• Anonym (Frust­rerad)
    Wed 3 Jul 2019 00:23
    2441 visningar
    13 svar
    13
    2441

    Hitta kk

    Hej. Är en 25-årig tjej som precis kommit ur ett förhållande som de sista månaderna har varit totalt sexlöst. Är dock inte så bra på dejtingsidor eller likande.

    Men var kan man hitta någon kk när man dessutom inte är den som ser ut som en supermodell, utan har några extra kilon som inte är jämt fördelade.

    Är det någon sida som är till att föredra mer än någon annan? ????

  • Svar på tråden Hitta kk
  • Thu 4 Jul 2019 02:28
    #4

    Jag tror det är lätt för dig som tjej, lägg in en presentation med ett par bilder på tinder eller liknande sida. Du kommer få massa av erbjudanden.

    Bill du ha någon som kollar på presentationen innan så hör av dig.

  • Anonym (Camil­la)
    Thu 4 Jul 2019 05:55
    #5

    Du är säkert skitfin! Det löser sig. Våga bara öppna ögonen och se dig om. Finns säkert massor av härliga män i din omgivning. Annat är det med mig som är dubbelt så gammal... Å lite feg, vet inte hur man gör.

  • Anonym (Kvinn­a36)
    Thu 4 Jul 2019 06:16
    #6
    +1

    Sedan mitt äktenskap tog slut har jag haft mest haft kk förhållanden. Trots att det är över två år sedan orkar jag fortfarande inte fundera på att söka något allvarligt. För tillfället söker jag igen ett nytt kk förhållande för de gamla har av olika orsaker tagit slut. 

    Jag har hittat alla mina via dejtningsappar. I profiltexten lägger jag ut en kort, glad, rolig och trevlig presentation på några meningar. Bilderna är färgranna och visar mig i olika aktiveter och man ser på flera hela kroppen. Till sist i min presentation lägger jag ut att jag kommit ur ett långt förhållande och att jag i första hand söker något mindre allvarligt var man kan ha roligt och njuta av varandras sällskap. Sedan får framtiden visa vart det leder. Jag vill förstås inte att det leder till något annat sex men det lägger jag inte ut för då skriver varenda tokiga person till mig. Medger ändå att jag söker något mindre allvarligt för jag vill inte heller såra någon och börja ett förhållande med någon som hoppas på mera.

    När skickar första meddelanden håller jag det lättsamt och ganska snabbt ställer jag frågan vilken typ av förhållande den andra söker efter. Om den svarar att den söker sann kärlek och äktenskap försvinner jag fort. Om den svarar något om att ha roligt eller trevligt sällskap spinner jag vidare på det och presenterar sakta tanken om att ha något utan förbindelser. 

    Jag ser alltid till att via meddelanden redan ta reda på hurdant kk förhållande den andra önskar sig. När man träffas har nämligen många svårt att prata om det och erkänna vad de egentligen vill. Jag har hört svar allt från vi träffas för två timmar en till två gånger i månaden och har bara sex och ingen annan kommunikation till vi gör allt som ett par skulle göra men inga förbindelser. Det är ganska stor skillnad på de här två och det är bra att vara av samma åsikt med den andra innan man börjar något. 

    Om personen verkar vettig, vi vill samma saker och det är lätt och roligt att prata med den andra bestämmer jag träff med den. Gärna på en allmän plats men ändå en plats där man kan prata utan att andra hör allt och var man kan röra vid den andra. Första gången ser jag mest om det finns kemi och försäkrar mig att den andra inte är tokig. 

    Det tar en hel massa tid att hitta rätt personer. Det gäller att ha tålamod och att öva hur man för de här sakerna på tal. Jag har skrivt med mängder med människor och väldigt få träffar jag. Vissa blir sårade av mitt föreslag, andra skickar genast en bild på sina könsdelar vill träffa mig om en timme, någon är först hel med på noterna för att sedan nästa dag ångra sig och säga att den inte klarar av det. När man väl träffar personen märker man kanske att man inte kan se sig ha sex med den. Personen har gett felaktiga bilder elller ett helt annat intryck av sig i meddelandena. Har man tillräckligt med tålamod så hittar man till sist bra personer som sexen fungerar med. Gäller att välja vilka egenskaper man prioriterar. Utseende, sympati, diskussion osv. Oftast finner jag att den bästa sexen är med de som har förmågan att prata och är öppna. Det går sällan hand i hand med mycket bra utseende.

    Lycka till!

