• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Millemupp
    Tr0ust skrev 2019-08-24 22:51:56 följande:

    Jag tror jag lämnar FM ... Det känns som om att hela gruppen är emot mig.. för att jag råkade skriva något dumt?

    Det var inte meningen

    Förlåt...


    I denna tråd vill vi alla varandra väl, vilket jag är övertygad om är allas förhoppning. Att vi är här för att stötta, lyssna och hjälpa varandra. Ibland blir det ändå lite fel. Och du har bett om ursäkt. Jag hoppas du stannar här. Vi jobbar ju alla mot samma mål även om våra situationer kan skilja sig åt.
  • Mybebbe

    Hej alla ni! Fick min mens idag fan alltså, besviken igen... hoppar in här... OM jag går efter appen så borde bim bli den 23 denna månad ????????????????

  • EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-08-24 22:51:56 följande:

    Jag tror jag lämnar FM ... Det känns som om att hela gruppen är emot mig.. för att jag råkade skriva något dumt?

    Det var inte meningen

    Förlåt...


    Millemupp skrev 2019-08-24 23:59:23 följande:

    I denna tråd vill vi alla varandra väl, vilket jag är övertygad om är allas förhoppning. Att vi är här för att stötta, lyssna och hjälpa varandra. Ibland blir det ändå lite fel. Och du har bett om ursäkt. Jag hoppas du stannar här. Vi jobbar ju alla mot samma mål även om våra situationer kan skilja sig åt.


    Som Millemupp sa, du bad ju om ursäkt? :) och personen i fråga sa ju själv att hon inte tog illa upp. Problemet(?) är löst. Stanna kvar nu, nu kämpar vi vidare mot plussen!! :D
  • EllaLo
    yasmir skrev 2019-08-25 00:36:15 följande:

    Hoppar in här. Fick mens idag:(

    Bim 25/9


    Mybebbe skrev 2019-08-25 01:19:46 följande:

    Hej alla ni! Fick min mens idag fan alltså, besviken igen... hoppar in här... OM jag går efter appen så borde bim bli den 23 denna månad ????????????????


    Välkommen hit mitt i natten :D! Tråkigt att det inte tog sig för er i augusti men tur att vi är fler som har varandra här på FL som är i samma sits iallafall :)<3
  • yasmir
    EllaLo skrev 2019-08-25 01:27:09 följande:

    Välkommen hit mitt i natten :D! Tråkigt att det inte tog sig för er i augusti men tur att vi är fler som har varandra här på FL som är i samma sits iallafall :)<3


    Sååå tråkigt.. hoppades på denna månad.men men.. håller tummarna för september!
  • yasmir
    EllaLo skrev 2019-08-25 01:27:09 följande:

    Välkommen hit mitt i natten :D! Tråkigt att det inte tog sig för er i augusti men tur att vi är fler som har varandra här på FL som är i samma sits iallafall :)<3


    Sååå tråkigt.. hoppades på denna månad.men men.. håller tummarna för september!
  • EllaLo
    yasmir skrev 2019-08-25 01:33:22 följande:

    Sååå tråkigt.. hoppades på denna månad.men men.. håller tummarna för september![/


    Kände desamma, men så dock mensjäveln upp 5 dagar för tidigt >:(
  • Honungsvatten

    Nej, ingen ska känna att den vill lämna tråden :( Då har vi andra verkligen misslyckats, för här stöttar vi ALLA! Vi har alla samma mål... Remember that!

    Lider så med er som har fått mens, då jag vart där allt för många gånger själv... Men bara att försöka ladda om och tänka framåt, fast det känns tungt.

    Själv är jag på mitt femte negativa ÄL-test.... Nästan så man funderar om man ens kommer få någon denna månad? Men men, som sagt, positiv ska man ju va! Så jag och sambon myser till det varje kväll iaf... Det kan ju liksom inte skada ;)

    Håller tummarna för er alla och önskar en massa majbebisar i denna tråd! Kram på Er från Honungsvatten

  • Tr0ust

    Tack för alla stöttande. Det känns bara så fel av mig.

    Jag menade verkligen inget illa.

    Nya tag.

    Jag har blött i 3 dagar nu, så jag antar att det var mensen som hoppade igång. Har absolut inte blött så mycket som en mens. Men det visar ju negativt på alla tester..

    Inatt har jag dock inte blött inatt när jag torkade mig var det ytterst lite på pappret.

    Vad tycker ni om predictor early gravtest? Vissa säger att de är kass?

    Tack och ytterligare förlåt från mig..

Svar på tråden BIM september 2019