• Sun 4 Aug 2019 00:24
    487 visningar
    3 svar
    3
    487

    Vad ger ni er Golden Retriver för foder? Både som valp och vuxen? (Torrfoder)

    Hej

    Jag undrar vad ni ger er Golden Retriver för torrfoder? Vad ger/gav ni hunden som valp och vad som vuxen?

    Lämna gärna en kommentar om varför ni ger/gav just det fodret ni valt. Men döm inte någon annan som väljer ett annat märke än du????

    Tack på förhand för tipsen och råden????

  • Svar på tråden Vad ger ni er Golden Retriver för foder? Både som valp och vuxen? (Torrfoder)
  • Sun 4 Aug 2019 01:09
    #1
    +1

    Orijen.

    Inte för att jag har en Golden, men om jag hade en skulle jag ge den Orijen.

    [Insert breed here] skulle jag också ge Orijen.

    För att de har bra foder. Flera foder för både arbetande hundar och lathundar, bra fetter, bra proteiner, bra kött, bra utfyllnadssaker /grönsaker) och inget spannmål och inga tillsatser förutom zink och probiotika.

    Min egna retriver-blandning (dock labbe, inte golden) föredrar dock Pedigree. Inte världens bästa foder, men gillar hunden det så vad fasen ska man göra....


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Sun 4 Aug 2019 16:35
    #2

    Hej

    Tack för svar. Någon annan som kan tipsa?

  • Sun 4 Aug 2019 21:06
    #3

    Puff

Svar på tråden Vad ger ni er Golden Retriver för foder? Både som valp och vuxen? (Torrfoder)