• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3196 visningar
    221 svar
    221
    3196

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 20:59
    #41
    -1
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:51:11 följande:

    TS är knappast en isolerad händelse. Om du kollar runt i trådarna här så ser du att det fullständigt kryllar av kvinnor som vänder ut och in på sig för att vara sin man till lags sexuellt. För annars blir han ledsen, sur, arg, besviken, kanske hittar nån annan..etc etc.

    Och i dessa trådar fullständigt kryllat det även av goda råd om hur kvinnan ska lära sig gilla nåt hon inte gillar, ställa upp för husfridens skull. Råd som kommer från andra kvinnor.

    Det är ett symptom på ett samhällsfel, och med uppfostran menar jag dels det som kommer hemifrån men inte minst den kvinnoroll som flickor i samhället, via medier etc fostras in i. Där det till syvende och sist handlar om att Kunna få och behålla en man. Trots frihet karriär, självständighet så lurar det där under ytan, att viktigast av allt när du är kvinna är att kunna tillgodose en mans behov. Obehagligt.


    Nu är det väl snarae män som har svårt att behålla kvinnor och inte tvärtom.
  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 21:13
    #42
    -2
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:51:11 följande:

    TS är knappast en isolerad händelse. Om du kollar runt i trådarna här så ser du att det fullständigt kryllar av kvinnor som vänder ut och in på sig för att vara sin man till lags sexuellt. För annars blir han ledsen, sur, arg, besviken, kanske hittar nån annan..etc etc.

    Och i dessa trådar fullständigt kryllat det även av goda råd om hur kvinnan ska lära sig gilla nåt hon inte gillar, ställa upp för husfridens skull. Råd som kommer från andra kvinnor.

    Det är ett symptom på ett samhällsfel, och med uppfostran menar jag dels det som kommer hemifrån men inte minst den kvinnoroll som flickor i samhället, via medier etc fostras in i. Där det till syvende och sist handlar om att Kunna få och behålla en man. Trots frihet karriär, självständighet så lurar det där under ytan, att viktigast av allt när du är kvinna är att kunna tillgodose en mans behov. Obehagligt.


    Ditt inlägg skriker offerkofta, och har en förlegad syn på kvinnor som viljelösa offer som gör allt man säger till dem.
  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 21:14
    #43
    -1
    Anonym (fd offer) skrev 2019-08-31 19:15:48 följande:

    Du har helt rätt, oavsett hur kommande svar utformas.

    Jag har blivit rövknullad, fistknullad och annat. Allt gick jag med på för husfridens skull.

    När det gick upp för mig hur våldtagen jag faktiskt blivit så polisanmälde jag honom.

    Och vann i rätten.


    Men om du blev våldtagen gick du inte med på det?

    Man kan inte både gå med på sex och bli våldtagen, det är antingen eller...
  • Anonym (Kvinn­a och mamma)
    Sat 31 Aug 2019 22:41
    #44
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:20:38 följande:

    Hur uppfostrar vi våra flickor egentligen? Hur har det blivit så att även idag 2019 så gör kvinnor våld på sig själva för att vara en man till lags.

    Så vansinning frustrerande...


    Håller med! ?Ställa upp?, vidrigt! Tänker ofta att jag haft turen att hitta en man som respekterar mig på alla plan. Jag vet att han aldrig skulle få mig att ?ställa upp? på något som jag egentligen inte vill. Och vårt sexliv är varken dåligt eller tråkigt (dock inte så ofta som vi vill pga småbarn).

    Jag hoppas våra barn ser min man/pappa och lär sig hur en riktig man borde vara.
  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 22:49
    #45
    Anonym (Kvinna och mamma) skrev 2019-08-31 22:41:34 följande:

    Håller med! ?Ställa upp?, vidrigt! Tänker ofta att jag haft turen att hitta en man som respekterar mig på alla plan. Jag vet att han aldrig skulle få mig att ?ställa upp? på något som jag egentligen inte vill. Och vårt sexliv är varken dåligt eller tråkigt (dock inte så ofta som vi vill pga småbarn).

    Jag hoppas våra barn ser min man/pappa och lär sig hur en riktig man borde vara.


    Fast de ser väl knappast hur ni har sex... Även om jag håller med dig i sak.
  • Anonym (Avoca­do)
    Sat 31 Aug 2019 22:51
    #46

    Har själv prövat men gillar det ej,och vill troligen inte det igen. Min man har accepterat det vilken din man också borde göra. Man ska inte behöva göra något som inte känns bra!

    Fråga honom om han vill ha en stor dildo uppkört där bak?! Det tror jag dock inte,så varför ska du behöva ha det!?

  • Anonym (fd offer)
    Sat 31 Aug 2019 23:53
    #47
    Anonym (Analsex) skrev 2019-08-31 21:14:55 följande:
    Men om du blev våldtagen gick du inte med på det?

    Man kan inte både gå med på sex och bli våldtagen, det är antingen eller...
    Man kan gå med på saker och gråta i förtvivlan samtidigt.
    Och rätten dömde till min fördel.

    Så tyck och tro vad du vill.
  • Anonym (...)
    Sun 1 Sep 2019 00:30
    #48
    +1
    Anonym (Analsex) skrev 2019-08-31 21:14:55 följande:
    Men om du blev våldtagen gick du inte med på det?

    Man kan inte både gå med på sex och bli våldtagen, det är antingen eller...
    Eh...? Man kan visst bli utnyttjad och våldtagen även om man "går med" på att ha sex. Anledningarna kan vara olika - man känner press, rädsla, underliggande hot. Man kanske blir tjatad på och övertalad av sin partner som är duktig på att manipulera trots att det inte känns bra eller man går över sina egna gränser. 
    Det är inte så svartvitt. 
  • Anonym (Anals­ex)
    Sun 1 Sep 2019 00:40
    #49
    Anonym (fd offer) skrev 2019-08-31 23:53:30 följande:

    Man kan gå med på saker och gråta i förtvivlan samtidigt.

    Och rätten dömde till min fördel.

    Så tyck och tro vad du vill.


    Men då låter det ju mer som att du blev tvingad, och det har rätten uppenbarliggen också tyckt.

    Man blir knappast dömd för våldtäkt om offret gått med på sex för att slippa tjat, våldtäktsmän blir ju friade med alla möjliga konstiga förevändning nuförtiden.
  • Anonym
    Sun 1 Sep 2019 00:48
    #50
    +1
    Anonym (Analsex) skrev 2019-08-31 20:59:21 följande:
    Nu är det väl snarae män som har svårt att behålla kvinnor och inte tvärtom.
    Kanske för att ingen fått dem att tro att de måste vara till lags så till den grad att de tvingar sig göra saker de mår dåligt/får ont/ blir skadade av.
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!