• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • AndraSladdis

    Så spännande symptom. Tänk om... När ska du testa igen? Glad


    Hur mycket efter ÄL är du?


    Zandylina skrev 2019-09-24 14:47:06 följande:

    Jag e kvar i tråden och har BIM idag, tempen ännu hög konstant illamående, kan ej äta choklad längre utan mår illa då.. ingen mensvärk eller nåt å ev svagt svagt streck i morse på rfsu men nu verkar det borta... lägger tilll mig på listan för tror glömt det..

    1/9: AnneP

    3/9: Idas123

    6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

    7/9: Nicole22, Tjoppa12

    8/9: 10oktober, TisslaM

    9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

    10/9: snarttrettiochtrevar89

    11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym

    13/9: Cachy, Bellis92

    14/9: cilia81, Lolana

    16/9: lindamjonsson, HildaK

    18/9: Amanda12

    19/9: GrönTröja

    22/9 FruA2019, Ssandra

    23/9: SamiraBudva

    24/9: Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Mamma2014, Zandylina

    25/9: PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

    27/9: Irriterad, Sanavd, mia386, Corros

    28/9: Naya, oklartLiv

    29/9: Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

    30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

    GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, fladdriga svansen, Kattunge15, Habba, Bettan84, Nextchapter, Millemupp, rayray88, pappersdocka, Pyret13, Mathilda999, Enniie


  • MichelleMilli

    Någon som vill lägga till mig? Bim 28/9. Tog gravtest igår visade otydligt ett andra streck. Så hoppar in tills jag vet svart på vitt om jag är eller ej.

  • Gottegrisen91


    Någon som ser något? Understa är från igår ej morgon urin , översta är från idag med morgonurin.

    Ska ha BIM imorgon, fick tidigare idag en tjock flytning med blodstrimmor i, tänkte att mensen kom men inget mer. Väldigt mycket flytningar bara o har haft i över en vecka. Fick missfall för fyra veckor sedan och testade negativt en vecka både med urin o blodprov efter så är inga hormoner kvar efter det
  • Zandylina
    AndraSladdis skrev 2019-09-24 16:36:03 följande:

    Så spännande symptom. Tänk om... När ska du testa igen? Glad


    Hur mycket efter ÄL är du?


    Jag är idag på ÄL+14 alltså dagen för mens... men inget helt positivt test än anat svaga skuggor men kan vara hjärnan som lurar mig.. men blir väl ett test i morgon igen antar jag.
  • joss1234

    Då var bimdagen här och ingen mens. Skulle haft bim igår eller idag men inget än. Dock börjat få mer ont i brösten och några konstiga finnar på ena bröstet?! Nån som haft det som ett såkallat tecken? Aldrig haft innan.

    Har haft lite molvärk både igår och idag och varit säker på att mensen skulle komma men molvärken har liksom kommit och gått :O har den inte kommit imorgon så testar jag då igen, tog ju ett för 3 dar sen som va neg. Lite nervös känner jag här haha

  • larssonc

    Alltså den här väntan är olidlig. Kan inte dagarna bara gå lite fortare. Har köpte ett cb early jag har tänkt ta på fredag. Bim på söndag men orkar inte vänta så länge. Tidigare två graviditeter har jag plussat på äl +11/12 vilket det är på fredag. Har inga symptom men det har jag aldrig som gravid eller innan mens. Har bara molat i magen i måndags och igår men ja, tar inte det som symptom. Enda jag ser positivt är att jag inte har mellanblödningar alls vilket jag annars alltid har. Så jag hoppas verkligen att det kan vara ett symptom!

  • Lady K

    Äl+10 idag, bim-3. Började få spottings imorse så antar att mensen är på ingång. Enda knepiga är att det kommer en del brun flytning i trosskyddet också vilket det aldrig brukar göra mina 2-3 dagar med spottings. Det brukar enbart vara när jag torkar mig vid toabesök. Har samtidigt molande mensvärk vilket jag inte heller brukar ha i denna utsträckning. Hade brunrosa flytningar i 3 dagar äl+9-äl+11 när jag var gravid med sonen. Det var väl antagligen nidblödning så lite hoppas jag väl ändå att det ska vara det nu också...

  • MichelleMilli

    Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.

    Har bim på fredag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)

    Fick ett till streck i rutan men åt fel håll, det ska vara vågrätt men fick strecket lodrätt. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Kan jag vara gravid eller är det ingenting alls denna månad? Vad tror ni? Varför blir det annars ljusblått?

  • Sofiiakarin
    MichelleMilli skrev 2019-09-25 09:28:52 följande:

    Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.

    Har bim på fredag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)

    Fick ett till streck i rutan men åt fel håll, det ska vara vågrätt men fick strecket lodrätt. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Kan jag vara gravid eller är det ingenting alls denna månad? Vad tror ni? Varför blir det annars ljusblått?


    Skulle säga att det är fel på test eller? För det ska väl bara bli ett streck?! Tycker de testen igår du tog hade en skugga! Hoppas!!!! :)
Svar på tråden BIM september 2019