• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3137 visningar
    221 svar
    221
    3137

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:09
    #21
    Anonym (b) skrev 2019-08-31 17:22:29 följande:
    Jag håller med dig!
    Om min man hade velat haft analsex hade jag sagt nej. Pga 1. det gör ont 2. det gör att musklerna blir slappa och man riskerar att läcka avföring som äldre.
    Precis min rädsla. tycker redan nu jag blivit slapp, det gör mig lite orolig... också anledning varför jag inte vill ha det mer... MEN har sagt detta till honom men han bara viftar bort det... irriterande är det! SÅ han ska minsann få sitt hål uttöjt.
  • Anonym (Nej)
    Sat 31 Aug 2019 18:10
    #22
    +1
    Anonym (b) skrev 2019-08-31 17:22:29 följande:

    Jag håller med dig!

    Om min man hade velat haft analsex hade jag sagt nej. Pga 1. det gör ont 2. det gör att musklerna blir slappa och man riskerar att läcka avföring som äldre.


    1. Fel - rätt utfört gör det absolut inte ont

    2. Fel - rätt utfört ger det inga sådana skador
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:10
    #23
    Anonym (Jadu) skrev 2019-08-31 17:22:14 följande:

    Ställ ett ultimatum på riktigt, säg att du kommer att läman honom om han gör fler analsexinviter.

    Accepterar han dig inte då, då respekterar han dig inte, då är han inget att ha.

    Sex är till för njutning för båda.

    Om bara en person njuter då handlar det inte om kärlek utan ren lusta.


    precis, så har jag tänkt med. att det är bara ren lusta av honom och inte kärlek... för jag tycker väl ändå att man ska ha samspel i sängen... 
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:13
    #24
    Anonym (Nej) skrev 2019-08-31 18:10:11 följande:
    1. Fel - rätt utfört gör det absolut inte ont

    2. Fel - rätt utfört ger det inga sådana skador
    Nej och jag tog reda på hur man skulle göra det på rätt sätt så ont har det aldrig gjort på mig heller. Bara det att jag får ingen njutning av det.. 
  • Sat 31 Aug 2019 18:20
    #25
    +2

    Hur uppfostrar vi våra flickor egentligen? Hur har det blivit så att även idag 2019 så gör kvinnor våld på sig själva för att vara en man till lags.

    Så vansinning frustrerande...

  • Sat 31 Aug 2019 18:26
    #26
    +3

    Du behöver inte få honom att förstå. Du behöver inte hitta ett sätt... du behöver inte ställa upp, ge det en chans till och allt vad jag läser.

    Det enda du behöver göra är att säga nej och hålla fast vid det. Sen är det upp till honom att hantera det.

  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 18:42
    #27
    -1
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:20:38 följande:

    Hur uppfostrar vi våra flickor egentligen? Hur har det blivit så att även idag 2019 så gör kvinnor våld på sig själva för att vara en man till lags.

    Så vansinning frustrerande...


    Men att prova något nytt sexuellt är inte samma sak som att vara någon till lags. Det kunde ju vars så att ts tyckt det var superskönt trots att hon varit skeptiskt innan. Finns många som ändrat sig angående analsex.

    Och ts är ju väldigt tydlig med att hon INTE tänker ställa upp på det för sin mans skull.

    Så vad är det för fel på uppfostran du tänker på?
  • Anonym (P)
    Sat 31 Aug 2019 18:45
    #28
    Anonym (b) skrev 2019-08-31 17:22:29 följande:

    Jag håller med dig!

    Om min man hade velat haft analsex hade jag sagt nej. Pga 1. det gör ont 2. det gör att musklerna blir slappa och man riskerar att läcka avföring som äldre.


    Nej, då gör man fel!
  • Anonym (P)
    Sat 31 Aug 2019 18:46
    #29
    Anonym (Lotten) skrev 2019-08-31 17:28:51 följande:

    Säg att du ställer upp på analsex och inhandla sedan en strap-on.


    Jaha? Han kanske gillar det? Inte helt ovanligt för män.
  • Anonym (Jadu)
    Sat 31 Aug 2019 18:50
    #30
    Anonym (vill inte) skrev 2019-08-31 18:10:51 följande:

    precis, så har jag tänkt med. att det är bara ren lusta av honom och inte kärlek... för jag tycker väl ändå att man ska ha samspel i sängen... 


    Absolut, det kan man faktiskt kräva.
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!