• Fri 5 Jul 2019 07:39
    10186 visningar
    244 svar
    244
    10186

    Hittade dolda bilder på hennes mobil.

    Hej, som rubriken lyder hittade jag ett dolt album på hennes mobil med både nytagna, några veckors gamla  och några månaders gamla "halvnakna-bilder".


    Detta skedde av en slump i bilen då jag styrde musiken ifrån hennes mobil och vi fick för oss att spela upp en gammal video ifrån midsommar. Hittade den inte så tänkte om den råkats tagit bort. Och vips hittade jag detta album..


    Det är bilder där hon ligger och posar i endast trosor och vissa i underkläder med rumpan i sängen etc.. Vet att dessa är nya då vi köpt nytt överkast för bara någon dag sedan.. Vissa bilder är även ifrån våran förra lägenhet som vi flyttade ifrån 2 månader sedan..


     


    Jag frågade henne var det här var för något..

    Hennes svar va att hon tagit dom för att skicka till mig.. Men att hon inte hade hunnit göra det..

    Då frågade jag, "du har ju aldrig skickat en sådan bild till mig?" och du har ju bilder här som både är nytagna och ganska gamla..


    Då blev svaret att hon hade gjort ett lager så hon skulle kunna skicka många..

    Jag har svårt att köpa detta.. Hon har aldrig skickat såna bilder till mig förut..
    Eller tror att det skedde en gång i början av vårt förfallande. (2 år sedan)

    Vi har även ett förflutet med lite dumheter.. ingen direkt otrohet, men däremot har det förekommit lögner. Bland annat dejtade hon en annan kille samtidigt som mig utan att berätta det och lite sådant (Trotts att vi då sa att vi bara träffade varandra). Detta var dock ett bra tag sedan nu..

    Nu ber jag er om råd.. Min magkänsla är inte alls bra.. och jag har väldigt svårt att tro att dessa bilder är till mig.

    Någon utifrån som kan ge mig råd? Jag vet inte vad jag ska tro.. men känns som att någon annan fått njuta av dessa..


     


     

  • Svar på tråden Hittade dolda bilder på hennes mobil.
  • Fri 5 Jul 2019 07:43
    #1

    Vem har tagit korten? Hon själv?

  • Fri 5 Jul 2019 08:13
    #2
    Långbenopluto skrev 2019-07-05 07:43:16 följande:

    Vem har tagit korten? Hon själv?


    Hon sa att hon ställt kameran på bordet med självutlösare..
  • Anonym (Nope)
    Fri 5 Jul 2019 08:17
    #3

    Hon har såklart rätt att ha och ta vilka bilder hon vill utan att du ska ifrågasätta. Sen att du blir misstänksam är en annan sak. Men har du inga andra bevis för otrohet har du inte med hennes privata bilder att göra.

  • Anonym (Hm)
    Fri 5 Jul 2019 08:24
    #4

    Behöver inte vara otrohet med ngn särskild, kan också vara att hon är exhibitionistisk och gillar att själv titta på dem, och/eller att hon lagt upp dem på Internet för att få bekräftelse. Men kan vara som du misstänker också. Låter hursom rimligt att hon tagit dem själv, inte svårt göra så.

  • Fri 5 Jul 2019 08:26
    #5

    Hon skulle inte skicka något till dig, inte i första hand i alla fall. Först hade hon inte hunnit, sen var ursäkten att hon byggde ett lager - för att skicka många samtidigt(?). Knappast rimligt, oavsett.

    Nu gäller det bara att försöka luska ut bildernas egentliga syfte. Det finns många vägar att välja bland, vissa kräver mer djärvhet än andra. Se det som ett äventyr.

    Glöm inte att skapa ett liknande fotalbum på din egen telefon, med samma typ av bilder. Du vet aldrig när du kan behöva detta.

  • Fri 5 Jul 2019 08:29
    #6
    Anonym (Nope) skrev 2019-07-05 08:17:21 följande:

    Hon har såklart rätt att ha och ta vilka bilder hon vill utan att du ska ifrågasätta. Sen att du blir misstänksam är en annan sak. Men har du inga andra bevis för otrohet har du inte med hennes privata bilder att göra.


