• Anonym (Herr Bretzl­er)
    Fri 12 Jul 2019 16:03
    314 visningar
    5 svar
    5
    314

    Dilemma

    Efter att ha haft ett kort förhållande med min nuvarande frus tvillingsyster så blev jag ihop med min fru och vi har varit ett par i 20 år nu. Dock så har min fru och hennes syster en bra relation och även jag med systern. Men, då jag haft sex med dem båda så känns det speciellt. Systerns man vet inget och för en tid sedan var systern hos oss några dagar och en kväll pratade vi om sex och med för mycket alkohol blev det sex med båda. En magisk upplevelse och något som vi planerar att fortsätta med även om det är moraliskt fel. Saken är den att systerns man är politiker för mp och jag står nästan på motsatt sida. Därför känns det inte fel. Han tjänar bra så hon behåller honom. Dock tror jag hon är otrogen vid tillfälle vilket nog är ofta då hon ser mycket bra ut. Han tillfredsställer henne inte och vill bara ha analsex vilket hon bara vill ha med en dildo i andra hålet etc. Min fru tycker om att se mig njuta och är inte svartsjuk. Systrarna har inte sex med varandra. Dock har min svärfar börjat bli misstänksam då systern och jag hade sex på handikapptoaletter på en 40-årsfest och kom ut samtidigt när han var utanför. Jag funderar på om jag ska föreslå min fru att lägga korten på bordet för systerns man och föreslå att systern flyttar in hos oss( har inga barn). På så vis gör vi ju rätt och sårar ingen.

  • Svar på tråden Dilemma
  • Anonym (Sebbe­n)
    Fri 12 Jul 2019 16:11
    #1
    Anonym (Herr Bretzler) skrev 2019-07-12 16:03:29 följande:

    Efter att ha haft ett kort förhållande med min nuvarande frus tvillingsyster så blev jag ihop med min fru och vi har varit ett par i 20 år nu. Dock så har min fru och hennes syster en bra relation och även jag med systern. Men, då jag haft sex med dem båda så känns det speciellt. Systerns man vet inget och för en tid sedan var systern hos oss några dagar och en kväll pratade vi om sex och med för mycket alkohol blev det sex med båda. En magisk upplevelse och något som vi planerar att fortsätta med även om det är moraliskt fel. Saken är den att systerns man är politiker för mp och jag står nästan på motsatt sida. Därför känns det inte fel. Han tjänar bra så hon behåller honom. Dock tror jag hon är otrogen vid tillfälle vilket nog är ofta då hon ser mycket bra ut. Han tillfredsställer henne inte och vill bara ha analsex vilket hon bara vill ha med en dildo i andra hålet etc. Min fru tycker om att se mig njuta och är inte svartsjuk. Systrarna har inte sex med varandra. Dock har min svärfar börjat bli misstänksam då systern och jag hade sex på handikapptoaletter på en 40-årsfest och kom ut samtidigt när han var utanför. Jag funderar på om jag ska föreslå min fru att lägga korten på bordet för systerns man och föreslå att systern flyttar in hos oss( har inga barn). På så vis gör vi ju rätt och sårar ingen.


    Hörru, du är ett troll och försöker få igång en rätt krystad tråd om din sexfantasi (har hört det förut..)... det är inget dilemna alls. Lägg ner, lillgrabben...
  • Anonym (Herr Bretzl­er) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 16:21
    #2

    Vill bara ha seriösa svar tack, Inga trollanklagelser eller nedlåtande epitet. Hopp Om stringenta och adekvata råd är det som initierade inlägget.

  • Anonym (Camil­la)
    Fri 12 Jul 2019 22:47
    #3

    Några frågetecken här förutom trolleriet.

    Vad har hans politiska engagemang och fäbless för analt med saken att göra. Det andra är socioekonomisk trygghet. Hur yttrar sig svärfaderns misstänksamhet? Varför berätta för svågern och varför gör inte du det. Flytta ihop alla tre finns det ingen anledning till.

    Det haltar rejält och ovidkommande kopplingar. Inte direkt stringent hörru. Det mest adekvata här är att du ber moderatorn att radera tråden.

  • Anonym (Man 43)
    Fri 12 Jul 2019 22:54
    #4

    Dessa tröttsamma trolltrådar som bara blir sjukare och sjukare.. Suck!

  • Anonym (Man 43)
    Fri 12 Jul 2019 22:55
    #5

    Fattas bara att nån dåre kommer och börja ge dig råd!

Svar på tråden Dilemma