• Aguille

    Hur gick det med otroheten?

    Hej på er! Jag har läst lite här på familjeliv ibland men aldrig varit med och tagit plats. Lite knepig första tråd kanske men jag är nyfiken och det här känns som rätt ställe att ställa frågan :)

    Ni som har varit otrogna, haft en affär eller har en kk vid sidan av ert förhållande; hur gick det för er? Var det det bästa som har hänt eller gick du under av skamkänslor? Kom din partner på dig eller ses ni fortfarande någon gång i månaden?

    Ni fattar säkert ungefär vad det handlar om :) Skulle vara jätteintressant att höra vad ni har varit med om!

  • Svar på tråden Hur gick det med otroheten?
  • Anonym (oui)

    intressant fråga. synd att du inte fick några svar. 

  • Anonym (Liv)

    Hade en kk vid sidan om. Blev upptäckt och nu jobbar jag på mitt förhållande igen. Innan jag blev upptäckt hade jag några månader härligt liv med två fantastiska män, en hemma och en borta. Nu är allt grått och trist igen..

  • Anonym (Barafint)

    Första gången var rätt kass sex faktiskt, hade lite dåligt samvete, men inte så mycket. Blev uppraggad på en fest.

    Andra gången var bland det bästa sex jag haft. Vi knullade hela natten, i alla hål. Helt sjukt att man kan synka så bra med någon sexuellt fast man precis träffats

    Jobbade på annan ort några veckor och träffade henne på en utekväll.

    Blev några träffar till, men blev inte lika bra som första gången.

    Lite dåligt samvete.

    Sen bestämde jag mig för att skärpa mig, och det höll i 10 år, sen trillade jag dit på en kurs på jobbet och hamnade på ett hotellrum med en av deltagarna. Blev dock inget samlag, då avbröt jag och tackade för mig. Men det var mest ur sjukdomshänsyn, hade inget gummi med mig. Men blev lite annat snusk.

    Den kvinnan är jag bra vän med idag, tom en av mina bättre vänner. Vi har haft lite lättare sex några ggr till när vi hamnat på samma hotell via jobbet och varit lite onyktra.

    Hade jättedåligt samvete efter första gången vi träffades, men sen inget.

    Blev uppraggad på en fest av kvinna, blev hångel och petting, lite oralsex.

    Lite dåligt samvete, var 2 dagar efter jag haft lite sex med ovan nämnda kompis.

    Men var rätt nöjd med att ha varit med 3 olika kvinnor på 3 dagar.

    Blev repris året efter när jag sprang på samma kvinna på en annan fest.

    Träffade henne på mitt hotell en gång också när jag var i hennes hemstad på jobbresa, men blev inget bra. Var egentligen inte så sugen, men hade typ lovat att vi skulle ses.

    Inget dåligt samvete dock.

    Träffade en snygg ung Afrikansk tjej också på jobbresa i västafrika (INTE prostituerad) för några år sen. Var bara för bra för att passa på den, var många tjejer som gillade vita killar där. Valde dock att inte knulla henne pga Aidsrisken, men lite hångel och petting blev det, och en natt ihop på ett hotellrum av den skabbigare sorten...

    Inte dåligt samvete där heller.

    Blev lite hångel i en hotellbar i våras också, men det räknas knappt tycker jag.

    Så har i princip aldrig planerat otrohet, var bara den där hotellträffen som blev kass, var nog samvetet som spelade in lite där. Skillnad på när man är onykter och tappar omdömet jämfört med när man är nykter och tänker till lite.

    Inget av det här har kommit fram, det mesta har ju hänt helt spontant, så finns inga digitala spår att följa.

    Men ska försöka skärpa mig och inte trilla dit så fort någon visar intresse i fortsättningen, det är ju inte riktigt sjysst mot frugan.

  • Anonym (Badthing)

    Vänstrade med mitt ex. Blev inte påkommen men erkände sedan otroheten och blev förlåten. Arbetar nu på mitt förhållande.

  • Anonym (Badthing)

    Hade både dåligt samvete och i vissa perioder skämdes inte jag alls. Det var mina lustar som spelade över helt enkelt. Fastän nu i efterhand skäms jag ordentligt över det. Var dum och naiv. Blev aldrig påkommen, avslutade vänstrandes själv pga dåligt samvete.

    Vi har inte träffat varandra på över ett år nu, sen jag avbröt allt.

Svar på tråden Hur gick det med otroheten?