    Klart det dryga svaret kommer ifrån någon som är anonym.

    Du kan uppenbarligen inte läsa. Har jag skrivit att jag snokat i hennes bilder? Absolut inte, så sluta skriv att jag inte har något med hennes privata bilder att göra om jag inte misstänker något.

    Vi körde bil, jag satt med den och när jag letade en video hitta jag ett helt album med sexiga nakenbilder/underklädesbilder etc.. Klart man blir lite fundersam?


    Å ännu mer misstänksam blir man ju av hennes dåliga svar.

  • Fri 5 Jul 2019 08:33
    #7
    Anonym (Hm) skrev 2019-07-05 08:24:07 följande:

    Behöver inte vara otrohet med ngn särskild, kan också vara att hon är exhibitionistisk och gillar att själv titta på dem, och/eller att hon lagt upp dem på Internet för att få bekräftelse. Men kan vara som du misstänker också. Låter hursom rimligt att hon tagit dem själv, inte svårt göra så.


    Vet inte riktigt vad jag ska tro.. tror inte hon är exhibi, men man vet ju aldrig..
  • Fri 5 Jul 2019 08:41
    #8
    Benny Retro skrev 2019-07-05 08:26:07 följande:

    Hon skulle inte skicka något till dig, inte i första hand i alla fall. Först hade hon inte hunnit, sen var ursäkten att hon byggde ett lager - för att skicka många samtidigt(?). Knappast rimligt, oavsett.

    Nu gäller det bara att försöka luska ut bildernas egentliga syfte. Det finns många vägar att välja bland, vissa kräver mer djärvhet än andra. Se det som ett äventyr.

    Glöm inte att skapa ett liknande fotalbum på din egen telefon, med samma typ av bilder. Du vet aldrig när du kan behöva detta.


    Så kändes det oxå av hela situationen.. Fick en jävla klump i magen.. Jag tror tyvärr inte på det hon sa, och ursäkterna var inte särskilt bra och hon bytte dessutom ämne direkt.. så fick inget riktig förklaring heller.. sedan var bilresan ganska stel..


    vettefan hur jag ska göra..


    Haha aah 

  • Fri 5 Jul 2019 08:41
    #9
    Benny Retro skrev 2019-07-05 08:26:07 följande:

    Hon skulle inte skicka något till dig, inte i första hand i alla fall. Först hade hon inte hunnit, sen var ursäkten att hon byggde ett lager - för att skicka många samtidigt(?). Knappast rimligt, oavsett.

    Nu gäller det bara att försöka luska ut bildernas egentliga syfte. Det finns många vägar att välja bland, vissa kräver mer djärvhet än andra. Se det som ett äventyr.

    Glöm inte att skapa ett liknande fotalbum på din egen telefon, med samma typ av bilder. Du vet aldrig när du kan behöva detta.


    Så kändes det oxå av hela situationen.. Fick en jävla klump i magen.. Jag tror tyvärr inte på det hon sa, och ursäkterna var inte särskilt bra och hon bytte dessutom ämne direkt.. så fick inget riktig förklaring heller.. sedan var bilresan ganska stel..


    vettefan hur jag ska göra..


    Haha aah 

  • Fri 5 Jul 2019 08:47
    #10
    nardo2 skrev 2019-07-05 08:29:26 följande:

    Å ännu mer misstänksam blir man ju av hennes dåliga svar.


    Du kan snoka med gott samvete, jag slår vad om att hon redan snokar i din telefon. Enklaste vore att checka hennes samtals/sms-lista med jämna mellan.

    Då ser du vilka hon ringer och sms:ar. Lagom mjukstart.

    Vänta bara, tids nog ligger du med kikare på olika hustak och kartlägger hennes rörelsemönster utanför bostaden. Snart har du kameror uppsatta i alla hennes vänners hem. Chippar du henne med gps så är du fan hemma!
Svar på tråden Hittade dolda bilder på hennes mobil.