• Anonym (Varfö­r?)
    Sun 7 Jul 2019 18:11
    100 visningar
    4 svar
    4
    100

    Varför tycker jag inte om sex som alla andra gör?

    När jag fantiserar om sex kan jag bli kåt och vilja bli knullad. Men när jag väl har sex är det inte alls lika skönt som i fantasin och jag tappar min kåthet. Är detta vanligt?

  • Svar på tråden Varför tycker jag inte om sex som alla andra gör?
  • Sun 7 Jul 2019 18:27
    #1

    Förmodligen för att du i verkligheten inte har samma sorts sex som gör dig kåt i dina fantasier. Din partner gör inte samma sak som du förväntar dig.

  • Anonym (.)
    Sun 7 Jul 2019 19:26
    #2

    Tror samma som ovan, men med tillägget att du kanske inte har sex med rätt partner?

    Antar att du inte tittar väldigt mycket på porr?

  • Anonym (Fanta­sy land)
    Sun 7 Jul 2019 20:34
    #3

    Samma sak kan väl sägas om i princip allting. Du kan alltid fantisera om något bättre och göra dig själv besviken.

  • Anonym (samma här)
    Sun 7 Jul 2019 21:56
    #4

    Så har det varit för mig med i mitt liv. Mina fantasier har toppat nästan allt verkligt sex och varit helt fantastiska, Har nästan hellre velat ägna mig åt dem även i mina längre relationer.

    Visst har jag haft helt fantastiskt sex flera gånger i mitt liv, då jag kommit väldigt nära min fantasivärld och den njutning jag upplever där, men egentligen bara några enstaka gånger, (kanske 30- 50 och då har jag liksom haft sex tusentals ggr). Det har också då varit i samband med att jag varit himmelsk kär.

    Så graden av attraktion har spelat stor roll.

    De gånger jag minns har jag varit nästan besatt av förälskelse i personerna för att de nästan besuttit en extrem typ av skönhet som har gjort mig lite dum i huvet och vansinneskåt.  Då har sexet nästan toppat fantasierna känslomässigt även om det tekniska inte gjort det alla gånger. Men det har inte spelat nån roll då upplevelsen varit så överjordiskt stark.

    Vad är det som skiljer så mycket för dig i fantasierna och verkligheten? Har du haft riktigt bra sex som kommit nära? Har du fått orgasm med nån t ex?

Svar på tråden Varför tycker jag inte om sex som alla andra gör?