• Anonym (Sugen på nåt gott)
    Tue 11 Jun 2019 13:01
    2408 visningar
    35 svar
    35
    2408

    Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?

    Hur ska han se ut vara om andan bara faller på och du bestämmer dig för att ha ett one night stand med någon?

  • Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?
  • Anonym (beror på)
    Tue 11 Jun 2019 13:15
    #1

    Har haft 2 st ONS i mitt 31 åriga liv. Ena för att han var jäkligt snygg och den andra för att han fick mig att skratta och känna mig jäkligt snygg. Så det berodde helt på vad jag ville ha och behövde för stunden :)

  • Anonym (J)
    Tue 11 Jun 2019 13:37
    #2

    Tjejer är inte som killar att de måste "akut" ligga med en främling. Tror faktiskt de flesta är mer kräsna när det gäller ONS.

  • Anonym (så är det)
    Tue 11 Jun 2019 13:39
    #3
    Anonym (J) skrev 2019-06-11 13:37:54 följande:

    Tjejer är inte som killar att de måste "akut" ligga med en främling. Tror faktiskt de flesta är mer kräsna när det gäller ONS.


    lite mer ?fin? & gör färre ?fel? i livet.
  • Anonym (beror på)
    Tue 11 Jun 2019 13:42
    #4

    Jag tror det är betydligt färre tjejer som går ut med målet att de ska ha ett ONS. Men det händer.

  • Anonym (...)
    Tue 11 Jun 2019 14:00
    #5

    Jag har då aldrig gått på krogen och känt mig vrålkåt och måste akut knulla någon. Jag blir ju kåt när jag SER rätt person eller charmas av någons personlighet eller humor. Går ju inte runt plaskvåt och letar ett offer liksom..

  • Anonym (E)
    Tue 11 Jun 2019 14:11
    #6
    Anonym (Sugen på nåt gott) skrev 2019-06-11 13:01:10 följande:

    Hur ska han se ut vara om andan bara faller på och du bestämmer dig för att ha ett one night stand med någon?


    Situationen du beskriver finns inte. Jag går ut för att ha trevligt. Någon gång händer det att man träffar någon intressant, trevlig, snygg, sexig person och det uppstår tycke/lust oss emellan och då kan det leda ibland till ett ONS, ibland till något mer.

    Jag har aldrig någonsin haft sex som ett mål med att gå ut.
  • Anonym (Sugen på nåt gott) Trådstartaren
    Tue 11 Jun 2019 17:02
    #7
    Anonym (E) skrev 2019-06-11 14:11:57 följande:
    Situationen du beskriver finns inte. Jag går ut för att ha trevligt. Någon gång händer det att man träffar någon intressant, trevlig, snygg, sexig person och det uppstår tycke/lust oss emellan och då kan det leda ibland till ett ONS, ibland till något mer.

    Jag har aldrig någonsin haft sex som ett mål med att gå ut.
    Kan garantera dig att den absolut finns utan tvivel. Har många kvinnliga vänner som raggat stenhårt med fokus sex och även kärlek vanligast i åren då det festades en del och de varit singlar mellan varven.

    De har varit frustrerade och det har varit så uppenbart att de faktiskt huvudsakligen varit ute för att hitta nån att gänga ihop sig med om så bara för en kväll. Kvinnor är också kåta..även om de inte tänder till tillnärmelsevis så lätt som män, som du också var inne på.Men raggar gör det och den yngre generationen 90-talisterna och 00-barnen har sex som vi andra tar ett pass på gymet ungefär.
    Så din inställning gäller nog bara för din typ av människa och i dina kretsar och knappast generellt.
  • Anonym (A)
    Tue 11 Jun 2019 17:21
    #8

    Det händer inte och även om det någon gång i framtiden plötsligt skulle göradetså hade jag gått hem och använt mina händer. Aldrig att jag skulle ha ett ons.

  • Anonym (tjej,­21)
    Tue 11 Jun 2019 17:46
    #9
    Anonym (...) skrev 2019-06-11 14:00:28 följande:

    Jag har då aldrig gått på krogen och känt mig vrålkåt och måste akut knulla någon. Jag blir ju kåt när jag SER rätt person eller charmas av någons personlighet eller humor. Går ju inte runt plaskvåt och letar ett offer liksom..


    Jag går runt plaskvåt och letar offer men har kille så kan aldrig göra mer än att småflirta/dansa haha (pluggar på universitet så det brukar vara många fester och många som flirtar med mig vilket är kul, men lite synd ibland när man inte kan gå så långt)
  • Anonym (Gift kvinna­)
    Tue 11 Jun 2019 17:48
    #10
    Anonym (tjej,21) skrev 2019-06-11 17:46:23 följande:
    Jag går runt plaskvåt och letar offer men har kille så kan aldrig göra mer än att småflirta/dansa haha (pluggar på universitet så det brukar vara många fester och många som flirtar med mig vilket är kul, men lite synd ibland när man inte kan gå så långt)
    Hur långt skulle du vilja gå?
Svar på tråden Om du som kvinna bara akut vill ha ett ons, vilken man väljer du då?