• Anonym (Kaffedraken)

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Anonym (Kaffedraken)
    Naya skrev 2019-09-29 12:05:53 följande:

    Vet inte, fortfarande ingen mens eller ens känningar. Tror att jag väntar tills på tisdag! Då är det 3 dagar över tiden och det händer aldrig. När tänkte du testa? :)


    Lutar åt tisdag här också. Då har mensen haft ett par dar på sig om det skulle vara så :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    BIM idag och har haft lite spottings i två dagar, idag lite rött blod på pappret och trodde mensen kom..men sedan har det inte kommit mer. ingen mensvärk eller så. Tog ett gravtest som visade neg, eller anade ett streck men som antagligen är ett spökstreck.. avvaktar och ser om mensen kommer igång eller så tar jag nytt gravtest på tis. Mensen har betett sig märkligt och blivit kortare, mycket mindre blödning och cykeln har bara minskat och minskat i dagar..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Fick första skymt av ett plus förra söndagen(8 dagar sen) som blev starkare. Men idag började jag blöda. Känner mig så besviken. :(

    Detta var vårt sista försök till barn nr 3 kände vi, fantastisk att det tog sig kände vi. Men nu när det inte gick vägen är jag kluven, både vill och inte vill.. :(

  • Anonym (Kaffedraken)
    FruA2019 skrev 2019-09-30 09:54:25 följande:

    Fick första skymt av ett plus förra söndagen(8 dagar sen) som blev starkare. Men idag började jag blöda. Känner mig så besviken. :(

    Detta var vårt sista försök till barn nr 3 kände vi, fantastisk att det tog sig kände vi. Men nu när det inte gick vägen är jag kluven, både vill och inte vill.. :(


    Jag sitter ju också med blödning rätt kraftig sådan i 2 dar nu..men har ännu positivt test som ej blivit svagare ialafall fast inte heller starkare..så vet ej här hur det går..men menar bara det behöver ju ej va kört trots blödning..blödningar början av graviditeten e ju rätt vanligt..
    Så ännu finns hopp tycker jag..styrke kramar
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vill bara skänka er lite hopp. De två gånger som jag har plussat har jag inte haft några symtom alls. Inte ont i magen som jag brukar ha innan mens, inga flytningar, inget illamående, dvs INGET. Sen när jag inte varit gravid har jag haft alla möjliga spöksymtom. Så, ett tips är att inte leta symtom Kram på er!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Zandylina skrev 2019-09-30 10:16:23 följande:
    Jag sitter ju också med blödning rätt kraftig sådan i 2 dar nu..men har ännu positivt test som ej blivit svagare ialafall fast inte heller starkare..så vet ej här hur det går..men menar bara det behöver ju ej va kört trots blödning..blödningar början av graviditeten e ju rätt vanligt..
    Så ännu finns hopp tycker jag..styrke kramar
    Hej!

    Visst kan det vara vanligt att blöda lite under en graviditet men jag hade blivit orolig om det var kraftigare blödningar som liknar mensblödning. Hade nog försökt få en tid på gyn om jag var du för att se om allt står rätt till. Vet inte om du varit gravid tidigare men när jag vad gravid förra gången så hade jag lite blödningar men det var mer som stänkblödningar. Det var ju ofarligt men är den kraftig hade jag nog velat kolla upp det. Speciellt eftersom du har positivt gravtest. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    FruA2019 skrev 2019-09-30 09:54:25 följande:

    Fick första skymt av ett plus förra söndagen(8 dagar sen) som blev starkare. Men idag började jag blöda. Känner mig så besviken. :(

    Detta var vårt sista försök till barn nr 3 kände vi, fantastisk att det tog sig kände vi. Men nu när det inte gick vägen är jag kluven, både vill och inte vill.. :(


    Så tråkigt att höra, skickar styrkekramar till dig! Kanske ett mf eller en kemisk graviditet? Varför är det sista försöket?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zandylina skrev 2019-09-30 10:16:23 följande:

    Jag sitter ju också med blödning rätt kraftig sådan i 2 dar nu..men har ännu positivt test som ej blivit svagare ialafall fast inte heller starkare..så vet ej här hur det går..men menar bara det behöver ju ej va kört trots blödning..blödningar början av graviditeten e ju rätt vanligt..

    Så ännu finns hopp tycker jag..styrke kramar


    Mitt graviditettest var positivt i flera veckor efter missfallet.

    Små blödningar är vanligt men att blöda kraftig är inte vanligt eller normalt, om allt står rätt till. Jag tycker det låter som om du fått missfall.
Svar på tråden BIM september 2019