• Anonym (Kvinn­ors sexliv­)
    Thu 13 Jun 2019 00:17
    248 visningar
    9 svar
    9
    248

    Ni kvinnor Hur länge måste ni försöka innan ni får ligga med 1 man?

    Ni kvinnor Hur länge måste ni försöka innan ni får ligga med 1 man?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni kvinnor Hur länge måste ni försöka innan ni får ligga med 1 man?
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Thu 13 Jun 2019 00:40
    #1

    Menar du en random oattraktiv man eller en attraktiv man som man vill ligga med?

  • Anonym (H)
    Thu 13 Jun 2019 00:41
    #2

    Har jag en dejt med en man kan det ta 1-6 timmar. Jag ligger alltid på första dejten om vi båda vill.

  • Anonym (Kvinn­ors sexliv­) Trådstartaren
    Thu 13 Jun 2019 00:43
    #3
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-06-13 00:40:58 följande:

    Menar du en random oattraktiv man eller en attraktiv man som man vill ligga med?


    Borde haft det som ett alternativ men du får göra den tolkningen som du vill.

    Får skapa en ny omröstning någon gång för det alternativet.
  • Anonym (Kvinn­a 42)
    Thu 13 Jun 2019 07:03
    #4
    Anonym (Kvinnors sexliv) skrev 2019-06-13 00:17:52 följande:

    Ni kvinnor Hur länge måste ni försöka innan ni får ligga med 1 man?


    Jag blir så sugen när jag läser sådant här. 
  • Anonym (Anony­m kvinna­)
    Thu 13 Jun 2019 07:07
    #5

    Röstningen funkar inte. Jag röstade på ?över 10 år? och min röst blev förbrukad, men min röst syns inte!

    Hursomhelst, jag har inte legat på över 10 år. Bu hu hu hu

  • Anonym (allde­les för länge)
    Thu 13 Jun 2019 07:26
    #6
    Anonym (H) skrev 2019-06-13 00:41:54 följande:

    Har jag en dejt med en man kan det ta 1-6 timmar. Jag ligger alltid på första dejten om vi båda vill.


    Har man väl fått en dejt går det snabbt men att hitta någon som VILL som jag själv vill med är kruxet. Jag vill kunna prata med personen och känna nyfikenhet och attraheras för att kunna ligga.

    Har inte hittat en villig kk på flera år än mindre nån som skulle vilja ha ett förhållande även om väldigt många visat intresse.

    De jag klickat med har inte ens velat ses trots flitigt skrivande och flirtande så jag förmodar att de inte varit singlar utan bara velat ha tidsfördriv?

    Känns ganska kört numera eftersom jag aldrig går på varken fester, nattklubbar och sånt där så blir aldrig tillfälle till romantik och sex. Skulle heller inte falla mig in att ragga på matvarubutiken trots en hel del intresserade blickar och leenden periodvis.

    Lustigt att män tror det är så lätt för kvinnor. I min bekantskapskrets finns bara en singelman i nuläget och tiofaldigt fler kvinnor som inte ens ligger.
  • Thu 13 Jun 2019 07:49
    #7

    Hur menar du?
    Har ju, så att säga, säkra kort i min närhet som jag vet inte skulle säga nej!
    Men merparten av dem är ju såna som JAG inte vill ligga med..
    Men är jag desperat efter kuk så kan jag t.ex. gå in på kontoret bredvid mitt och gränsla kollegan som jag vet inte skulle banga, så det skulle ta typ.. 3 sekunder att gå in dit.. Men av många orsaker är ju inte det ett alternativ, haha!

  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Thu 13 Jun 2019 08:14
    #8
    Anonym (Kvinnors sexliv) skrev 2019-06-13 00:43:47 följande:

    Borde haft det som ett alternativ men du får göra den tolkningen som du vill.

    Får skapa en ny omröstning någon gång för det alternativet.


    Ja men vilket menar du? Jag gissar 1-6 timmar för oattraktiv och 1 månad för en attraktiv. Men då 1-6 timmar eller en månads hårt intensivt arbete för att komma dit.
  • Anonym (Gift)
    Thu 13 Jun 2019 08:29
    #9

    Är iförsig gift så lite fusk

Svar på tråden Ni kvinnor Hur länge måste ni försöka innan ni får ligga med 1 man?