• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3205 visningar
    221 svar
    221
    3205

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Gameof­throne­s
    Sun 1 Sep 2019 21:12
    -2

    Efter det kan du yttra dig vad du tycker. Så kanske han slutar och tjatar. Så länge du är trygg med honom det ska kännas rätt. Eller prata verkligen med honom.

  • Anonym (Anals­ex)
    Sun 1 Sep 2019 21:12
    Anonym (Bak-slug) skrev 2019-09-01 20:35:05 följande:

    Haha...!

    Det är nog mest folk med små som tror en rumpa är bottenlös...


    Såg nu att det faktiskt stog bottenlös. Nåväl, de flesta förstår en metafor och läser inte allt bokstavligt.
  • Anonym (Anals­ex)
    Sun 1 Sep 2019 21:21
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-01 21:03:24 följande:

    Det är nog en jävla tur att vi inte har en relation och att vi inte har gemensamma barn att gemensamt fostra. Köper inte dina resonemang för fem öre. Är man inte genuint sugen på att testa kommer det inte bli något man gillar hur mycket andra vill att man skall testa. Väck nyfikenhet och erbjud möjligheter men att försöka pucha någon till något är ett big no, no hos mig. Det betyder absolut inte att jag inte vill testa nya grejer. Har drygt 1500 fallskärmshopp, hoppat bungy och Base. Klättrat på klippor och har kört motorcykel på bana och i sexväg och när det BDSM har jag testat en hel del men alltid för att det är något jag ville testa aldrig för att någon annan haft en önskan att jag skulle testa.


    Har faktiskt läst (här inne) om mer än en kvinna som provat analsex i syfte att bevisa att det inte är något för dem, dvs få slut på tjatet, och sen upptäckt att de tyckte det var grymt skönt, och hade det efteråt regelbundet.

    Finns också dem som verkligen tänder på tanken om analsex, men aldrig får det att kännas skönt.

    Så du kan inte bara kategoriskt avfärda att ingen kan gilla saker utan att först vara nyfiken på det, även om det oftast är så.

    Alla fungerar inte som du.
  • Anonym
    Sun 1 Sep 2019 21:58
    -1 +1
    Gameofthrones skrev 2019-09-01 21:09:15 följande:

    Du visste det från början om analsex när ni träffades. Du kan inte äta kakan och ha den kvar.

    Har du provat analsex nångång? Prova. Det kan kännas obehagligt från början typ som bli av med oskulden.

    Jag älskar sex jag är kvinna. Gift snart 20 år. Tre fina barn.


    Gameofthrones skrev 2019-09-01 21:12:20 följande:

    Efter det kan du yttra dig vad du tycker. Så kanske han slutar och tjatar. Så länge du är trygg med honom det ska kännas rätt. Eller prata verkligen med honom.


    Du kanske ska läsa ts inägg innan du svarar så dina inlägg blir relevanta för ts.

  • Anonym
    Sun 1 Sep 2019 22:04
    +1

    Sällar mig också till de i tråden som inte anser att man bör testa innan man avfärdar något, särskilt när det gäller såna intima saker som analsex som faktiskt kan skada en, och när dessutom personen som ska utföra det inte har respekt för den som ska penetreras, som i ts, är det helt galet att utsätta sig för det om man själv inte vill.

  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Mon 2 Sep 2019 05:57

    För att förtydliga mera:
    Jag är ingen nybörjare i denna del, jag har provat flertal ggr, med sexleksaker, analplugg etc. MEN inget av det gav mig mer.... Han fingrade samtidigt, ingenting, Inte ens hans upphetsning får mig upphetsad när han tar mig i analen... Stoppat in sina fingrar, ingenting, försökt själv med mina, ingenting. SÅ jag måste vara totalt annorlunda.
    Så nej rent sagt så har vårt kärleksliv mer blivit enbart  knulla. Ungefär så, 
    Så jag känner mera NEJ än ja då han också tjatar om det hela tiden... Blivit liksom för mkt ta ta ta ta ta, och jag liksom måste ge ge ge men ingenting får jag tillbaka av det...

