• Sat 7 Sep 2019 19:55
    486 visningar
    5 svar
    5
    486

    Parfym

    Tjenare!
    En fråga angående parfym för dejter.
    Vad skulle ni använda till dejt ut av dessa alternativ?

    YSL L´Homme edt
    YSL Y edp
    Giorgio Armani Stronger with you edt
    Giogrio Armani Acqua Di Gio Homme

    Ska iväg imorgon på dagen på första träffen och tänkte kolla vad för parfym man ska använda. Man blir lite förvirrad Skrattande

  • Svar på tråden Parfym
  • Sun 8 Sep 2019 21:52
    #1

    Kul fråga. Tror i och för sig att alla funkar. Ta lagom dos.

    Vilken gillar du bäst själv? Ta den.

    Vilket intryck vill du ge? Vilken sida av din personlighet vill du visa? Sportig, sexig eller sofistikerad? Jag brukar tycka att min Vanilla Tobacco av Tom Ford funkar bäst på kvinnor... om man vill ligga..

    Tyvärr räcker inte parfymen hela vägen. Man måste jobba med fler tekniker för att lyckas få allt i hann. Lycka till, grabben! Ha roligt. Du fixar det.

  • Sun 8 Sep 2019 22:32
    #2

    Så vilken blev det?

  • Sun 8 Sep 2019 23:09
    #3

    Funkade den?

  • Wed 11 Sep 2019 12:58
    #4
    +2

    Det som jag körde med vår armani stronger with you. Lite med rökning vanilj och lagom söt :)

    Gick väldigt bra för första träffen och vi ska träffas imorgon för en lunch träff ;) Hon sa att hon blev lite knäsvag av doften, haha vilket är positivt :D

  • Wed 11 Sep 2019 16:17
    #5
    Hackelol1 skrev 2019-09-11 12:58:24 följande:

    Det som jag körde med vår armani stronger with you. Lite med rökning vanilj och lagom söt :)

    Gick väldigt bra för första träffen och vi ska träffas imorgon för en lunch träff ;) Hon sa att hon blev lite knäsvag av doften, haha vilket är positivt :D


    Gott att höra!
Svar på tråden Parfym