nu hoppas på att lille pyret vill stanna kvar i magen. Då blir vi förälsrar till vårat 6e mirakel ????????

  • Sofiiakarin
    soltroll skrev 2019-07-03 09:16:12 följande:

    [quote=79731973][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-07-03 09:14:15 följande:[/quote-nick]


    Perfekt! Nu har du ju tre bevis på ägglossning:))[/quote]

    Jeej!!! <3
  • Lustablong

    Stort grattis!!!!


    lindaochdaniel skrev 2019-07-03 09:30:48 följande:

    Plussade aldeles nyss på BIM -4

    Vi ska nu hoppas på att lille pyret vill stanna kvar i magen. Då blir vi förälsrar till vårat 6e mirakel ????????


  • Jojo81

    Vaknade 05 av en sådan konstig "kramp" i nedre magen, det var inte alls som den molvärk jag känner igen innan mens. Den här var kraftigare och kändes liksom ilande och nån blandning av "magknip", det varade i några minuter och kändes väldigt påtagligt innan de började släppa. Å det var inte gaser haha

    Nu vet jag inte säkert när jag har BIM, kan vara att jag är på BIM -4 eller - 6 idag.

    Har haft små stickningar och "ilningar" i äggstockar och ljumskar av å till i ca. 4-5 dagar nu, å brösten ömmar, är svällda och ådriga, men det kan jag också ha innan mens, kanske inte ådriga har inte tänkt helt på det innan men nu är brösten så vita mot för övriga kroppen efter bikinin, så de syns tydligt haha Men denna "kramp" var helt nytt!!

    Griper säkert efter halmstrån för jag så gärna vill ha ett plus! :) Någon som haft något liknande?

  • kronisktförvirrad

    Åh vad det känns hoppfullt att komma in här igen och se flera plus, stort grattis till er! Hoppas att vi är fler som får plus också allteftersom månaden rullar på. <3

    Jag är på CD19, äl +5, bim -10. Inga symptom alls än, vi får väl se vad som händer... Hoppas på att få ett plus den här månaden, vore så kul att ha en liten knodd här till nästa sommar.

    Fler som inte har några symtom alls? Hur känner ni kring det?

  • kronisktförvirrad

    Åh vad det känns hoppfullt att komma in här igen och se flera plus, stort grattis till er! Hoppas att vi är fler som får plus också allteftersom månaden rullar på. <3

    Jag är på CD19, äl +5, bim -10. Inga symptom alls än, vi får väl se vad som händer... Hoppas på att få ett plus den här månaden, vore så kul att ha en liten knodd här till nästa sommar.

    Fler som inte har några symtom alls? Hur känner ni kring det?

  • Obalem

    Oj så många plus och positiva människor här :D

    Jag hänger också med även om ja inte är helt 100 på vart i cykeln jag är.. jag borde vara på ungefär äl+7 BIM -7. Känner mig uppsvälld som en ballong, ömmande bröst, dragande värk i underlivet och illamående.. kan man känna något så tidigt verkligen? :/

    Jag är i övrigt 24 år, min sambo 29 och väntar otåligt efter första barnet :)

Svar på tråden BIM juli 2019