• Janniiique

    BIM Oktober 2019

    Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

  • Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • awi
    Mia386 skrev 2019-10-14 16:49:55 följande:
    Kan ju vara en nidblödning, men att det bara inte utvecklades mer förra gången
    Ja man kan ju hoppas Glad. Har inte kommit mer idag i alla fall.
    Så jag får hålla tummarna på att det kanske är nåt bra.
  • helaminvärld

    Hohh! Nu börjar det bli en aning spännande.. Bim imorgon och har ett och annat konsigt som pågår i kroppen. Har någon slags mensvärk som inte känns som vanlig mensvärk dock, halsbränna, ryggvärk och trötthet.. Inte direkt så att jag somnar på stället, men tröttare än vanligt. Och väldigt uppblåst i magen. Skall bli intressant att se vad som är på gång.. Graviditet eller mens :) stort grattis till alla som plussat och håller tummarna för alla som försöker ännu! :)

  • hundenhubbe

    Mensvärk idag, lär ju vara ägget som lossna. Hoppas det räckte med att vi hade sex i förrgår. Ja ska ska försöka få till det idag också!

  • Loppalisa
    AnnaAgaton skrev 2019-10-15 09:31:11 följande:

    Fick oxå fast gubbe igår:) fast bim 25/10 håller tummar!!! Min cykel har med gått från stadiga 28 alltid i tid till att kanske bara bli 24 nu så kände med att ÄL test va att föredra!!


    Samma här! Så konstigt. Haft 28 dagar länge men nu verkar den plötsligt blivit kortare. Tyckte CB testet var tydligt och bra. Blev dock förvånad att fasta gubben kom så fort. Hur länge hade du blinkade innan den blev fast?
  • Pillanzzz

    Fick pos på ÄL test igår och väldig ÄL värk imorse och känns som att tempen kan ha gått upp något men vet inte säkert då jag inte tempar. Ska nu försöka hålla mig att inte testa förrän dagen efter BIM om 14 dgr, om inte mensen dyker upp först dvs. Så jobbig väntan den här tiden mellan ÄL och BIM....

  • bligravid123

    Jag måste fråga er alla kunniga kvinnor.

    Jag har haft lite konstig smak i munnen och känt mig lite tröttare än vanligt och haft även lite molvärk till och från.... nu känns det som att allting har försvunnit men jag svettas något kopiöst

    Är det kört för mig eller mensen att vänta?

    Jag tog test igår äl + 9och det fanns inte tillstymmelse till streck så jag vågar inte testa idag.

    Jag tror det är kört för mig är 39 år och det känns som att det är min sista chans.

    Visa ledsen när kroppen spelar en ett spratt man känner illamående molvärk och säger man säkert skenis.

    Han inte lite uppmuntrande de erfarenheter är symtomen plötsligt försvunnit men att ni ändå varit gravid?

  • Lyra78
    Ändrar BIM-datum då jag hade ägglossning i går, och tempen bekräftade idag. Hoppas såå att det äntligen skulle vara vår tur, försök nr 13.

    2/10 Friia


    4/10 Phoworray, Fantasifulltnamn

    6/10 Izzy123

    7/10 Längtan201304

    8/10 Staafso, Räven27

    9/10 JossanA, Tjofsan01, Laloppan, SaSeLa

    10/10 BDN, Marren80, Isathe

    11/10 Honungsvatten

    12/10 lillstrumpa123

    13/10 NervösAnonym

    14/10 Julia8222

    15/10 JuliaKylo

    16/10 JeSuisMoi, helaminvärld, vitae

    17/10 EllaLo, janniiique, malinamf, petraa

    18/10 FELT, Joni

    19/10 Majja92

    20/10 Nicciz, dudetten, mia386

    21/10 Midvintersol gravid123

    22/10 awi, syltburk

    23/10 AndraSladdis

    24/10 Nyckelpiga2017, Elina22

    25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00

    26/10 Längtande95

    27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K

    28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa

    29/10 Lyra78

    31/10 MNS

    Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, Kira369, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe
  • AnnaAgaton

    Denna gången hade jag bara en dag blinkande sen fast gubbe... men förra månaden kom blinkande gubben o höll sig så i 8 dgr innn fast gubbe kom på 9 testet!


    Loppalisa skrev 2019-10-15 20:22:31 följande:

    Samma här! Så konstigt. Haft 28 dagar länge men nu verkar den plötsligt blivit kortare. Tyckte CB testet var tydligt och bra. Blev dock förvånad att fasta gubben kom så fort. Hur länge hade du blinkade innan den blev fast?


  • AnnaAgaton

    Är det första barnet?

    När jag plussade med min dotter hade jag inga symptom alls men jag hade en olustig känsla att mu jäklar tog de denna gången och tog ett test på bim som va positivt dock hade jag väääääldigt svagt streck även att det va bim så jag hade nog inte fått pluss om jag hade testar tidigare. Håller tummarna massor!!


    bligravid123 skrev 2019-10-16 08:15:00 följande:

    Jag måste fråga er alla kunniga kvinnor.

    Jag har haft lite konstig smak i munnen och känt mig lite tröttare än vanligt och haft även lite molvärk till och från.... nu känns det som att allting har försvunnit men jag svettas något kopiöst

    Är det kört för mig eller mensen att vänta?

    Jag tog test igår äl + 9och det fanns inte tillstymmelse till streck så jag vågar inte testa idag.

    Jag tror det är kört för mig är 39 år och det känns som att det är min sista chans.

    Visa ledsen när kroppen spelar en ett spratt man känner illamående molvärk och säger man säkert skenis.

    Han inte lite uppmuntrande de erfarenheter är symtomen plötsligt försvunnit men att ni ändå varit gravid?


  • Ereya

    Hej alla :) har följt tråden med spänning! Jag ville inte skiiva här i början då jag har BIM sent i oktober, 24/10, men nu ser jag ju att det är många kvar här så jag hoppar in.

    Är just nu på ÄL+7, fick positivt ägglossningstest förra tisdagen tidigt på morgonen. BIM-8. Ska börja testa på söndag/måndag med testa tidigt :)

Svar på tråden BIM Oktober 2019