• Liwslust

    Har ni sex trots mens vid barnledigt

    Undrar hur andra tänker kring att ha sex när ni har inplanerad ensamnatt utan barn tillsammans...och mensen är på G. När den är i full gång vill inte jag men i för och efterstadiet? Använder ni isf en menskopp? Hur upplever ni män detta?? Och kan ni kvinnor slappna av? Eller skippar ni sexet och gör annat? ??


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Svar på tråden Har ni sex trots mens vid barnledigt
  • Anonym (..)

    Min tjej vill bara ha sex i slutet av mensperioden. Jag bryr mig inte om blodet. Enda som är lite trist är oralsexdelen, jag gillar att ge oralsex, men klarar inte riktigt av det när det är mens, så just den delen skippar vi då.

  • Liwslust
    Normativ skrev 2019-06-08 09:33:31 följande:

    Tvärtom tycker jag om lukten som brukar vara som järn eller jord. Att bådas kön blir blodiga och kladdiga är ju upphetsande.

    Vad tycker du själv?


    I början och i slutet känns ok för mig tror jag, men inte i en säng. I mitten och när det är mycket vill jag inte. Men med en kopp skulle jag nog kunna ha det i en säng. Min man vill inte ha oralsex vid mens och det skulle inte jag heller vara bekväm med. När man väl har barnledigt vill man ju gärna ha sex...
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Liwslust
    Anonym (..) skrev 2019-06-08 09:33:47 följande:

    Min tjej vill bara ha sex i slutet av mensperioden. Jag bryr mig inte om blodet. Enda som är lite trist är oralsexdelen, jag gillar att ge oralsex, men klarar inte riktigt av det när det är mens, så just den delen skippar vi då.


    Nej oralsex går bort, det måste det väl göra för de flesta?? Eller?
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Fjäril kär
    Liwslust skrev 2019-06-08 08:26:35 följande:

    Är din man ok med det? Antar att oralsex är uteslutet? Funderar på om en menskopp ändå borde fungera?


    Den man jag nyligen var gift med i 15 år hade inget problem med sex vid mens. Oralsex hade han aldrig på mig oavsett, det var aldrig hans grej.

    Den jag dejtar nu har inte heller problem med sex och mens.
  • Normativ
    Fjäril kär skrev 2019-06-08 09:44:00 följande:

    Den man jag nyligen var gift med i 15 år hade inget problem med sex vid mens. Oralsex hade han aldrig på mig oavsett, det var aldrig hans grej.

    Den jag dejtar nu har inte heller problem med sex och mens.


    Det låter sunt.
  • Anghammarad

    Det finns en sorts tamponger som heter Beppy som mer eller mindre än gjorda för att man skall kunna ha sex under mens. Funkar kanon såvida man inte blöder floder. Googla ?knulltamponger? så är det typ första träffen. I kid you not... 🤪

  • Anonym (Jennie)
    Liwslust skrev 2019-06-08 09:40:38 följande:

    Nej oralsex går bort, det måste det väl göra för de flesta?? Eller?


    Beror väl helt på hur mycket man faktiskt blöder vs vad killen accepterar.

    Jag har aldrig haft problem med sex eller oralsex vid mens. Det har varit en icke-fråga i mina förhållanden.
  • Anonym (..)
    Liwslust skrev 2019-06-08 09:40:38 följande:

    Nej oralsex går bort, det måste det väl göra för de flesta?? Eller?


    Skulle tro det, men övriga månaden så gillar jag verkligen att ge oralsex. Tycker det hör till.
  • Fjäril kär
    Liwslust skrev 2019-06-08 09:40:38 följande:

    Nej oralsex går bort, det måste det väl göra för de flesta?? Eller?


    De flesta män har inte så mycket emot varken sex eller oralsex vid mens, det är bara en del kvinnor som fått det om bakfoten.

    Vill din egen man ha sex vid mens är det ju inget problem.
  • Liwslust
    Fjäril kär skrev 2019-06-08 10:10:27 följande:

    De flesta män har inte så mycket emot varken sex eller oralsex vid mens, det är bara en del kvinnor som fått det om bakfoten.

    Vill din egen man ha sex vid mens är det ju inget problem.


    Är nog mer jag som är nojig. Men han tycker iof också att det går bort med sex när det är mkt och oralsex vid mens. Han är som jag lite lukt och syn känslig. Ngn som testat fem-cup?
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
Svar på tråden Har ni sex trots mens vid barnledigt