• Janniiique

    BIM Oktober 2019

    Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

  • Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Lyra78
    Mevi1315 skrev 2019-10-25 06:44:43 följande:

    Tog ett test idag men blankt. Känner mensvärk så antar att det kommer slita sig tyvärr :(


    Samma sak här, helt blankt. Skräp ändå Rynkar på näsan. Dock ingen mensvärk ännu men den kommer väl.
  • Nyckelpiga2017

    Hej igen! I onsdags tackade jag för mig eftersom mina bruna flytningar kom vilket brukar innebära att inom ca 3 timmar drar mensen verkligen igång men det har den inte gjort än. Jag har fortfarande bara lite bruna flytningar och ibland lite rosatonade. Jag förstår inte vad min kropp håller på med, jag tror inte jag är gravid så kan allt bara funka som vanligt med mens nu så vi får börja på ny kula. Någon som varit med om liknande? Hur länge tog det innan mensen kom igång?

  • Lillfia989

    Hade så igår men de var bara vid två toabesök det var mycket flytningar som var lite rosa i. Som på bilden men hört vissa blöder en del i början av graviditeten. När har du BIM?

    Misstänker jag fått en nidblödning men att jag gör på nålar nu utifall det är mens på ingång! Svårt att analysera kroppen

  • AnnaAgaton

    Stort grattis!!! Hade hugg i magen i natt typ så kan nog inte kalla det molvärk o hoppas på samma:(


    Lady K skrev 2019-10-25 07:29:03 följande:

    Varit uppe och kissat på natten två nätter i rad, så började ana att nåt var på gång. Varit trött och haft lite yrsel, blödde lite näsblod häromdagen vilket jag gjorde min förra graviditet. Plus lite svag molvärk till och från. Vet att jag inte tänkt testa förrän söndag, men blev så sjukt nyfiken imorse och tänkte att det är ju ändå äl+13. Och nog var den där dubbelregnbågen när vi fick till det ett turtecken! Jag är gravid!


  • Frassex

    Beställde hem cb som kom idag. Kan man ana ngt här eller ser jag i syne? Äl +11 men inte morgonurin.

  • Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-25 14:23:08 följande:

    Syns en skugga tycker jag:)


    Inte jag som inbillar mig då, ibland undrar jag nästan. Tar väl ett nytt imorrn, nyfikna jag gillar inte att vänta. Är dock inte så positiv, tycker fortf det är så svagt.. men en dag i taget!
  • Myrkrypet
    Frassex skrev 2019-10-25 12:21:54 följande:

    Kanske bättre bild...


    Jag ser ett streck! Eller skugga men tror streck, det syns ganska tydligt!!
  • Milka21

    Är det verkligen min tur nu? Vågar jag tro på det här?! Apotekets egna grav test. Skulle ha min mens idag men orkade inte vänta. Hade ett MA i maj månad och är så rädd att det ska gå fel igen.

Svar på tråden BIM Oktober 2019