• Tue 13 Aug 2019 07:57
    19018 visningar
    944 svar
    944
    19018

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Tue 13 Aug 2019 16:38
    #11
    Tr0ust skrev 2019-08-13 16:01:51 följande:

    Solklart! Varför använder du inte dig av digitala test? :)


    Jag tycker de är för dyra, jag är inte så mycket för att hålla på att testa så jag köpte de här mest för "skoj" skull för att se:) Så den här månaden har jag använt äl test och börjar tempa oxå. Och allt stämmer överens med kalenderappen jag använt sedan länge. Lite intressant bara att nu när jag tagit tester och har koll på det visat så känner jag Inga symtom, jag brukar alltid känna av äl massor. Jag som bestämde förra månaden att lägga ner allt sånt här och bara mysa ned sambon och hoppas på bästa:)
  • Tue 13 Aug 2019 17:09
    #12
    soltroll skrev 2019-08-13 16:38:08 följande:

    Jag tycker de är för dyra, jag är inte så mycket för att hålla på att testa så jag köpte de här mest för "skoj" skull för att se:) Så den här månaden har jag använt äl test och börjar tempa oxå. Och allt stämmer överens med kalenderappen jag använt sedan länge. Lite intressant bara att nu när jag tagit tester och har koll på det visat så känner jag Inga symtom, jag brukar alltid känna av äl massor. Jag som bestämde förra månaden att lägga ner allt sånt här och bara mysa ned sambon och hoppas på bästa:)


    Okej :)
  • Tue 13 Aug 2019 17:42
    #13
    soltroll skrev 2019-08-13 16:38:08 följande:

    Jag tycker de är för dyra, jag är inte så mycket för att hålla på att testa så jag köpte de här mest för "skoj" skull för att se:) Så den här månaden har jag använt äl test och börjar tempa oxå. Och allt stämmer överens med kalenderappen jag använt sedan länge. Lite intressant bara att nu när jag tagit tester och har koll på det visat så känner jag Inga symtom, jag brukar alltid känna av äl massor. Jag som bestämde förra månaden att lägga ner allt sånt här och bara mysa ned sambon och hoppas på bästa:)


    Samma här. Gör det för skojskull så jag lär känna min kropp efter spiral. Älskar att kissa på stickor tydligen haha
  • Tue 13 Aug 2019 19:39
    #14

    Fick blinkande gubbe (fertil) på cb söndag och måndag, idag har jag haft tydliga ägglossningsflytningar och nu fast gubbe (högst fertilitet) så nu är det bara att ligga på idag och imorgon :)

    MEN kolla stickan från rfsu, inte alls positiv. Skulle tippa på att det visar positivt först imorgon på fm. Därför jag älskar de digitala, rekommenderar verkligen!

  • Tue 13 Aug 2019 19:44
    #15

    Gjorde precis en tråd angående mina frågetecken om detta? Sista testet är idag, kl 18. Dag 24?! Skulle haft ägglossning enligt min kalender den 9e men har hittills inte fått positivt, utan fick positivt idag istället. Någon som varit med om liknande? ???? det sista ser väl väldigt positivt ut?

  • Tue 13 Aug 2019 19:46
    #16

    Den sista är helt solklart positiv!!

  • Tue 13 Aug 2019 19:47
    #17
    Glitterpinnar skrev 2019-08-13 19:39:27 följande:

    Fick blinkande gubbe (fertil) på cb söndag och måndag, idag har jag haft tydliga ägglossningsflytningar och nu fast gubbe (högst fertilitet) så nu är det bara att ligga på idag och imorgon :)

    MEN kolla stickan från rfsu, inte alls positiv. Skulle tippa på att det visar positivt först imorgon på fm. Därför jag älskar de digitala, rekommenderar verkligen!


    Kan inte hålla med dig mer, jag älskar de digitala spec den som du också använder, advsnced! Sååå himla bra
  • Tue 13 Aug 2019 19:53
    #18
    Glitterpinnar skrev 2019-08-13 19:39:27 följande:

    Fick blinkande gubbe (fertil) på cb söndag och måndag, idag har jag haft tydliga ägglossningsflytningar och nu fast gubbe (högst fertilitet) så nu är det bara att ligga på idag och imorgon :)

    MEN kolla stickan från rfsu, inte alls positiv. Skulle tippa på att det visar positivt först imorgon på fm. Därför jag älskar de digitala, rekommenderar verkligen!


    Åh pippa på! Hahahaha. Jag älskar också de digitala. Då får de kosta lite mer. Jag bryr mig inte om det :p
  • Tue 13 Aug 2019 19:55
    #19
    Glitterpinnar skrev 2019-08-13 19:39:27 följande:

    Fick blinkande gubbe (fertil) på cb söndag och måndag, idag har jag haft tydliga ägglossningsflytningar och nu fast gubbe (högst fertilitet) så nu är det bara att ligga på idag och imorgon :)

    MEN kolla stickan från rfsu, inte alls positiv. Skulle tippa på att det visar positivt först imorgon på fm. Därför jag älskar de digitala, rekommenderar verkligen!


    När hade du din sista mens första dag? & hur lång cykel har du?
  • Tue 13 Aug 2019 20:03
    #20

    Här är mina tester, jag slängde tyvärr dom första testerna jag tog så den första är när jag fick det starkaste strecket.

    Är dom två översta positivt?

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?