• Anonym (anony­m)
    Fri 16 Aug 2019 20:02
    578 visningar
    7 svar
    7
    578

    någon annan emellan

    om du har varit i ett förhållande, minst 5år, du har barn med mannen men det tar sedan slut. men längre fram låt säga 1-2 år så börjar ni hitta tillbaka till varandra, skulle du kunna vara med honom igen även om han haft sex med någon annan under tiden ni inte varit ett par? menar inte att man ska leva i celibat efter uppbrott, men hade ni kunnat bli tillsammans med honom igen med vetskapen att han varit med någon annan emellan?

  • Svar på tråden någon annan emellan
  • Anonym (Löp)
    Fri 16 Aug 2019 20:05
    #1
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-16 20:02:39 följande:

    om du har varit i ett förhållande, minst 5år, du har barn med mannen men det tar sedan slut. men längre fram låt säga 1-2 år så börjar ni hitta tillbaka till varandra, skulle du kunna vara med honom igen även om han haft sex med någon annan under tiden ni inte varit ett par? menar inte att man ska leva i celibat efter uppbrott, men hade ni kunnat bli tillsammans med honom igen med vetskapen att han varit med någon annan emellan?


    Är det slut så är det slut, vill inte vara den som går/tar tillbaka någon.
  • Anonym (A)
    Fri 16 Aug 2019 20:07
    #2
    Anonym (Löp) skrev 2019-08-16 20:05:04 följande:
    Är det slut så är det slut, vill inte vara den som går/tar tillbaka någon.
    +1
  • Anonym (Ja)
    Fri 16 Aug 2019 20:19
    #3
    +1

    Har varit i det valet efter mitt och min makes uppbrott. Under vårat uppbrott råkade han på fyllan göra en kvinna gravid. Jag kände mig sviken så jag valde att gå vidare utan honom, så han gick vidare även han och träffade en ny och jag ångrar i dagens läge att jag var så oförstående och envis. Sakbar honom hela tiden och önskar att jag kunde ändrat det förflutna, det gör ondare att veta att han idag är lycklig med någon annan än att veta att han haft sex med någon undet uppbrottet!

  • Anonym (anony­m) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 20:39
    #4

    tack det va ett väldigt bra och ärligt svar

  • Fri 16 Aug 2019 20:41
    #5

    Jag förstår uppriktigt inte frågeställningen
    Varför skulle min partners sexliv innan/efter vår relation ha minsta relevans för mig och min relation med partnern? Det låter ju helt sjukt att ens bry sig.

  • Anonym (..,)
    Fri 16 Aug 2019 22:04
    #6

    Självklart. Det är väl inte konstigt att han varit med andra under tiden det var slut? Har inte du själv varit med andra?

  • Anonym (Ja44)
    Sun 18 Aug 2019 03:54
    #7

    Jag hade kunnat leva med det.

Svar på tråden någon annan emellan