• Anonym (Och)

    Din bästa kk

    Temat är kk och vad som gör en kk riktigt bra. Själv skulle jag säga, öppen, lättsam, kåt, vänlig samt noll förväntningar.

    Vad är din definition?

  • Svar på tråden Din bästa kk
  • Anonym (Vill ha fler!)

    Tillgänglig skulle jag vilja säga. 

    Nuvarande kk har otroligt lite tid att ta av och jag förstår honom med hans livssituation, men det hindrar ju inte min kropp från att skrika efter oftare...
    Försökte få igenom att jag skulle få ha flera kk, men det ville han inte och snäll som jag är så har jag inte skaffat flera... Än så länge!
    Måste nog byta känner jag. 

    Sedan får inte en kk vara "pryd" och bara vilja ha vaniljsex. Jag är en väldigt stark och bestämd individ - skrämt många stackars dejter på flykt , så drömmen är så klart någon som lyckas få mig till "underkastelse".

  • Anonym (Och)
    Anonym (Vill ha fler!) skrev 2019-07-12 11:26:35 följande:

    Tillgänglig skulle jag vilja säga. 

    Nuvarande kk har otroligt lite tid att ta av och jag förstår honom med hans livssituation, men det hindrar ju inte min kropp från att skrika efter oftare...

    Försökte få igenom att jag skulle få ha flera kk, men det ville han inte och snäll som jag är så har jag inte skaffat flera... Än så länge!

    Måste nog byta känner jag. 

    Sedan får inte en kk vara "pryd" och bara vilja ha vaniljsex. Jag är en väldigt stark och bestämd individ - skrämt många stackars dejter på flykt , så drömmen är så klart någon som lyckas få mig till "underkastelse".


    Men låter mer som krav där med att du(ni) inte får ha fler. Vilken ålder rör vi oss runt?
  • Anonym (Och)
    Anonym (Vill ha fler!) skrev 2019-07-12 11:26:35 följande:

    Tillgänglig skulle jag vilja säga. 

    Nuvarande kk har otroligt lite tid att ta av och jag förstår honom med hans livssituation, men det hindrar ju inte min kropp från att skrika efter oftare...

    Försökte få igenom att jag skulle få ha flera kk, men det ville han inte och snäll som jag är så har jag inte skaffat flera... Än så länge!

    Måste nog byta känner jag. 

    Sedan får inte en kk vara "pryd" och bara vilja ha vaniljsex. Jag är en väldigt stark och bestämd individ - skrämt många stackars dejter på flykt , så drömmen är så klart någon som lyckas få mig till "underkastelse".


    O nä pryd kk är nog det sämsta. Det är nog det bästa med min nuvarande att hon är helt öppen för nya saker.
  • Anonym (FWB)
    Anonym (Och) skrev 2019-07-12 10:43:56 följande:

    Temat är kk och vad som gör en kk riktigt bra. Själv skulle jag säga, öppen, lättsam, kåt, vänlig samt noll förväntningar.

    Vad är din definition?


    Jag håller med om din definition men föredrar FWB så lägger till: smart, rolig, djup, omtänksam. Det allra viktigaste är "noll förväntningar", ärlighet och att man är införstådda med att situationen kan ändras när som helst på grund av andra relationer eller vad som helst egentligen.

  • Anonym (Och)
    Anonym (FWB) skrev 2019-07-12 11:32:18 följande:

    Jag håller med om din definition men föredrar FWB så lägger till: smart, rolig, djup, omtänksam. Det allra viktigaste är "noll förväntningar", ärlighet och att man är införstådda med att situationen kan ändras när som helst på grund av andra relationer eller vad som helst egentligen.


    Vad är skillnaden mellan kk och vänner med förmåner?
  • Precum

    Min bästa kk var öppen, nyfiken, samt tankemässigt på samma nivå. Hade lätt kunna bli förälskad om hon inte vore gift. Jodå, Han var medveten. Vi pratade öppet om egna fantasier samt prövade på allt som kändes bra. Bor inte mera på samma ort så vi var tvungna att sluta ha det skönt. Saknar henne.

  • Anonym (Sebben)

    Lättsam, riktigt sugen på lång skön sex, flexibel och snabb på att kunna träffas (gärna besök på udda tider), humor och lite omsorg. Jag brukar ibland bli kompis med mina kk efter ett tag, då har vi kanske en hemlighet eller historia tillsammans.  

    Kk känns modernt, vuxet och njutningsfullt.

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Vill ha fler!) skrev 2019-07-12 11:26:35 följande:

    Tillgänglig skulle jag vilja säga. 

    Nuvarande kk har otroligt lite tid att ta av och jag förstår honom med hans livssituation, men det hindrar ju inte min kropp från att skrika efter oftare...
    Försökte få igenom att jag skulle få ha flera kk, men det ville han inte och snäll som jag är så har jag inte skaffat flera... Än så länge!
    Måste nog byta känner jag. 

    Sedan får inte en kk vara "pryd" och bara vilja ha vaniljsex. Jag är en väldigt stark och bestämd individ - skrämt många stackars dejter på flykt , så drömmen är så klart någon som lyckas få mig till "underkastelse".


    Håller med.  Vill inte säga underkastekse, men lite "ruffare" sex.  Sen måste man ha lite smek och kel, samt lite bus och skoj mellan varven.  Ville ha kännt mig som en prostituerad om det bara va sprut, och så "hej då".
  • Anonym (Och)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-12 11:38:53 följande:

    Lättsam, riktigt sugen på lång skön sex, flexibel och snabb på att kunna träffas (gärna besök på udda tider), humor och lite omsorg. Jag brukar ibland bli kompis med mina kk efter ett tag, då har vi kanske en hemlighet eller historia tillsammans.  

    Kk känns modernt, vuxet och njutningsfullt.


    Instämmer i allt men är troligen betydligt äldre än dig och gillar inte udda tider längre
Svar på tråden Din bästa kk