• Anonym (en gåva att vara stolt över)
    Sun 14 Jul 2019 00:00
    102 visningar
    5 svar
    5
    102

    Känner du dig priviligierad även om du inte är kär tillbaks?

    Ibland händer det ju att känslor inte blir besvarade vilket jag tycker är konstigt i praktiken. Varför bli kär in nån om det inte är besvarat? Känns så felkonstruerat av naturen på nåt sätt. Det gör ju pissont om det drabbar en själv men hur känner ni när någon är olyckligt kär i er?

    Blir ni obekväma, irriterade eller kan ni känna er stolta och ändå glad över känslan? För visst är det rätt fantastiskt att få vara i någons tankar och hjärta, eller vad säger ni? Hjärta

  • Svar på tråden Känner du dig priviligierad även om du inte är kär tillbaks?
  • Anonym (aa)
    Sun 14 Jul 2019 00:10
    #1

    Jag tycker bara det känns jättejobbigt. Får hemskt dåligt samvete av någon anledning.

  • Anonym (Lola)
    Sun 14 Jul 2019 00:13
    #2

    Lite smickrad men främst sorgsen över att han kommer att bli sårad över något som jag bara inte kan ge.

  • Anonym (B)
    Sun 14 Jul 2019 07:01
    #3

    Det är smickrande och obekvämt på samma gång. Privilegierad känner jag mig inte alls (helt ärligt tror jag att du har missuppfattat det ordets betydelse).

  • Anonym (M)
    Sun 14 Jul 2019 07:54
    #4

    Jag blir lite obekväm och ledsen för den andra personens skull. Om jag blir stolt och så...är ju på ett sätt bra att det går att bli kär i mig, men jag känner nog att jag missat att avstyra det om det är en kompis eller någon jag bryr mig om.

  • Anonym (...)
    Sun 14 Jul 2019 09:36
    #5

    Jag blir obekväm och drar mig undan. Vill inte lura eller såra någon, så då drar jag mig bort istället. Har haft en del oskyldiga vänskaper med killar som jag varit tvungen att avbryta då de har fått känslor för mig. Då vill jag inte längre..

Svar på tråden Känner du dig priviligierad även om du inte är kär tillbaks?