• Anonym (Kåt..­.)
    Wed 12 Jun 2019 16:06
    1238 visningar
    17 svar
    17
    1238

    Ensam gravid och kåt...

    Som rubriken lyder är jag ensam och gravid. Blev dumpad i vecka 17 och är nu i vecka 32.

    Jag har varit så extremt kåt hela graviditeten, drömmer sexdrömmar hela tiden och har till och med fått orgasm i sömnen en gång nu under graviditeten. Det är så frustrerande och det blir till ett problem då allt jag tänker på hela tiden är ?sex, sex, sex?.

    Jag går omkring hela dagarna och är kåt, även på jobbet, och jag har redan flytningar pga graviditeten och dom blir ännu värre när jag är kåt, jag känner hur det rinner och det är inte kul. Detta förstör min koncentration helt och hållet och jag känner mig så äcklig pga det och att mitt fokus är på sex.

    Men vill någon ens ha en gravid tjej? Får jag ens ha sex med andra när jag är gravid? Känns så oansvarigt, men vet inte vad jag ska ta mig till. Har en satisfyer hemma men efter månader av användning av den är jag ganska trött på den... någon som varit i samma sits? Eller finns det någon som har tips hur jag kan komma på andra tankar?

  • Svar på tråden Ensam gravid och kåt...
  • Anonym (Frida­)
    Wed 12 Jun 2019 16:10
    #1
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 16:06:51 följande:

    Som rubriken lyder är jag ensam och gravid. Blev dumpad i vecka 17 och är nu i vecka 32.

    Jag har varit så extremt kåt hela graviditeten, drömmer sexdrömmar hela tiden och har till och med fått orgasm i sömnen en gång nu under graviditeten. Det är så frustrerande och det blir till ett problem då allt jag tänker på hela tiden är ?sex, sex, sex?.

    Jag går omkring hela dagarna och är kåt, även på jobbet, och jag har redan flytningar pga graviditeten och dom blir ännu värre när jag är kåt, jag känner hur det rinner och det är inte kul. Detta förstör min koncentration helt och hållet och jag känner mig så äcklig pga det och att mitt fokus är på sex.

    Men vill någon ens ha en gravid tjej? Får jag ens ha sex med andra när jag är gravid? Känns så oansvarigt, men vet inte vad jag ska ta mig till. Har en satisfyer hemma men efter månader av användning av den är jag ganska trött på den... någon som varit i samma sits? Eller finns det någon som har tips hur jag kan komma på andra tankar?


    Har varit i en liknande sits som dig, tror inte det ska vara några problem att hitta någon som är villig, det svåra är kanske att hitta någon du litar på.

    För mig löste det sig med en killkompis som jag sedan innan haft ett litet flörtigt förhållande med. Frågade rakt ut om han ville knulla, vilket han gärna ställde upp på, var extra häftig att låta honom spruta i mig utan att behöva tänka på oönskad graviditet. Vi blev knullkompisar ett par veckor där.
  • Wed 12 Jun 2019 16:14
    #2

    Det går. Är sannolikt inte särskilt svårt heller att hitta någon om du vill. :)

  • Wed 12 Jun 2019 16:17
    #3

    Om du inte är anonym så lovar jag att du får hundra förslag inom tre timmar.

  • Wed 12 Jun 2019 16:18
    #4

    Jag var ute en kväll i v 34. Var på några inneställen runt Stureplan i Stockholm. Fick nästan lika många ragg som när jag inte varit gravid.

    Så att hitta någon villig är inga problem av den anledningen iaf.

    Gick hem själv dock, men med ett telefon nummer som jag lovade ringa efter ett par månader.

  • Anonym (Japp)
    Wed 12 Jun 2019 16:29
    #5

    Många tycker gravida kvinnor är det finaste och sexigaste som finns så lär inte bli svårt att hitta en man som vill ligga. Gå ut på krogen.

  • Anonym (jomen­)
    Wed 12 Jun 2019 17:16
    #6

    Träffade en tjej som var i 6:e månaden. Vi hade sex några veckor.

  • Anonym (Kåt..­.) Trådstartaren
    Wed 12 Jun 2019 17:35
    #7
    Anonym (Frida) skrev 2019-06-12 16:10:26 följande:

    Har varit i en liknande sits som dig, tror inte det ska vara några problem att hitta någon som är villig, det svåra är kanske att hitta någon du litar på.

