• Nissem­anpowe­r
    Mon 10 Jun 2019 02:06
    895 visningar
    10 svar
    10
    895

    Orkar nog inte leva så länge till.

    Godkväll,

    Jag lever inte för jag är död i min själ känns det som. Jag tänker alltid vad alla andra tänker om mig i allt jag gör och det är inga trevliga tankar. Alla hatar mig, äcklas av mig, tycker jag är helt störd och falsk... Ja allt negativt du kan tänka dig och de värsta sjuka etiketter man kan få det tänker de om mig... i mitt huvud. Allt från vänner till folk jag aldrig pratat med som bara ser mig på stan eller vad som helst.

    Kompisarna säger att de inte tänker så när jag frågar men jag tvingar nästan fram avskyn hos dem för det är som att jag vill att de ska hata mig. De kompisar som klarar av mig är för mig väldigt storsinta och starka personer och jag älskar dom för det. Har dock inte mycket vänner.

    Jag stöter bort alla...

    Ibland eller jag in i hatet och mörkret och dömmer alla jag ser och hatar alla. Tror det är avundsjuka. Jag var inte avundsjuk på det sättet förr och såg allt positivt men har haft ett umgänge pga droger där man inte är så snälla mot varandra. Jag tror att folk varit avundsjuka på mig förr faktiskt för att jag alltid var positiv och stark och jag tror de knäckte mig. Jag är inte säker på detta för jag letar efter orsaker hela tiden och ofta vill jag skylla på att ändra har fått mig att må såhär tyvärr. Men man har ju en fri vilja att umgås med de man umgås med så jag hade ju kunnat avstå tänker jag.

    Mycket har hänt som kan vara en orsak. Blev påkommen med sexfantasier som inte var hetero, alltså shemales och alla visste men så inget och jag var låst i ett skamgrepp, fick en chock när de kom på mig. Tror några utnyttjade detta och jag var fast i ett skamgrepp... tappade allt. Hamnade på botten.

    Nu har jag ordnade materiella förhållanden och en god ekonomi men jag mår riktigt dåligt nästan jämt. Får ångest så fort jag öppnar käften. Får ångest av att prata med folk, får ångest efteråt. Säger märkliga saker, stöter bort folk och får dem att tro att jag är helt dum i huvudet. Känner mig falsk mot mina vänner och det kanske stämmer men jag vill dom inte illa. Skulle offra mitt liv för vissa om det krävdes men det vet dom nog inte.

    Jag har perversa sexfantasier såsom cuck, äldre damer och shemales och har testat alla. Cuckgrejjen tror jag bryter ner mig totalt men de andra två är väll inte så farligt kanske. Kan fastna i porr och runkar hur mycket som helst i perioder. Sexfantasierna kidnappar min hjärna ibland och jag hatar det.

    Bör tilläggas att jag har "vanlig" sex ibland och jag gillar det och tjejerna också märker jag då de säger saker som att jag är den bästa älskare de haft och så vidare och det kan ju ge en hybris vilket också ger mig ångest. Hybris alltså... Att tro man är nått, det gillar jag inte för det är ovesäntligt.

    Har även perioder om än väldigt korta, då jag mår ganska bra och känner mig lite omtyckt.

    Jag hatar nog mig själv tror jag. Om nån skulle konfrontera mig med shemalesgrejjen idag så skulle jag stå för det men det är ingen som gör men det är okej. Har inte varit mig själv under långa perioder och stängt av mig själv och nu sker det på automatik att jag förändras och stängs och jag kan inte styra över det.

    Finns så mycket att skriva men nu avrundar jag. Jag ska nog ta vapenlicens och sen skjuta mig i huvudet tror jag för jag är för det för att ta livet av mig på något annat sätt. Har aldrig tänkt i dessa banor på allvar innan, kanske nån gång när man mådde dåligt i missbruket men inte som nu för jag orkar inte mer och ingen kommer egentligen sakna mig för jag är svår att tycka om.

    Vad vill jag säga med detta? Vet inte, men ville ändå skriva det.

    PS. Har pratat med kuratorer, psykologer men det suger tycker jag tyvärr.

  • Svar på tråden Orkar nog inte leva så länge till.
  • Anonym (Hm)
    Mon 10 Jun 2019 02:15
    #1

    Vet inte riktigt vad du vill höra, min första tanke va ju såklart att du hade behövt prata med någon, men det hade du testat, dock så kanske du inte va så öppen för det som du trodde vilket gjorde att du tyckte att det suger? Kanske gå i beteende terapi eftersom du verkar missnöjd med sättet du behandlar andra?

    Sen måste du sluta shamea dig själv. Vi är många som har konstiga eller sjuka fantasier, men det är inget man kan hjälpa och det är inget att hata sig själv för heller, bara för det klassas som tabu så betyder det inte att du är ensam om det eller att det är något fel med det.

    Du måste jobba på dig själv, din självkänsla och självinsikt. Sluta skylla på att alla andra hatar dig när du vet att det bara sitter i dig själv, och det är något DU måste ta tag i för ingen annan kan göra det för dig. Självmord är däremot ingen utväg, du har fortfarande ett långt liv kvar och leva, ge inte upp än.

  • Nissem­anpowe­r
    Mon 10 Jun 2019 02:32
    #2

    Tack jag tar till mig det du skrev. Jag vill vara ärlig och tror jag är det men känslan i mig är så fel. Jag har manipulerat och ljugit för mig själv väldigt mycket så jag är väldigt vilsen.

    Jag vill vara helt ärlig och öppna mig men jag vet inte hur man gör för känslan i mig är sällan i fas om du förstår.