  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Mon 2 Sep 2019 05:58
    Gameofthrones skrev 2019-09-01 21:12:20 följande:

    Efter det kan du yttra dig vad du tycker. Så kanske han slutar och tjatar. Så länge du är trygg med honom det ska kännas rätt. Eller prata verkligen med honom.


    Hehehehee.. har du ens läst? Jag har haft analsex flertal ggr...men fortfarande ger det mig ingenting... 
  • Anonym (Swing for fun)
    Mon 2 Sep 2019 07:14
    Anonym (Analsex) skrev 2019-09-01 21:21:44 följande:

    Har faktiskt läst (här inne) om mer än en kvinna som provat analsex i syfte att bevisa att det inte är något för dem, dvs få slut på tjatet, och sen upptäckt att de tyckte det var grymt skönt, och hade det efteråt regelbundet.

    Finns också dem som verkligen tänder på tanken om analsex, men aldrig får det att kännas skönt.

    Så du kan inte bara kategoriskt avfärda att ingen kan gilla saker utan att först vara nyfiken på det, även om det oftast är så.

    Alla fungerar inte som du.


    Helt rätt att alla inte är som jag vilket i många fall är väldigt synd.

    Många skulle må bra av att bli bättre på att sätta gränser och respektera sina och andras gränser.

    De fall där någon testat något som man inte är genuint nyfiken på och där det lett till något positivt är så få att jag under inga omständigheter ser det som en anledning att omvärdera den heliga principen att allt annat en ett genuint ja är ett nej. Ett nej behöver aldrig motiveras eller graderas men kan på sikt bli ett ja om ett frö har fått grott och mogna.

    Är som sagt benhård på detta och det kommer sig dels av min personlighet men också av erfarenheter att ha jobbat med arbetsgrupper och personer som haft konflikter i arbetslivet samt att det är helt nödvändigt att respekteras andra personers nej när man som jag är sexuell sadist och aldrig kan tillåta mig att ta mig friheter när det gäller andra personers gränser.
  • Mon 2 Sep 2019 08:11
    Sgtwolf skrev 2019-09-01 21:05:50 följande:
    Nja mat kan vara rovor, potatis, sockerbetor, bönor, säd, kött, fisk. Bara kött kan vara stek, lever, hjärna, fett. Och från många olika djur. Vissa kan sluka en fläskfile men kräkas av en hundfile. Andra tvärt om.

    Vad du gillar vet du inte innan du testat! Innan du testat så kan du bara tro utifrån de premisser du är uppväxt från. Det är inte alltid så att omgivningen har rätt i vad du ska gilla och tycka om. Ibland måste du själv vara nyfiken på att ta reda på vad som är ok för dig istället för att lyssna på andra(uppväxt, normer mm) som talat om för dig vad du ska gilla...
    Ja,men oavsett vad för sorts mat det handlar om så tycker jag att man ska smaka innan man kan säga att man inte tycker om det.
    Jag menar då inte att man ska tvinga i sig en helt portion utan en eller två tuggor.
    Och oavsett om det handlar om mat,analsex eller vad det än må handla om så måste det finnas en vilja att testa. 
    Man ska inte testa t ex analsex för att någon annan vill att man ska göra det.
    Man ska göra det för att man själv vill.
  • Mon 2 Sep 2019 08:14
    Gameofthrones skrev 2019-09-01 21:09:15 följande:

    Du visste det från början om analsex när ni träffades. Du kan inte äta kakan och ha den kvar.

    Har du provat analsex nångång? Prova. Det kan kännas obehagligt från början typ som bli av med oskulden.

    Jag älskar sex jag är kvinna. Gift snart 20 år. Tre fina barn.


    TS skriver att hon har provat det flera gånger utan att ändra uppfattning om det.
    Då tycker jag att TS kille får respektera att TS inte vill ha analsex och inte försöka tjata sig till det.
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!