    För mig löste det sig med en killkompis som jag sedan innan haft ett litet flörtigt förhållande med. Frågade rakt ut om han ville knulla, vilket han gärna ställde upp på, var extra häftig att låta honom spruta i mig utan att behöva tänka på oönskad graviditet. Vi blev knullkompisar ett par veckor där.


    Smart att fråga någon du känner! Det ska jag testa :)
  • Anonym (Kåt..­.) Trådstartaren
    Wed 12 Jun 2019 17:35
    #8

    Hur ser ni på att tjejen är gravid och ligger med killar som inte är pappan?

  • Anonym (Frida­)
    Wed 12 Jun 2019 17:41
    #9
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 17:35:01 följande:
    Smart att fråga någon du känner! Det ska jag testa :)
    Gör det, det var riktigt härligt att ligga som gravid, berätta gärna om hur det går för dig :)
  • Wed 12 Jun 2019 17:48
    #10
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 17:35:47 följande:

    Hur ser ni på att tjejen är gravid och ligger med killar som inte är pappan?


    Det är verkligen inte ett problem. Jag tror få oavsett om det är man eller kvinna skulle ha några moraliska dubier där. Följ magkänslan och ligg med den du vill, när du vill. Följ samma känsla även när du vill avstå.
  • Anonym (Kul)
    Wed 12 Jun 2019 17:53
    #11
    Normativ skrev 2019-06-12 17:48:27 följande:

    Det är verkligen inte ett problem. Jag tror få oavsett om det är man eller kvinna skulle ha några moraliska dubier där. Följ magkänslan och ligg med den du vill, när du vill. Följ samma känsla även när du vill avstå.


    Följ magkänslan.....

    Den var kul.
  • Wed 12 Jun 2019 18:10
    #12
    Anonym (Kul) skrev 2019-06-12 17:53:42 följande:

    Följ magkänslan.....

    Den var kul.


    Både sant och skoj
  • Tiina8­7
    Wed 12 Jun 2019 21:10
    #13
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 17:35:47 följande:

    Hur ser ni på att tjejen är gravid och ligger med killar som inte är pappan?


    Sålänge tjejen är singel så ser jag inga problem...
  • Wed 12 Jun 2019 21:30
    #14
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 16:06:51 följande:

    Som rubriken lyder är jag ensam och gravid. Blev dumpad i vecka 17 och är nu i vecka 32.

    Jag har varit så extremt kåt hela graviditeten, drömmer sexdrömmar hela tiden och har till och med fått orgasm i sömnen en gång nu under graviditeten. Det är så frustrerande och det blir till ett problem då allt jag tänker på hela tiden är ?sex, sex, sex?.

    Jag går omkring hela dagarna och är kåt, även på jobbet, och jag har redan flytningar pga graviditeten och dom blir ännu värre när jag är kåt, jag känner hur det rinner och det är inte kul. Detta förstör min koncentration helt och hållet och jag känner mig så äcklig pga det och att mitt fokus är på sex.

    Men vill någon ens ha en gravid tjej? Får jag ens ha sex med andra när jag är gravid? Känns så oansvarigt, men vet inte vad jag ska ta mig till. Har en satisfyer hemma men efter månader av användning av den är jag ganska trött på den... någon som varit i samma sits? Eller finns det någon som har tips hur jag kan komma på andra tankar?


    Det låter jobbigt.

    Jag har inget tips om hur du kommer på andra tankar, men killarna lär antagligen stå i kö om du vågar säga det högt.
  • Wed 12 Jun 2019 21:34
    #15
    Anonym (Kåt...) skrev 2019-06-12 17:35:47 följande:

    Hur ser ni på att tjejen är gravid och ligger med killar som inte är pappan?


    Det finns säkert de som har moraliska värderingar om det...jag har det inte.

    Men du ska kanske begränsa antalet och välja noga, för att slippa läckor och skitsnack, för ingen kommer ju att reagera på vad den inte vet.
  • KLM33
    Wed 12 Jun 2019 22:05
    #16

    Varför blev jag upphetsad av detta? Så oväntat.

  • Fri 14 Jun 2019 23:40
    #17

    Finns inget mer förbjudet/spännande än att knulla med en gravid kvinna.

Svar på tråden Ensam gravid och kåt...