• Okänd
    Wed 12 Jun 2019 17:55
    #0
    Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Wed 12 Jun 2019 18:41
    #1

    Säger han det efter en kort bekantskap så nej. Tar han upp det när man är i förhållande så visst.

  • Anonym (...)
    Wed 12 Jun 2019 19:01
    #2

    Jag hade inte kunnat släppa tanken att andra nog har kissat på honom och det hade gjort mig lite.. äcklad. Jag hade tyvärr avslutat det med honom då jag inte kan uppfylla hans sexuella önskemål.

  • Anonym (Wonde­rwall)
    Wed 12 Jun 2019 19:03
    #3

    Jag blir chockad och äcklad. Inte min grej.

  • Anonym (Rainb­ow) Trådstartaren
    Wed 12 Jun 2019 19:03
    #4
    Anonym (...) skrev 2019-06-12 19:01:35 följande:

    Jag hade inte kunnat släppa tanken att andra nog har kissat på honom och det hade gjort mig lite.. äcklad. Jag hade tyvärr avslutat det med honom då jag inte kan uppfylla hans sexuella önskemål.


    Förstår dig. Hade du "stämplat" honom som ett äckel efter denna förfrågan?
  • Anonym (Hmm)
    Wed 12 Jun 2019 19:35
    #5

    Eller som något psykfall som tar upp det för tidigt och inte har några som helst sociala skills. 
    Då kan han pissa på sig själv!

  • Wed 12 Jun 2019 22:13
    #6
    +1
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-12 17:55:14 följande:

    Din parter eller någon du nyss träffat och precis haft sex med vill att du (kvinnan) kissar på honom.

    Berätta hur du tror du gör/reagerar!


    Inte något som jag själv föreslår, men om han vill det så kissar jag på honom så klart. Om det är någon som jag vill ha sex med så vill jag också att han ska få sin njutning. Och lite cool dominansgrej är det att stå bredbent över en man och skvala över honom.
  • Anonym (...)
    Thu 13 Jun 2019 00:37
    #7
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-12 19:03:42 följande:

    Förstår dig. Hade du "stämplat" honom som ett äckel efter denna förfrågan?


    Inte äckel kanske, men udda, haha..
  • Thu 13 Jun 2019 09:04
    #8

    Jag säger att det inte är min grej.

  • Anonym (A)
    Thu 13 Jun 2019 09:27
    #9

    INTE ok. Hade inte dejtat honom mer. Om vi redan var tillsammans när han berättade det hade jag på allvar övervägt att lämna och jag hade hur som helst inte velat ha sex med honom alls längre.

  • Anonym (Mistr­ess)
    Thu 13 Jun 2019 13:15
    #10
    +1

    Ja du?!? Det är precis vad min älskare har tagit upp att han önskar. Det har inte funnits med i min tankevärld men han vill gärna prova så jag ska försöka gå honom till mötes. Vem vet, jag kanske går igång totalt på det. Vi får se. Spännande är det iallafall. Det är alltså ok.

Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?