• Sun 28 Jul 2019 00:33
    4540 visningar
    273 svar
    273
    4540

    Snart 39 och längtar efter en knodd-fler som ska försöka?

    Hej

    Vet inte hur detta fungerar men testar. Någon som vill följa med i min barnlängtan? Har två stora pojkar men vill ha en sladdis. Mannen med. Någon som vill följas åt?Fyller snart 39. Hade göra skaffat en innan men företag o bortgång av föräldrar har stoppat oss. Nu är orken och längtan tillbaka

  • Svar på tråden Snart 39 och längtar efter en knodd-fler som ska försöka?
  • Wed 31 Jul 2019 12:16
    #21

    Härligt vi är många som pushad varandra????Jobbet är ju osäkert för min del. Alltid haft fast jobb men nu ser det ut som det flyttas. Sgi har jag ok idag o jag tror den ska vada kvar sålänge jag söker jobb o är ansluten till a-kassa. Sökt jobb men känner mig vilsen i hur jag ska göra o faktiskt ta kat nej då jag inge orkar har dålig samvete över att bli gravid. Men nu ska jag på intv näsfa vecka o får jag det så tackar jag ja. Vet ju inte om jag blir gravid o jag vill gärna jobba kvad länge på detta ställe. Fick ångest av att tack nej till de andra o ska börja bli lite tuffare. Säger de upp mig under provanställ så gör de jag kommer ju ändå inte ha mitt nuvarande jobb kvar. Svåra beslut o inte lika mig att vara så självisk men men

  • Thu 1 Aug 2019 17:49
    #22

    Här har vi en till... 34 år gammal.

    Vi har försökt i några månader nu. Har provat ägglossningstest och verkligen försökt vid rätt tillfälle.

    Sambon är mer lugn. Tror att det låser sig för att jag tänker på det. Han vill mer att vi bara fokuserar på livet runt omkring.

    Barnen är ganska stora nu och väldigt självständiga (12- år sedan minstingen kom). Så ibland känner jag att blir det inte någon ?sladdis? så kommer det va ganska skönt.

  • Anonym (Pingl­an)
    Thu 1 Aug 2019 21:07
    #23

    Här är en till... är 38 år. Har försökt 1 år att få ett syskon till vår son. Missfall i julas och sen abort för några dagar sedan pga allvarliga missbildningar kromosomfel och icke fungerande organ. Sörjer detta barn som inte blev nu, men vill försöka ganska snart ändå. Hoppas på nytt + i höst.

  • Thu 1 Aug 2019 22:57
    #24

    Jag hade äl vad jag tror i tisdag när iaf ska jag ha min mens ca??

  • Fri 2 Aug 2019 08:05
    #25

    Cirka 14 dagar framåt ish tror jag

  • Anonym (Mimos­a)
    Sat 3 Aug 2019 21:21
    #26

    Hej ts! Jag är 40 och har just börjat försöka med en trea. Jag har två barn, en pojke på 3 år och en flicka på 1 år. Hade ett jättetidigt MF i juni som egentligen var ett litet hoppsan då vi hade sex vid ett ynka tillfälle innan min mens ens hade kommit tillbaka efter sista förlossningen. Mitt första MF ska tilläggas.

    Jag bör ha ÄL nu i dagarna... Testar med stickor för att vara på den säkra sidan eftersom jag fortfarande ammar min minsta rätt frekvent.

  • Tue 13 Aug 2019 21:29
    #27

    Hej

    hur går det för er tjejjer??

  • Anonym (Mimos­a)
    Tue 13 Aug 2019 21:45
    #28
    Skrollan16 skrev 2019-08-13 21:29:53 följande:

    Hej

    hur går det för er tjejjer??


    Jag har BIM på söndag och ska testa på fredag. :)
  • Thu 15 Aug 2019 08:03
    #29

    Jag är 41 år och försökt få till en trea sedan april 2018. Inget plus i sikte... ????

  • Thu 15 Aug 2019 19:23
    #30

    En ytterligare här.

    39 år första försöken börjar nu.

    Hoppas d ej är för sent.

Svar på tråden Snart 39 och längtar efter en knodd-fler som ska försöka?