• Sat 13 Jul 2019 21:50
    773 visningar
    9 svar
    9
    773

    Hur får man till en trekant?

    Hej

    Jag funderar på att ha en trekant med en man och en kvinna, men jag vet ej hur jag ska gå till väga? Hur vet man att mn frågar rätt person man vill inte göra bort sig liksom, hjälp?!

    Hur ska jag göra?

  • Svar på tråden Hur får man till en trekant?
  • Anonym (Ella)
    Sat 13 Jul 2019 21:55
    #1
    +1

    Jag hade en trekant när jag var ihop med min förre detta. Vi hade pratat om det som en "hemlig fantasi" han sa att han gärna velat vara med mig och en annan tjej.

    Jag gjorde så att jag frågade min bästa vän, som var singel då om hon ville vara med, vi har alltid varit öppna med varanda om sex och så. Hon ställde gärna upp, speciellt då hon inte fått till det på ett tag, sedan överraskade vi min kille där hemma. Började med att ge honom lite hintar, sedan började vi ta på varanda lite på skoj i soffan, och sa till honom "Ska du va med eller?" Han fattade hinten och det bar av till sovrummet.

    Det var en riktigt häftig upplevelse och vi var alla tre nöjda.

    Hoppas även du kan hitta en tredje som du litar på och få prova på det.

    Mitt nästa mål är att få till det med två killar :P

  • Sat 13 Jul 2019 22:10
    #2

    Du kan inte skriva så här, låt oss säga så här om jag hade vart hos dig nu hade ja hoppat på dig ok haha, så fint o överraska ????

  • Sat 13 Jul 2019 22:11
    #3

    [quote=79756818][quote-nick]hannagräddnos skrev 2019-07-13 22:10:45 följande:[/quote-nick]

    Du kan inte skriva så här, låt oss säga så här om jag hade vart hos dig nu hade ja hoppat på dig ok haha, så fint o överraska honom.

  • Anonym (Ella)
    Sat 13 Jul 2019 22:23
    #4
    hannagräddnos skrev 2019-07-13 22:10:45 följande:

    Du kan inte skriva så här, låt oss säga så här om jag hade vart hos dig nu hade ja hoppat på dig ok haha, så fint o överraska ????


    Nja vi hoppade inte på honom, utan lät honom lista ut själv vad som var i görningen, hade han inte velat hade det givetvis varit helt okej. :)
  • Sun 14 Jul 2019 11:36
    #5
    hannagräddnos skrev 2019-07-13 21:50:47 följande:

    Hej

    Jag funderar på att ha en trekant med en man och en kvinna, men jag vet ej hur jag ska gå till väga? Hur vet man att mn frågar rätt person man vill inte göra bort sig liksom, hjälp?!

    Hur ska jag göra?


    Lättast måste ju vara att de du är intresserade av också är det, du får nämna i förbifarten du funderat på ttekant och om de har nån erfarenhet av det, då märker du vad deras inställning är.
  • Anonym (Alma)
    Sun 14 Jul 2019 23:47
    #6

    Du tar en stadig skiva kartong och skriver med fet penna: Vill ha trekant, hjälp mig! Sen kör du ett snöre igenom och sätter skylten över huvudet så den hamnar på bröstet. Sen går du omkring så en hel dag på stan, på jobbet, på stranden och hoppas på napp.

  • Mon 15 Jul 2019 20:25
    #7

    Du är inte intresserad av en trekant? När kan du? Haha

  • Anonym (Alma)
    Mon 15 Jul 2019 22:35
    #8
    hannagräddnos skrev 2019-07-15 20:25:05 följande:

    Du är inte intresserad av en trekant? När kan du? Haha


    Jag? Nej, det är bra för min del. Vill inte ens ha tvåkant numera...klimakteriet vettu...
  • Sat 3 Aug 2019 17:19
    #9
    hannagräddnos skrev 2019-07-13 21:50:47 följande:

    Hej

    Jag funderar på att ha en trekant med en man och en kvinna, men jag vet ej hur jag ska gå till väga? Hur vet man att mn frågar rätt person man vill inte göra bort sig liksom, hjälp?!

    Hur ska jag göra?


    Har du kommit närmare din dröm?
Svar på tråden Hur får man till en trekant?