• Storkä­ft
    Fri 14 Jun 2019 15:19
    2637 visningar
    112 svar
    -5
    112
    2637

    Är SD grymmare än digerdöden?

    Jag tycker att SD som parti är grymmare än digerdöden. Tex vill de att alla som tex har anslutit sig till IS ska förlora sitt svenska medborgarskap för all framtid, och helst vill de förbjuda IS resenärer att återvända till Sverige alls. Detta anser jag är grymt, ren ondska. Det är synd om de som sitter fast i tex Syrien, Irak med mera. Vad tycker ni? Tycker ni SD är ett parti bestående av ren ondska?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?
  • Fri 14 Jun 2019 15:21
    #1
    +2
    Storkäft skrev 2019-06-14 15:19:26 följande:

    Jag tycker att SD som parti är grymmare än digerdöden. Tex vill de att alla som tex har anslutit sig till IS ska förlora sitt svenska medborgarskap för all framtid, och helst vill de förbjuda IS resenärer att återvända till Sverige alls. Detta anser jag är grymt, ren ondska. Det är synd om de som sitter fast i tex Syrien, Irak med mera. Vad tycker ni? Tycker ni SD är ett parti bestående av ren ondska?


    Så du tycker inte att döda, trakassera, skära och hugga halsen av de som anses, för IS vara otrogna, är ondska? Och du tycker på allvar mer synd om IS krigarna än offren? Ja du är för rolig du...
  • Anonym (G)
    Fri 14 Jun 2019 15:24
    #2

    Absolut inte. S är ren ondska.

  • Fri 14 Jun 2019 15:25
    #3

    SD vill ju också döda alla vita kvinnor eftersom de inte nöjer sig med att vara hemma utan ska ut och jobba.

  • Fri 14 Jun 2019 15:29
    #4

    Bra bete, bror.

  • Fri 14 Jun 2019 15:37
    #5

    Ja, SD är värre än digerdöden. Digerdöden dödade en tredjedel av Europas befolkning, eftersom SD är en dödskult kommer de med stor sannolikhet döda två tredjedelar av Europas befolkning.

  • Anonym (huh?)
    Fri 14 Jun 2019 15:40
    #6

    Tror du att SD kommer döda lika många som IS terroristerna, som du vill ta hem?

  • Anonym (huh?)
    Fri 14 Jun 2019 15:41
    #7

    Missuppfattade jag eftersom du skriver IS resenärer? Är det så att du menar såna som är oskyldiga?

  • Anonym (Onkel C)
    Fri 14 Jun 2019 15:42
    #8
    +1

    Ont om SD-tråder nuförtiden. Det verkar som alla sverigedemokrater på nätet blivit kristdemokrater och kvar finns bara någon enstaka SD är dödsrasistnazistfascist-aktivist.

    Det var betydligt bättre klass på SD-trådarna förr då satiren inte alltid var så genomskinlig.

  • Anonym (H)
    Sat 15 Jun 2019 06:28
    #11
    +2

    Alltså jag stödjer inte SD för fem öre och håller inte med dem i en enda fråga.. Men att jämföra dem med digerdöden är ju bara larvigt.

  • Anonym (Onkel C)
    Sun 16 Jun 2019 22:17
    #10
    +1
    Anonym (H) skrev 2019-06-15 06:28:42 följande:

    Alltså jag stödjer inte SD för fem öre och håller inte med dem i en enda fråga.. Men att jämföra dem med digerdöden är ju bara larvigt.


    Kan man tycka.

    Men om ingen annan utmålar dem som digerdöden så blir de ju så illa tvungna att göra det själva - med risk för att offerkoftan hamnar på sniskan eftersom det då så uppenbart handlar om egenvård.
Svar på tråden Är SD grymmare än digerdöden?