• Anonym (Ts)
    Fri 12 Jul 2019 15:39
    242 visningar
    12 svar
    12
    242

    Vart fick han detta ifrån?

    Jag har varit tillsammans med min kille i över 3 år, det senaste halvåret har jag från o till skämtat om att jag vill göra saker med hans rumpa (som en pik) för att han alltid frågar om analsex när jag har mens, observera att han alltid varit emot detta då o frågat mig varför jag är så besatt av hans röv(skämtsamt men ändå seriöst). Men jag har inte skämtat om detta på flera månader och inte nämnt nåt om hans bakdel på ett bra tag, vi flyttade ihop för en vecka sen och för några dagar sen på kvällen när vi skulle mysa till det så flyttade han min hand till sitt anus och ville att jag skulle hålla på lite där(utanpå), sen kom frågan som chockade mig helt, han ville att jag skulle slicka honom där, jag vet att han är väldigt ren av sig och alltid tvättar sig ordentligt efter toabesök och sånt så jag gjorde det, mådde dock illa efteråt för även om de är rent så känner jag mig äcklig. Han har velat detta fler gånger efter det och jag vill inte att han ska skämmas för vad han tycker om så jag säger inte nej. Dock gillar han inte när jag stoppar in fingret, testade de o de va inte lika uppskattat.

    Men min fråga handlar inte om hur jag känner över detta utan det jag undrar är vart fan kommer den här idén ifrån? Har han velat detta under alla dessa 3 åren men inte vågat säga något förens nu? Eller kan man som man bara få för sig att det kanske skulle va nåt man gillar o vill testa? Jag fattar liksom inte riktigt, kan nån man där ute som gillar detta förklara?

    Vågar inte fråga honom personligen då jag är rädd att han ska ta det på fel sätt och skämmas över det istället vilket jag verkligen inte vill att han ska göra, vill att han ska kunna känna att han kan vara öppen med mig om allt utan att jag dömmer eller ifrågasätter honom.

  • Svar på tråden Vart fick han detta ifrån?
  • neverp­reggo
    Fri 12 Jul 2019 15:58
    #1

    Kan vara något han tänkt på eller något som han läst/sett/hört om. Det är inte direkt ovanlig information att snubbla över som kille, att detta kan vara skönt.


    Allt som du själv vill testa har väl antagligen funnits länge eller kommit från något du hört/sett/läst.

  • Anonym (Gem)
    Fri 12 Jul 2019 16:22
    #2

    Hej!

    Man kan ju komma på nya idéer att testa allteftersom, det behöver ju inte vara något han varit tyst om, han har kanske nyligen kommit på det. Vad skönt att ni kan prata om sådana här saker, våga säga vad man egentligen tycker utan att bli dömd.

    Ett tips är att säga att du läst att man kan bli sjuk av bakterierna och istället för att slicka direkt kan du klippa upp en kondom (eventuellt med smak) och lägga i mellan.

  • Anonym (Emma)
    Fri 12 Jul 2019 16:22
    #3

    Vad spelar det för roll hur länge han har tänkt på det? Nu kände han sig bekväm med att fråga. De frågor du ställer här kan vi omöjligt svara på. Men det jag undrar varför du går med på det om du inte gillar det? Han kan säga nej jag gillar inte ett finger i rumpan och du respekterar det men du vågar inte säga detsamma. Bara för att du säger nej betyder det inte att hans önskan är konstig eller något att skämmas över utan det är bara inget för dig. No big deal!

  • Fri 12 Jul 2019 16:24
    #4

    Han lyckades med det ultimata, få dig så undergiven att du slickade hans röv. Nu är han stolt. 

  • Fri 12 Jul 2019 17:05
    #5

    Det är väl inget konstigt att experimentera och testa nya saker allt eftersom tiden går. Det hade ju varit otroligt tråkigt att bara ha samma sex efter 3-5-20-65 års förhållande som man hade i början.

  • Anonym (e)
    Fri 12 Jul 2019 19:25
    #6

    Btw, slicklapp kanske kan hjälpa?

  • Anonym (A)
    Fri 12 Jul 2019 19:29
    #7
    BurningDiamond skrev 2019-07-12 17:05:51 följande:
    Det är väl inget konstigt att experimentera och testa nya saker allt eftersom tiden går. Det hade ju varit otroligt tråkigt att bara ha samma sex efter 3-5-20-65 års förhållande som man hade i början.
    Håller med
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 20:33
    #8
    Godisbuske skrev 2019-07-12 16:24:05 följande:

    Han lyckades med det ultimata, få dig så undergiven att du slickade hans röv. Nu är han stolt. 


    Ja jo, fast han har ju gjort detsamma på mig så då är vi nog lika undergivna till varandra, eller så är ingen av oss det, who the fuck knows.
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 20:40
    #9
    Anonym (Gem) skrev 2019-07-12 16:22:10 följande:

    Hej!

    Man kan ju komma på nya idéer att testa allteftersom, det behöver ju inte vara något han varit tyst om, han har kanske nyligen kommit på det. Vad skönt att ni kan prata om sådana här saker, våga säga vad man egentligen tycker utan att bli dömd.

    Ett tips är att säga att du läst att man kan bli sjuk av bakterierna och istället för att slicka direkt kan du klippa upp en kondom (eventuellt med smak) och lägga i mellan.


    Ja de hade kanske varit en idé, dock så smakar ju kondom hemskt oavsett med eller utan smak.

    Och till er andra, nej de är väl klart det inte spelar nån roll vart han får det ifrån men jag blev verkligen tagen på sängkanten av detta eftersom han aldrig velat att jag ska vara i närheten där förut, jag har ändå pratat öppet om de o sagt att de är väldigt vanligt att killar gillar när man gör saker med anus då deras g punkt sitter där, men han har varit väldigt emot de o rädd för de ska va typ bögigt(så som vissa killar kan tänka) o sånt så jag har inte tagit upp det mer efter det o sen kom detta, när han frågade först satt jag typ tyst i några minuter o fattade ingenting så blev verkligen jättechockad för han aldrig visat något som helst intresse för detta innan.
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 20:43
    #10
    Anonym (Emma) skrev 2019-07-12 16:22:37 följande:

    Vad spelar det för roll hur länge han har tänkt på det? Nu kände han sig bekväm med att fråga. De frågor du ställer här kan vi omöjligt svara på. Men det jag undrar varför du går med på det om du inte gillar det? Han kan säga nej jag gillar inte ett finger i rumpan och du respekterar det men du vågar inte säga detsamma. Bara för att du säger nej betyder det inte att hans önskan är konstig eller något att skämmas över utan det är bara inget för dig. No big deal!


    För jag vill att han ska kunna få allt av mig, sen är det inte de att jag inte vågar säga nej, men jag vill inte få han o känna som de är konstigt att han tycker det är skönt, sen är de ju inte så att jag gör något som får mig att må psykiskt dåligt eller så bara att de inte är min favoritsak o göra.
  • Anonym (J)
    Fri 12 Jul 2019 21:52
    #11
    +1

    Tycker det låter som att han trodde det låg allvar bakom dina skämt och började fundera på om han kunde tänka sig att testa och kom fram till att han ville det.

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 22:09
    #12
    Anonym (J) skrev 2019-07-12 21:52:54 följande:

    Tycker det låter som att han trodde det låg allvar bakom dina skämt och började fundera på om han kunde tänka sig att testa och kom fram till att han ville det.


    Ja så kan det kanske vara, har dock inte nämnt något om de på typ 2-3 månader så detta kom ändå ganska plötsligt.
Svar på tråden Vart fick han detta ifrån?