• Anonym (Boil)

    Oskuld man vs kvinna

    En man som är oskuld, vad tycker du kvinna att han ska göra?
    Vid vilken ålder ska han ge upp?
    En kvinna som är oskuld, vad tycker du kvinna att han ska göra?
    Vid vilken ålder ska hon ge upp?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-07-03 15:39
    Och så skrev jag fel.
    En kvinna som är oskuld, vad tycker du kvinna att HON ska göra?

  • Svar på tråden Oskuld man vs kvinna
  • Anonym (Suck)

    Hur många trådar ska du skapa egentligen om manliga oskulder?

  • Dr Nail

    Som kvinna: vem bryr sig. Som kille: säg ffs inte till någon om du inte vill förbli det till slutet av din stund på jorden.

  • Anonym (Boil)
    Dr Nail skrev 2019-07-03 14:19:22 följande:

    Som kvinna: vem bryr sig. Som kille: säg ffs inte till någon om du inte vill förbli det till slutet av din stund på jorden.


    Precis så är det, ta mig fan.
    Och så säger kvinnor att män bara tänker på sex.
  • Anonym (??)

    Vadå ge upp? om du nu vill bli av med den så gärna, åk till Amsterdam och få det överstökat. 

  • Anonym (Boil)
    Dr Nail skrev 2019-07-03 14:19:22 följande:

    Som kvinna: vem bryr sig. Som kille: säg ffs inte till någon om du inte vill förbli det till slutet av din stund på jorden.


    Jag vet många Dårar som har barn, är alltså inte Oskulder.
    Men det Viktigaste för kvinnor är att mannen Knullat. Då blir det bra sex, även om han är en Dåre, jämfört med om han är oskuld.
  • Anonym (Boil)
    Anonym (Suck) skrev 2019-07-03 13:00:34 följande:

    Hur många trådar ska du skapa egentligen om manliga oskulder?


    Jävligt många.
    Ämnet ligger mig varmt om hjärtat, då jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld.
    Och för att kvinnor dömer ut manliga oskulder i större utsträckning än kvinnor dömer ut kvinnliga oskulder.
    Jag tycker det är åt helvete.
  • Anonym (Boil)
    Anonym (Boil) skrev 2019-07-03 16:07:27 följande:
    Och för att kvinnor dömer ut manliga oskulder i större utsträckning än kvinnor dömer ut kvinnliga oskulder.
    Fel. I större utsträckning än MÄN dömer ut kvinnliga oskulder.
  • Anonym (Boil)
    Anonym (??) skrev 2019-07-03 15:52:44 följande:

    Vadå ge upp? om du nu vill bli av med den så gärna, åk till Amsterdam och få det överstökat. 


    Jag ville ge upp många gånger, hade mörka stunder, tankar på självmord. Det är vad jag menar med att ge upp.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Boil) skrev 2019-07-03 16:07:27 följande:

    Jävligt många.

    Ämnet ligger mig varmt om hjärtat, då jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld.

    Och för att kvinnor dömer ut manliga oskulder i större utsträckning än kvinnor dömer ut kvinnliga oskulder.

    Jag tycker det är åt helvete.


    Och vad vill du uppnå med det? Vad tror du händer om du startar tillräckligt många trådar? Folk kommer att anmäla dem så att de stoppas precis som för längdtjejen som spammade forumet tidigare.

    Kan säga att jag har nobbat en kille för att han var oskuld och jag skäms inte ett dugg för det.
  • Anonym (Eli)

    Det är ju inget under att vissa manliga oskulder förblir oskulder resten av livet. Skulle själv aldrig ligga med en snubbe som var oskuld - den här tråden demonstrerar väldigt bra varför...

Svar på tråden Oskuld man vs kvinna