• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • Daphodil

    Detta är andra kvällen i rad som jag har mensvärk. Jättetrött idag och kissar mycket, så hade jag med dottern också. Men bara spökstreck på testet, som jag inte med all vilja i världen kan få till något mer misstänkt än tidigare spökstreck. Äl+10 idag, hoppet är lågt men inte helt ute.

  • larssonc


    Idag fick jag en rejäl tempdipp. Hoppas det är en implantationsdipp och inte mensen som är på g. Nästan så jag längtar efter att få gå och lägga mig så jag kan vakna och ta tempen igen.. haha!
  • Sofiiakarin


    Varför blir man så glad när NC bekräftar ÄL? Haha! :D ser att många plussat! Hurra! Hoppas de blir fler nu. Hejar på er alla!! <3
  • Daphodil

    Idag är det lite deppigt. Hade lyckats lura mig att jag var gravid, men fortfarande bara spökstreck på äl+11, så det blev inget.

  • Lustablong

    Men är det inte förtidigt att testa? Spökstreck?! Tänk om det var det jag också hade. Är på BIM +1 idag och ska testa på morgonurin om en stund. Har inte gått upp än


    Daphodil skrev 2019-07-07 08:42:10 följande:

    Idag är det lite deppigt. Hade lyckats lura mig att jag var gravid, men fortfarande bara spökstreck på äl+11, så det blev inget.


  • Daphodil
    Lustablong skrev 2019-07-07 09:08:08 följande:

    Men är det inte förtidigt att testa? Spökstreck?! Tänk om det var det jag också hade. Är på BIM +1 idag och ska testa på morgonurin om en stund. Har inte gått upp än


    Jag har tidigare plussat ÄL+10, svagt men utan tvekan liksom. Nu har jag haft spökstreck i två dagar utan stegring, och det gör mig skeptisk. Så trist, för jag kände mig som vid tidigare graviditeter.

    Jag har sett ditt test och det ser inte ut som ett spökstreck utan ett riktigt plus!
  • LBP91

    Hoppar in i denna tråd även fast jag lovade mig själv att inte gå med i någon tråd den här månaden utan bara ta det lugnt och inte känna efter så mycket. Lovade också att inte haka upp mig på temperaturen men det gick ju åt skogen det med. Nu sitter jag här och överanalyserar allt, precis som varje månad. Känns dock som att det inte tog sig den här månaden heller. Mannen är bortrest så vi hade inte så många tillfällen även om det ser ut som

    att vi fick till det före ÄL. Tycker mig känna av större bröst redan nu, men förra månaden var jag stensäker på att jag bar gravid, mådde illa och brösten blev större men det var så klart bara inbillning. Blir lite besviken nu när tempen sjunker.

  • glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-07-06 17:12:11 följande:
    Har inte känt av att jag ens skulle haft ägglossning. Har haft väldigt lite flytningar denna månad men haft lite ont i midsommarhelgen då ägglossningen borde varit men fick som sagt toknegativt på ÄL test. Brukar känna av ägglossningen jättemycket och främst på flytningarna och ont i magen. Men denna månad var väldigt olik hur det brukar vara.

    Känner mig glad men samtidigt lite ledsen känsla för jag närmar mig 40 och är rädd för att det ska vara något fel på barnet. Har inte ätit folsyra heller men började idag. Har dåligt samvete på något vis.

    Detta blir ett litet sladdbarn så våra andra barn är 10 och 7
    Det betyder inte att att det blir något fel på barnet bara för din ålder! Min bästa kompis är 40 och försöker för fullt hon med och delar din oro men det finns gott om folk som är äldre än så som får friska barn, min mamma var 38 när hon fick mig.

    Mina barn är 10 och 8 år gamla, min man är inte biologisk pappa till dem men de har pratat i flera år att de vill ha fler syskon och nu äntligen är det dags för oss att försöka ge dem det :)
  • glitterhitta

    Jag som skrev igår att det inte fanns minsta antydning till äl på gång fick lite känningar någon timme efter det, tog ett äl-test före vi skulle ut med några kompisar och då var teststrecket lite starkare än vad det tidigare varit. Idag kl 11 var det positivt så det var ju jätteroligt :D

  • Lustablong

    Åh äntligen!! Grattis! Har vart och köpt ett digitalt för jag orkar inte med det tolkningsutrymme som mina tester ger så nu väntar jag bara på att bli tillräckligt kissnödig. Är nervös, för nu blir det svart på vitt. Inga tolkningar. BIM+1 idag.


    glitterhitta skrev 2019-07-07 11:41:22 följande:

    Jag som skrev igår att det inte fanns minsta antydning till äl på gång fick lite känningar någon timme efter det, tog ett äl-test före vi skulle ut med några kompisar och då var teststrecket lite starkare än vad det tidigare varit. Idag kl 11 var det positivt så det var ju jätteroligt :D


Svar på tråden BIM juli 2019