• Anonym (Dazun­)
    Mon 24 Jun 2019 07:34
    767 visningar
    34 svar
    34
    767

    man, hur är du som älskare?

    Många kvinnor vill ha en dominant man i sängen. Läst det i trådar senaste dagarna om manliga oskulder.
    Själv är jag inte så dominant, mer mjuk, lyhörd, omtänksam.
    Hur är du?

  • Svar på tråden man, hur är du som älskare?
  • Anonym (/)
    Mon 24 Jun 2019 09:43
    #1

    Föreställer mig att jag är passionerad viril lyhörd och omtänksam men återkommer när jag skaffat mig erfarenhet.

  • Anonym (Givar­e)
    Mon 24 Jun 2019 10:34
    #2

    Jag är inte dominant på det viset som man oftast menar med det uttrycket, men jag tar oftast initiativ. Däremot så är jag en s.k. givare. Jag älskar att ge kvinnan njutning. Utan att jag kan övertygas om att hon njuter så njuter inte jag. Men jag kan inte ge undergivna kvinnor njutning på det planet eftersom jag inte gillar eller kan dominera.

    Jag funkar bäst ihop med kvinnor som är ungefär lika initiativrika som jag själv, som vet vad de vill och talar om det och inte bara ligger där och hoppas på att mannen ska vara tankeläsare och fatta vad de tycker om.

  • Nordli­ge
    Mon 24 Jun 2019 10:53
    #3

    Jag är en dominant man. Respektfull lyhörd. Passionerad. Rak och tydlig med vad jag vill. Lyssnar väl på vad tjejen vill och önskar. Gränser respektetas.

    Kommunikation ger förutsättningar för att båda ska njuta tillsammans.


    PM gillas. Kåt glad och tacksam.
  • Anonym (Somso­n)
    Tue 25 Jun 2019 20:58
    #4
    Anonym (Givare) skrev 2019-06-24 10:34:49 följande:

    Jag är inte dominant på det viset som man oftast menar med det uttrycket, men jag tar oftast initiativ. Däremot så är jag en s.k. givare. Jag älskar att ge kvinnan njutning. Utan att jag kan övertygas om att hon njuter så njuter inte jag. Men jag kan inte ge undergivna kvinnor njutning på det planet eftersom jag inte gillar eller kan dominera.

    Jag funkar bäst ihop med kvinnor som är ungefär lika initiativrika som jag själv, som vet vad de vill och talar om det och inte bara ligger där och hoppas på att mannen ska vara tankeläsare och fatta vad de tycker om.


    Jag är lite som du. Jag är också en givare som fokuserar mer på min kvinnas njutning än på min egen. Min sambo önskar att jag vore mer dominant och så. Har försökt, men det blir ganska krystat och inte det hon vill ha.
  • Anonym (Haha)
    Tue 25 Jun 2019 22:06
    #5
    Anonym (/) skrev 2019-06-24 09:43:50 följande:

    Föreställer mig att jag är passionerad viril lyhörd och omtänksam men återkommer när jag skaffat mig erfarenhet.


    Ja det får du gärna tro. Men det finns en anledning till varför du inte har någon erfarenhet, eller hur?

    Och den är knappast smickrande.
  • Anonym (Av skifta­nde kvalit­et :))
    Tue 25 Jun 2019 22:14
    #6

    Jag har fått spridda omdömen. Negativa såväl som positiva. Jag tror jag är rätt usel egentligen, men vissa kvinnor som säger vad de vill att jag skall göra kan locka fram en rätt hyfsad älskare utav mig.

    De som har gett mig ett bra omdöme har vart kvinnor som tar för sig och säger hur de vill ha det, och dessa tror jag har varit betydligt mer erfarna än mig. Vilket har fått mig att fundera på om man behöver vara sådär jäkla bra i sängen egentligen, träffar man rätt kvinna så kan det kompensera rätt bra ändå.

  • Anonym (Något ska man väl vara bra på)
    Wed 26 Jun 2019 00:14
    #7

    Jag har fått bra "betyg". Fått höra att "du måste ha varit med många". Det har jag inte, så är väl nån naturbegåvning då :D De jag varit med har väl inte varit några nybörjare direkt, det hjälper nog till. Jag har väl haft tur med att träffa personer som matchar bra.

    Jag är närvarande, lyhörd, oblyg. Gillar att ha lampan tänd och att se varandra i ögonen. Inte dominant, gillar när tjejen vet vad hon vill. Jag föredrar att man säger vad man vill istället för att behöva gissa. Gillar mjukt och lugnt men bestämt, och att hålla på nästan för länge.

  • Wed 26 Jun 2019 02:28
    #8
    Anonym (Något ska man väl vara bra på) skrev 2019-06-26 00:14:57 följande:

    Jag har fått bra "betyg". Fått höra att "du måste ha varit med många". Det har jag inte, så är väl nån naturbegåvning då :D De jag varit med har väl inte varit några nybörjare direkt, det hjälper nog till. Jag har väl haft tur med att träffa personer som matchar bra.

    Jag är närvarande, lyhörd, oblyg. Gillar att ha lampan tänd och att se varandra i ögonen. Inte dominant, gillar när tjejen vet vad hon vill. Jag föredrar att man säger vad man vill istället för att behöva gissa. Gillar mjukt och lugnt men bestämt, och att hålla på nästan för länge.


    Låter lite som jag och har också fått bra omdöme av kvinnorna jag varit med. Kanske ett vinnande koncept =)
    Jag är ganska romantisk men är väldigt erotisk lagd och tar intiativ mycket i närhet och sex. Kvinnor värdesätter om man är bestämd men på ett mjukt men erotiskt sätt att man vet vad man vill men ändå lyssnar vad kvinnan vill ha.
    Sen finns de vissa dagar då jag kan knulla som en porrskådis men variation är bra de verkar kvinnor gilla.
  • Wed 26 Jun 2019 08:46
    #9

    Det kan bara de jag har haft sex med, svara på.

    Alla jag haft sex med har iaf velat ha sex med mig igen.

  • alfiea­ndie
    Sun 7 Jul 2019 12:06
    #10

    En tråd i avdelningen "Subjektiva omdömen om en själv"...helt underbart ju.

    Jag ger - och jag tar.
    Tydlighet, respekt och kommunikation är A och O i det sexet jag har i alla fall.
    Har man gemensamma ramar klara så blir sexet bäst

Svar på tråden man, hur är du som älskare?