• Sat 13 Jul 2019 22:08
    8481 visningar
    33 svar
    +1
    33
    8481

    Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!

    Så jag gillar tjejfötter en del, och... det ställer till det i dejtinglivet då många inte gillar att man typ slickar deras fötter.
    Jag skulle vilja höra hur kvinnor här reagearar på det, både från folk som gillar det eller ogillar det, samt varför.

  • Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!
  • Anonym (Sluta­)
    Sat 13 Jul 2019 22:11
    #1

    Kan du inte bara sluta slicka tjejernas fötter? Bara för att man som man älskar att slicka fitta tex men tjejen inte vill att han gör det, då dumpar man henne väl inte för det???

  • Anonym (Tjej)
    Sat 13 Jul 2019 22:35
    #2

    Hm. Jag har just börjat dejta en man med fotfetish och kan svara på dina frågor om du svarar på mina.

    Jag känner mig obekväm av att någon slickar på mina fötter av två anledningar. Den första är att jag är väldigt kittlig och är rädd att typ råka sparka honom i ansiktet och den andra är att jag skäms för mina fötter. Har en del (i min mening) äckliga förhårdnader under trampdynorna under stortårna och även en mindre mitt under framdelen av foten. Har gått till fotvård men de får inte bort hela. Tycker också att jag har ganska små fötter strl 36/37. Vet inte om fotfetishister gillar stora fötter mer? Sedan så gillar han svettiga fötter och det känns ju också pinsamt att ha även om han gillar det. Och när man drar av en svart strumpa fastnar ju ludd mellan tårna :/

    Vad tänker du om detta? Hur stort problem är förhårdnader? För det är nog något som de flesta över 30-35 år har, speciellt om man ofta har högklackat.

  • Sat 13 Jul 2019 22:42
    #3

    Det är hur härligt som helst att få fötterna smekta och slickade på, men det upptäckte jag redan i tonåren, så har tagit noga hand om fötterna. Inga klackar eller obekväma skor som förstör, alltid nyfixade och redo att dyrkas ;)

    Inte värt att skicka pm, de får sitt regelbundet tack.

  • Sat 13 Jul 2019 23:04
    #4

    Mmmmm håller med föregående absolut, det är bland det mysigaste som finns när han slickar mina fotsulor, suger på tårna osv. Då känner man sig som en gudinna

  • Sat 13 Jul 2019 23:20
    #5
    Oerhörd skrev 2019-07-13 22:42:05 följande:

    Det är hur härligt som helst att få fötterna smekta och slickade på, men det upptäckte jag redan i tonåren, så har tagit noga hand om fötterna. Inga klackar eller obekväma skor som förstör, alltid nyfixade och redo att dyrkas ;)

    Inte värt att skicka pm, de får sitt regelbundet tack.


    Okay, hade älskat ha en tjej som dig med andra ord. :)
  • Sat 13 Jul 2019 23:21
    #6
    Anonym (Sluta) skrev 2019-07-13 22:11:14 följande:

    Kan du inte bara sluta slicka tjejernas fötter? Bara för att man som man älskar att slicka fitta tex men tjejen inte vill att han gör det, då dumpar man henne väl inte för det???


    Det är väl inte upp til dig att bestämma, va?
  • Anonym (För tidigt­?)
    Sat 13 Jul 2019 23:24
    #7

    Om en dejt ville slicka mina fötter skulle jag verkligen få kalla fötter (haha) men i en relation skulle jag kanske tycka det var ok. Men jag skulle inte få ut någonting av det själv, och troligen skulle jag tycka det var rätt ofräscht.

    Men generellt är det inte ett förslag jag skulle vilja ha tidigt i en bekantskap.

  • Anonym (Sluta­)
    Sat 13 Jul 2019 23:26
    #8
    FunnyClownGuy skrev 2019-07-13 23:21:02 följande:

    Det är väl inte upp til dig att bestämma, va?


    Hahaha nä fortsätt slicka fötter du, men eftersom det ställer till problem för dig så kanske det är dags att sluta...
  • Sat 13 Jul 2019 23:28
    #9
    Anonym (Tjej) skrev 2019-07-13 22:35:33 följande:

    Hm. Jag har just börjat dejta en man med fotfetish och kan svara på dina frågor om du svarar på mina.

    Jag känner mig obekväm av att någon slickar på mina fötter av två anledningar. Den första är att jag är väldigt kittlig och är rädd att typ råka sparka honom i ansiktet och den andra är att jag skäms för mina fötter. Har en del (i min mening) äckliga förhårdnader under trampdynorna under stortårna och även en mindre mitt under framdelen av foten. Har gått till fotvård men de får inte bort hela. Tycker också att jag har ganska små fötter strl 36/37. Vet inte om fotfetishister gillar stora fötter mer? Sedan så gillar han svettiga fötter och det känns ju också pinsamt att ha även om han gillar det. Och när man drar av en svart strumpa fastnar ju ludd mellan tårna :/

    Vad tänker du om detta? Hur stort problem är förhårdnader? För det är nog något som de flesta över 30-35 år har, speciellt om man ofta har högklackat


    ______________________________________________


    Nu vet jag inte om jag råkade göra något fel här, fast jag tänker att om han gillar dina fötter så är det såklart inga problem för honom med skicket de är i? Men... om du personligen inte tycker om detta, borde du väl säga det? Det är just därför jag har svårt att hitta en tjej som gillar detta..
    vill inte ngn bara ska göra som du, ta emot fast hon inte gillar.. Storlek på fötterna varierar nog beroende på vilken kille du frågar så kan inte svara på den biten,


  • Sat 13 Jul 2019 23:28
    #10
    Anonym (Sluta) skrev 2019-07-13 23:26:49 följande:
    Hahaha nä fortsätt slicka fötter du, men eftersom det ställer till problem för dig så kanske det är dags att sluta...
    Du missade nog hela poängen med min tråd. Men för att svara dig: Jag vet att jag inte måste slicka en tjejs fötter! :)
Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!