• Sun 28 Jul 2019 23:52
    20389 visningar
    640 svar
    640
    20389

    BF mars 2020 - stannar på FL

    Jag tänkte att vi kan ha en egen tråd för oss som inte vill vara med i någon grupp på Facebook, här kan vi följas åt under denna resa!

  • Svar på tråden BF mars 2020 - stannar på FL
  • Sun 28 Jul 2019 23:56
    #1

    Idag är jag i vecka 4+6 och mår väldigt bra än så länge, lite illamående ibland men det är inte så illa och min bröst ömmar lite grann. Detta är fjärde graviditeten och ska förhoppningsvis bli barn nummer tre för mig, beräknad till 29 mars ?

  • Mon 29 Jul 2019 14:20
    #2

    Här hoppar jag in! ????

  • Mon 29 Jul 2019 15:03
    #3

    Enligt app är jag i v. 5+5, första graviditeten :D 
    Jag har inte kunnat höra av mig till mottagningen än då de har semesterstängt en vecka till. Tror det kommer kännas mer verkligt när jag väl är inskriven där, just nu har jag inga jättetydliga symptom heller (bröst som ömmar litegrann och små känningar i underlivet bara) så det är nästan så jag knappt tror det är sant.. 

    Grattis till er som också plussat! 

  • Mon 29 Jul 2019 16:48
    #4

    Hoppar in:) är gravid i v 7. 6+1. Känner bara lite ömma bröst och illamående om jag inte får mat exakt när jag blir hungrig.. i övrigt känns det inte så mycket. Lite rädd också för jag hade ett missfall i mars (i V6)och då hade jag knappt några symptom heller.

    Håller tummarna!

    Grattis till alla pluss :)

  • Mon 29 Jul 2019 17:11
    #5

    Hej alla!

    Jag är gravid i v.9, v8+1. Jag fyller 39 i år och detta är mitt 6e barn..

    Är illamående typ hela dagen, men kräker ej...

    Magen ser ut att vara som om jag är i typ 6e månaden ???? Pinsamt då embryot/fostret är typ 1-2 cm stort bara...

    På torsdag ska jag göra tidigt ultraljud. Är så ivrig, hoppas på att se ett pickande hjärta ?

  • Mon 29 Jul 2019 17:52
    #6

    Hej alla!

    Jag Väntar mitt andra barn är gravid i vecka 9 (8+6) idag.

    Har redan fått foglossning från helvete????

    Känner ni av någon fog?

  • Mon 29 Jul 2019 21:14
    #7

    Hej på er!

    Gravid med första barnet, är i vecka 6 (5+4).

    Magen är fruktansvärt svullen mest hela tiden och lever sitt egna lilla liv.

  • Mon 29 Jul 2019 22:42
    #8

    Hej

    Väntar mitt 3:e och min sambos 1:a, v 9 (8+3). Mår relativt bra, har dock fått problem med gallblåsan . Två stenar , som bråkar med mig.

  • Mon 29 Jul 2019 23:28
    #9

    Hej,

    Graviditet nr 2 i v. 8 (7+1). Bf 14e mars. Kommer säkert ändras något då min mens var lite svajig under våren.

    Har noll matlust, illamåeende men ej kräkningar (framförallt illamåeende vid hunger), samt yrsel. Haft yrsel i två dygn nu, tar kol på mig! Sen ömma bröst och växtvärk.

    Någon mer som har/haft just yrsel?

  • Tue 30 Jul 2019 01:09
    #10

    Vad roligt att vi är några stycken iaf! :)

    Hur gamla är era barn som är äldre? Mina är 10 och 8 år, jag längtar så mycket tills vi ska berätta för dem att de ska få ett syskon. Det känns som en mindre evighet till dess för vi tänkte vänta till efter ultraljudet. Barnen kommer få veta först sen får resten veta det, vi vill ha denna hemlighet så länge vi kan :)

Svar på tråden BF mars 2020 - stannar på FL