• Anonym (Besvi­ken)
    Mon 15 Jul 2019 23:48
    920 visningar
    38 svar
    38
    920

    Kommit på min killes otrohet igen..

    Har nyligen fått reda på.att min kille gått bakom ryggen på mig igen.

    Vi vart nyligen ihop igen efter ca 1,5 år isär.

    I början litade jag på honom men efter ett tag kom den där dåliga magkänslan igen.

    Dum i huvudet som man är kollade jag lite snabbti hans telefon och hitta då konversationer på messenger, kik och sms samt samtal att han haft kontakt med tjejer på det sexuella planet.

    En har han till och med haft telefonsex med 1 vecka efter vi blev ihop igen och dom har fortfarande kontakt.

    Jag har försökt ta upp detta med honom men han blir alltid så sur.

    Är det fel att skriva till tjejerna att be dom.sluta?

    Och i synnerhet kontakta tjejen han hade telefon6 med?

    Vill inget hellre än att satsa på förhållandet igen men vet inte om.det funkar när han inte klarar av att hålla sig.

    Ska väl notera att vi var ihop 2 år innan der tog slut, och under hela förhållandet höll han på likadant.

    Hjälp mig..hur fan ska jag göra?

    Mår så otroligt dåligt över det.

  • Svar på tråden Kommit på min killes otrohet igen..
  • Mon 15 Jul 2019 23:56
    #1

    Drop it like it's hot.

    Det finns inget att jobba på och ingen lösning, ni vill inte samma saker.


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Anonym (Fröke­n Apelsi­n)
    Mon 15 Jul 2019 23:57
    #2
    +1

    Ts, om han har varit otrogen mer eller mindre hela tiden ni varit ihop så spelar det ingen som helst roll hur många tjejer du skulle skriva till och be sluta skriva till honom. Det här är ett beteendemönster. Han skulle bara hitta nya tjejer, skapa hemlig inlogg etc etc. Inget utom han själv kan förändra honom och han tycker uppenbarligen inte tillräckligt mycket om dig för att respektera dig.


    Jag brukar aldrig skriva så här, men den här killen kan du inte få ordning på, det är bara att gå vidare och lämna honom bakom dig.

  • Tue 16 Jul 2019 00:01
    #3
    +1

    DU förtjänar bättre!

    Varför ska du be tjejerna att sluta? Det är ju din "pojkvän" som gör fel.

    Varför ska du prata med honom om det hela?

    Lämna! Har svårt att tro att du vill vara med någon som uppenbarligen vill vara med andra också.

    DU förtjänar så mycket bättre och just nu är det han som står mellan dig och förbättringen. Låt dig inte behandlas som skit. Du är värd så mycket mer <3

  • Anonym (Hanna­)
    Tue 16 Jul 2019 00:02
    #4

    Med tanke på att han höll på så här sist också tyder bara på att han inte kommer att förändras. Att han inte vill prata om det visar bara på att han inte vill förändras eller erkänna de fel han gjort. Att bygga upp förtroendet efter det svek han begått tar tid och krävs arbete. Det intryck jag får är att han inte skulle ha viljan att göra det. Kanske hade hållt i max nån vecka sen tillbaka till sitt vanliga beteende. Att du står kvar vid hans sida ger signalen att det han gjort inte är så farligt. Älskar han dig borde han vara rädd att förlora dig och göra allt för att inte såra dig.

    Vet ditt egna värde och gör slut med honom igen.

  • Anonym (Besvi­ken) Trådstartaren
    Tue 16 Jul 2019 00:06
    #5

    Men ändå var det hans idé att vi skulle försöka igen för att han fortfarande var kär i mig osv efter allt som hände förra gången.

    Det som gör mig egentligen jävligt arg är att han blånekar allt rakt upp i ansiktet.

    Är det fel av mig att berätta att jag vet att han har en kontakt för telefonsex?

    Eller är det dumt av mig att skriva till henne?

  • Anonym (.)
    Tue 16 Jul 2019 00:15
    #6
    +1

    Har har fått multipla chanser som han bränt.

    Du mår inte bra av att ha det så här, och det är uppenbart att han inte kommer ändras. Så du kommer inte få det bra om du ger han fler chanser.

    Släpp killen. Gör slut. Du behöver inte berätta vad du vet o inte vet, och inte heller kontakta dem han har haft kontakt med.

  • Smed75
    Tue 16 Jul 2019 00:16
    #7
    +1
    Anonym (Besviken) skrev 2019-07-16 00:06:20 följande:

    Men ändå var det hans idé att vi skulle försöka igen för att han fortfarande var kär i mig osv efter allt som hände förra gången.

    Det som gör mig egentligen jävligt arg är att han blånekar allt rakt upp i ansiktet.

    Är det fel av mig att berätta att jag vet att han har en kontakt för telefonsex?

    Eller är det dumt av mig att skriva till henne?


    Vet du.. Gå därifrån och vänd aldrig tillbaka, ja det gör ont i början.. Men tänk istället hur ont det skulle göra om du fortsatte.. Han har noll respekt för dig.. Och jag lovar dig det finns nån där ute som faktiskt förtjänar dig! Och slösa inte energi på att ringa dem eller hålla på, han hittar nya! Dra och titta aldrig tillbaka!
  • Anonym (Hanna­)
    Tue 16 Jul 2019 00:18
    #8
    +1
    Anonym (Besviken) skrev 2019-07-16 00:06:20 följande:

    Men ändå var det hans idé att vi skulle försöka igen för att han fortfarande var kär i mig osv efter allt som hände förra gången.

    Det som gör mig egentligen jävligt arg är att han blånekar allt rakt upp i ansiktet.

    Är det fel av mig att berätta att jag vet att han har en kontakt för telefonsex?

    Eller är det dumt av mig att skriva till henne?


    Det är ju ett märkligt sätt att visa sin kärlek på.
  • Anonym (Hanna­)
    Tue 16 Jul 2019 00:23
    #9

    Kan rekommendera dokumentären Anders, jag och hans 23 andra kvinnor. Där kommer du förstå hur svårt det är för en människa som han att ändra sitt beteende. Spelar ingen roll att han skulle älska dig, han fortsätter kontakta andra kvinnor ändå.

  • Anonym (H)
    Tue 16 Jul 2019 00:26
    #10

    Det är väl inte tjejernas fel? Så låt dom vara och dumpa killen istället. Anledningen varför han blir sur är för du kommit på han. Så dumpa han innan din respekt för dig själv är på botten

Svar på tråden Kommit på min killes otrohet igen..