    Nu när du frågar mig vad jag vill med mitt brev så känner jag mig konfronteras och vill bara dö. Förstår du hur svag jag är då. Inget illa ment.

    Dessutom så ifrågasätter jag mig själv så fort jag öppnar käften eller skriver. Säger ofta saker som är helt fel men kan ju inte korrigera efteråt. Kaos.

  • Anonym (bli vän med skamme­n)
    Mon 10 Jun 2019 10:42
    #3

    Psyket är inte att leka med och ofta har man ingen aning om varför det spelar en spratt och man får för sig saker som triggar igång självföraktet? Hur länge har du gått omkring och varit paranoid över andras åsikter om dig och att de ser ner på dig osv? Kan du komma på nån anledning när det började? Håller med dig om att psykologer ofta inte hjälper, för det handlar både om personkemi och att psykologen ska förstå din problematik och kunna ge en verktyg. Tror det är lättare att hitta dem i det privata än landstinget. Tror ändock att du hade behövt en sådan åtminstone för att få avlasta dina destruktiva tankar och stärka din självkänsla.

    Hur har du det med din familj? Är det också problematiskt?

    Angående dina famtasier så förstår jag att det kan vara skamfullt att bli påkommen oavsett vad det handlar om. Men det måste du släppa. bli vän med. Tänk att alla går omkring med snuskiga och fula fantasier inom sig, även kungen och dina föräldrar, bästa vän osv. Dina verkar inte konstigare än andras. Shemales är väl knappast något häpnadsväckande och är ju inte barn eller djur. Knappast äldre damer eller cuckold heller. Se dig som inom normalspannet så länge du inte gillar ovannämnda eller abnorma våldsfantasier.

    Bryt med dina vänner och byt stad om du inte mår bättre. En nystart gör mycket och ger en nya möjligheter. Undrar lite om du har diagnoser som ADHD eller borderline tex. pga att du får ångest efter du pratat, ångrar vad du sagt mm. Att du har dålig kontroll på det som kommer ut. kanske ska du be om en utredning och få bättre förståelse för dig själv?

    Kolla på TED talks där finns mycket bra tal om bl a skam och skudbeläggning av jaget mm. Skippa tankarna om att ge upp...din vilja att leva är nog starkare där under, men du behöver förändring och att omge dig med med kärlek och acceptans. Lycka till:P

  • Nissem­anpowe­r
    Mon 10 Jun 2019 15:50
    #4

    Tack för ditt svar. Ska kolla det privata. Jag mår lite bättre idag.

  • Nissem­anpowe­r
    Mon 10 Jun 2019 18:48
    #5

    ... Nä barn, djur, våld eller bajs har jag aldrig tänt på, tacka gud. Men kan gilla att suga en kvinnas tår samtidigt som jag har sex med henne. Har även gått igång på att en tjej pissar sin cuck i munnen och det är ju inget jag går runt och skryter med.

    Jag har bestämt mig nu hur min framtid ser ut och det har hållt mig lugn idag. Ditt svar värmde och det uppskattas i alla fall.

  • Anonym (bli vän med skamme­n)
    Wed 12 Jun 2019 23:17
    #6
    Nissemanpower skrev 2019-06-10 18:48:58 följande:

    ... Nä barn, djur, våld eller bajs har jag aldrig tänt på, tacka gud. Men kan gilla att suga en kvinnas tår samtidigt som jag har sex med henne. Har även gått igång på att en tjej pissar sin cuck i munnen och det är ju inget jag går runt och skryter med.

    Jag har bestämt mig nu hur min framtid ser ut och det har hållt mig lugn idag. Ditt svar värmde och det uppskattas i alla fall.


    Trevligt att höra! Glad att kunna skänka lite hopp i nåns liv om än bara för en stund. Vi dömer oss själva hårt, i många fall mycket strängare än vad vi skulle döma andra. Även om dina fetischer är något udda (fast vad vet jag?) så är det ju knappast något som gör någon skada. Knappast värre än katolska kyrkans eller gemene mans!

    Förhoppningsvis leder ditt beslut till något bra:P Ha det gott och klipp med energitjuvarna. Och håll ditt inre för sig själv tills någon gjort sig förtjänt framöver. Säkrast så!
  • Nissem­anpowe­r
    Thu 13 Jun 2019 01:40
    #7

    Det ska jag göra. Tack.

  • Thu 4 Jul 2019 21:30
    #8

    Hur länge har du kännt dig så här? Hur såg din livssituation ut när du började må dåligt? Hände något? 

  • Thu 4 Jul 2019 21:32
    #9
    Nissemanpower skrev 2019-06-10 02:32:16 följande:

    Tack jag tar till mig det du skrev. Jag vill vara ärlig och tror jag är det men känslan i mig är så fel. Jag har manipulerat och ljugit för mig själv väldigt mycket så jag är väldigt vilsen.

    Jag vill vara helt ärlig och öppna mig men jag vet inte hur man gör för känslan i mig är sällan i fas om du förstår.

    Nu när du frågar mig vad jag vill med mitt brev så känner jag mig konfronteras och vill bara dö. Förstår du hur svag jag är då. Inget illa ment.

    Dessutom så ifrågasätter jag mig själv så fort jag öppnar käften eller skriver. Säger ofta saker som är helt fel men kan ju inte korrigera efteråt. Kaos.


    Brukar du ofta lyckas säga helt fel saker och tvingas korrigera efteråt? Även innan du började må dåligt?
  • Anonym (F)
    Thu 4 Jul 2019 21:34
    #10

    Läs Jordan Petersons bok 12 rules of life? Den är bra för vilsna själar tycker jag.

Svar på tråden Orkar nog inte leva så länge till.