• Anonym (en helt ovanli­g kvinna i vanlig kropp)
    Wed 12 Jun 2019 13:04
    6830 visningar
    90 svar
    90
    6830

    Tycker ni män att en "helt vanlig" kvinnokropp är vacker?

    Alltså en helt oretuscherad kvinnokropp som levt lite. Kanske mellan 30-60. Fått barn kanske några kilo för mycket, lite otränad. Helt vanliga lite småslappa bröst, några bristningar på magen, lite celluliter på rumpa och lår, några fettvalkar och häng, lår som inte är helt fasta. Alltså den typ av kropp man vanligen ser på badstränder i varierade utformning. Alltså inte fasta tonårskroppar, silikontjejer, eller övertränade eller på annat sätt perfekta kroppar. Bara vanliga kroppar som levt och inte har fötts med modellgener.

    Låt mig höra era åsikter:) Berätta gärna vilken ålder du är?

  • Svar på tråden Tycker ni män att en "helt vanlig" kvinnokropp är vacker?
  • Xzx
    Wed 12 Jun 2019 13:08
    #1

    Jag är drygt 30 och gillar generellt inte den typen av kroppar. Har inget emot dom heller som så, men får jag välja blir det en fastare och mer vältrimmad kropp helt klart!

  • Anonym (22)
    Wed 12 Jun 2019 13:09
    #2

    22 är. Ohja jag tycker helt vanlig kropp är perfekt. Helt övertränade tjejer gå bort. Samma med överviktiga. Men lite plus minus är absolut ingen fara. Alla vi har bristningar lite här och var samt andra brister. Skulle bli obekväm om min framtida tjej hade helt perfekt kropp. Vill inte att hon ska vara snyggare än mig :D

  • Anonym (Man)
    Wed 12 Jun 2019 13:14
    #3

    Är 35 år och älskar kvinnor med ett par kilo för mycket, speciellt som de sitter på skinkorna. Celluliter är inget problem, det är bara kvinnligt. Är hon go och glad så är hon hur attraktiv som helst i mina ögon.

  • Anonym (Man)
    Wed 12 Jun 2019 13:18
    #4

    Tillägger att jag inte alls vill ha en kvinna som är slim och fast i kroppen.

  • Anonym (nä)
    Wed 12 Jun 2019 13:19
    #5

    Gillar inte de kropparna du beskriver men inte helller dagens crossfit-tjejer som tappat sin kvinnlighet. Personligen faller jag för någon som väger några kilon för lite eller lagom & lagom tränad alternativt naturligt smal.

  • t1000
    Wed 12 Jun 2019 13:20
    #6

    30+

    Tänder inte alls på såna kroppar.

    Slimmade, smala och tränade kroppar.

  • Wed 12 Jun 2019 13:25
    #7

    Jag vill inte ha en fast kvinnokropp. Lite hull att hålla i får det gärna vara, främst på rumpan. Tänder inte på fitnesstjejer men hon får inte strunta i att hålla sig i viss form. Men liten övervikt gör inget alls, inte heller celluliter.

  • Wed 12 Jun 2019 15:16
    #8
    +1

    Jag tänder snarare på blicken och aptiten på sex, möter man någon som är där för ha skoj och bara släppa loss så är det mindre viktigt med utseendet enligt mig. Och kurvor är ju jävligt sexigt

    Har legat med både "överviktiga", "vältränade" och "normala" tjejer eller vilka epitet man ska sätta det på och utseendet har inte haft något med hur roligt eller bra sexet har varit. Så blicken och personligheten är viktigare för mig.

    Jag är 33år och sökande haha

  • Anonym (Pelle­)
    Wed 12 Jun 2019 15:31
    #9

    Gillar flera olika kroppar, smala, kraftiga, fasta, hängiga, stora bröst, platta bröst. Kan tänka mig ligga med de flesta om kemin stämmer, alla är vackra på sitt sätt enligt mig.

  • Wed 12 Jun 2019 15:54
    #10
    Anonym (en helt ovanlig kvinna i vanlig kropp) skrev 2019-06-12 13:04:28 följande:

     


    Tycker ni män att en "helt vanlig" kvinnokropp är vacker?

    Alltså en helt oretuscherad kvinnokropp som levt lite. Kanske mellan 30-60. Fått barn kanske några kilo för mycket, lite otränad. Helt vanliga lite småslappa bröst, några bristningar på magen, lite celluliter på rumpa och lår, några fettvalkar och häng, lår som inte är helt fasta. Alltså den typ av kropp man vanligen ser på badstränder i varierade utformning. Alltså inte fasta tonårskroppar, silikontjejer, eller övertränade eller på annat sätt perfekta kroppar. Bara vanliga kroppar som levt och inte har fötts med modellgener.

    Låt mig höra era åsikter:) Berätta gärna vilken ålder du är?


    Som kvinnor allt som oftast ser ut i min ålder?

    Ja det tycker jag rätt ofta i alla fall.

    Jag är 46.
Svar på tråden Tycker ni män att en "helt vanlig" kvinnokropp är vacker?