  • Anonym (Hehe)
    Thu 4 Jul 2019 08:07
    #9
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-04 05:55:26 följande:

    Du är säkert skitfin! Det löser sig. 


    Hehe. Klart "tjejen" ska få lite uppmuntran när hon vill ha lite gött.
    Om en kille skriver att han vill ha kk, då låter det annorlunda. Hehe.
  • Thu 4 Jul 2019 21:28
    #5
    Anonym (Hehe) skrev 2019-07-04 08:07:14 följande:

    Hehe. Klart "tjejen" ska få lite uppmuntran när hon vill ha lite gött.

    Om en kille skriver att han vill ha kk, då låter det annorlunda. Hehe.


    Naturligtvis vill jag sprida uppmuntran omkring mig, hur brukar du göra? Varför skulle vi inte unna henne lite gött?

    Är ju hur trevligt som helst att ha en riktigt skön kk, helst en (två eller tre) som alltid är sugen och ofta tillgänglig :)
  • Anonym (Vet vad jag pratar om)
    Thu 4 Jul 2019 21:37
    #6
    -1

    Dom som tjej har nog inga som helst problem o hitta en. Sätt upp lite krav på hur han ska vara o ut o jaga. Glöm inte skydd hehe

  • Fri 5 Jul 2019 22:19
    #7
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-07-03 00:23:21 följande:

    Hej. Är en 25-årig tjej som precis kommit ur ett förhållande som de sista månaderna har varit totalt sexlöst. Är dock inte så bra på dejtingsidor eller likande.

    Men var kan man hitta någon kk när man dessutom inte är den som ser ut som en supermodell, utan har några extra kilon som inte är jämt fördelade.

    Är det någon sida som är till att föredra mer än någon annan? ????


    Vilken sida som helst där du känner dig bekväm med att vara öppen med vad du söker, så kommer killarna att stå i kö, kanske i hundratal.

    Det svåra är väl att hitta något bra och att som tjej orka gå igenom och sålla bland alla svar.

    På BC kan du lägga upp en profil, men man kan också lägga upp en annons.
    Jag rekommenderar att du inte annonserar, om du inte har lust att gå igenom hundratals mer eller mindre usla svar. Utan leta istället upp de som tilltalar dig och kontakta dem själv. Det kanske känns som mer jobb, men bespar dig nog en massa dåliga kontakter.
  • Fri 5 Jul 2019 22:24
    #8
    Anonym (Kvinna36) skrev 2019-07-04 06:16:49 följande:

    Sedan mitt äktenskap tog slut har jag haft mest haft kk förhållanden. Trots att det är över två år sedan orkar jag fortfarande inte fundera på att söka något allvarligt. För tillfället söker jag igen ett nytt kk förhållande för de gamla har av olika orsaker tagit slut. 

    ...EN DJÄVULSK MASSA TEXT...

    Lycka till!


    Mycket bra råd och bra skrivet!

    Mitt råd till TS är att läsa och ta till dig av Anonym (Kvinna36)'s inlägg.
  • Sat 6 Jul 2019 11:37
    #9

    Jag är en 26 åring man som kommit från ett 3 års förhållande där jag o mitt ex bodde ihop i cirka 2 år. Lättaste sättet för mig att hitta massa kk har varit tinder. :)

  • Grossg­lanz
    Sat 6 Jul 2019 11:39
    #10

    Du kan ju bara fråga vilken snubbe som helst:)

  • Malto
    Fri 12 Jul 2019 15:25
    #11

    hej  kille 37 år 
    söker kk (tjej) från stockholm

  • Anonym (Hey)
    Fri 12 Jul 2019 15:37
    #12
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-07-03 00:23:21 följande:

    Hej. Är en 25-årig tjej som precis kommit ur ett förhållande som de sista månaderna har varit totalt sexlöst. Är dock inte så bra på dejtingsidor eller likande.

    Men var kan man hitta någon kk när man dessutom inte är den som ser ut som en supermodell, utan har några extra kilon som inte är jämt fördelade.

    Är det någon sida som är till att föredra mer än någon annan? ????


    Var bor du?
  • t1000
    Fri 12 Jul 2019 15:50
    #13
    Lamborghinis skrev 2019-07-06 11:37:10 följande:

    Jag är en 26 åring man som kommit från ett 3 års förhållande där jag o mitt ex bodde ihop i cirka 2 år. Lättaste sättet för mig att hitta massa kk har varit tinder. :)


    Nyfiken, är du tydlig i Tinder med att du söker KK? Eller utger du dig för att vara någon som dejtar seriöst?
Svar på tråden Hitta kk